KTM X-BOW RR: Nürburgring za 7:25,27

KTM X-BOW RR: Nürburgring za 7:25,27

KTM vyslala na legendární okruh Nürburgring nejostřejší verzi svého modelu X-BOW s označením RR. O pohon se v tomto případě stará dvoulitrový motor z dílny koncernu VW naladěný na maximální výkon 360 koní. Za volant usedl závodní jezdec Christopher Haase, který v roce 2008 vyhrál mistrovství Evropy v seriálu GT4.

KTM X-Bow R: šílený Rakušan posiluje

KTM X-Bow R: šílený Rakušan posiluje

Výsledný čas má hodnotu 7:25,27 a celé ostré kolo se můžete prohlédnout na přiloženém videu. Naposledy, když se KTM X-BOW podívalo na Nürburgring, dosáhlo na výsledek 8:10. Tehdy ovšem šlo o podstatně slabší provedení Sport Club s výkonem pouze 240 koní. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 7 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků