Nechme stranou čísla a položme si jinou otázku: vyrábí se někde v Evropě nevkusnější auta než je Škoda? S čestnou výjimkou Rumunska samozřejmě.
Nevyrabi, bohuzel...:-(
Dobré je si připomenout, co Škodovka vyráběla v roce 91 když do ní VW vstupoval - jedna modelová řada Favorit/Forman, kvalita nevalná, produkce nevelká. A jaký je stav po 20-ti letech snad netřeba popisovat, roční produkce 1 milion vozů je nadosah.Je škoda, že podobně nedopadla i plzeňská Škodovka, o kterou ve stejné době projevil zájem Siemens. Kde dnes mohla být!!! Jenže chytří pánové rozhodli o privatizaci "českou cestou" a kam to dovedl Soudek to bohužel taky netřeba popisovat...
A kam ten tvůj slavný Siemens dovedl výrobu tramvají v Tatře Smíchov?
JJ, u Siemense bych taky nehledal budoucnost...
Chybí jim namátkou, a to i u té "nejluxusnější" škodovky, Superbu:- adaptivní tempomat- čtení značek- hlídání mrtvého úhlu- hlídání jízdního pruhu- přednárazový systém- přepínání dálkových a potkávacích světela mnoho dalšího, např. www.haveit-eu.org ... (všimněte si, že členem konsorcia je i Volkswagen, ale ošmakovat Škodovce nedá)
Kromě adaptivního tempomatu to co jmenuješ je vcelku na hov....
I to bude! jen prostě vše škodovka nemuže mit hned.......nápověda: facelift Superbu
Včera bylo pozdě. Takové systémy měly být už dnes ve Fabii!
neřikám, že to co si vypsal neni dobré mít v nabídce! Ale nepokládám to za nějak extra důležitý.
A autopilota a lůžkové "kupé" by si tam nechtěl? ;)
Autopilota bych jednoznačně chtěl. Auto má být schopno řídit se samo, minimálně na dálnici je to technologicky možné. Kdo má pořád dělat autu otroka, kroutit volantem, šlapat pedály, rachtat pákou a mačkat všelijaké čudlíky? Komu se chce dál žít ve věku páry? Proč místo nudného řízení (v kolonách) raději nespat, nesurfovat internet, nečíst knížku, nesexovat (s opačným pohlavím) apod.?
Auto které nemusíš řídit už bylo dávno vynalezeno - říká se mu Taxi.
Nejsem bohužel tak bohatý, abych mohl z práce, do práce a všude jezdit taxíkem. Ty ano? Pokud ano, závidím ti - mít osobního šoféra.Vůbec to ale neřeší problém otročení člověka stroji. Nechci posluhovat stroji. Chci, aby stroj sloužil mně. A nejen mně
To ses ale trochu minul výběrem webu. Tady na autorevue se schází právě ti, kteří od "svých strojů" čekají, že jim poskytnou zábavu za volantem, tedy při řízení. Rozhodně ne automatický provoz. Zábavu o které píšeš ty je lepší provozovat na zcela jiných místech než v autě:-))
Aha, nenapadlo mě, že někoho ještě může bavit ploužit se v dnešním hustém provozu. Myslel jsem, že když auta jezdí skoro jako v řetězu, že už to někdo automatizoval ... Google prý taková auta zkouší a jiní také. Ostatně, ten projekt HAVE IT je velmi slibný - www.haveit-eu.org ... - Highly Automated VEhicles for Intelligent Transport. Už se těším na výsledky jak malej kluk :-))
A co Joyster? Ten taky VW nepovolil! A treba Yetiho chtela Skodovka s o 15 cm delsim zadnim previsem, aby mel vetsi kufr a VW to nepovolil, aby nemel Yetik vetsi kufr nez Tiguan - to vim primo od jednoho vyvojare ze Skody.:-(
nemel nesmysly...je videt, ze ses mimo....je to z pohledu p. Kulhanka a ten uz tu v ty dobe nebyl, smudlo;(
samo ten "JYRKA" nahore...;-/)
S tim Yetim neni nic ztraceno, má být v prodloužené verzi...ale bohužel jen pro čínu
Hele, Yeti jede v Kvasinách už v prodloužený verzi a nevím, jestli by ho dělali v Kvasinách pro čínu.
Ber to reálně, VW koupil Škodovku a ne naopak. Škodovka v současné době vyrábí takové auta, že sám VW musí být na pozoru a jsou nad úrovní Renaultu. Konfigurace co nabídne Octávka nemají konkurenti ani o třídu výš. Takže raději zkrácený Yeti než neomezený kufr Dusteru. Už aby měl koncern i Alfu, věřím tomu, že by zachovali to co dělá Alfu Alfou tak jako to dělají s Lambem, protože ví, že tak by tom vydělali nejvíce. Alfu chce každý druhý, ale nikdo si jí nemá odvahu koupit a to by se změnilo.
jj, opravdu ty konfigurace nemaj konkurenci, zaklad sice stoji u vseho 250k, ale kdyz si tam clovek naklika zakladni vybaveni, tak se dostane na cenu cayenne. s tim jdete fakt do prdele B-]
Ty si zase chytrý jako Rudé Právo...
a ty jsi kokot B-]
Vyjadruj se laskave slusne. To, ze Toper patri k jednodussim ti nedava zadne pravo mu nadavat do kokotu...
Ulevilo se ti aspoň? Vidím, že máš pořád nějaký průjem...
a ty jsi kokot B-]B-]B-]B-]
jsi perla:-D
Výborně, naučil ses, koukám, první sporsté slovo, co odposloucháš od kamárádů dál? :-D
a ty jsi kokot B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]
Pořád lepší, než být kosočtverec. ;-)
nevim, v renoltech nejezdim B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.