KTM X-BOW RR: Nürburgring za 7:25,27

KTM X-BOW RR: Nürburgring za 7:25,27

KTM vyslala na legendární okruh Nürburgring nejostřejší verzi svého modelu X-BOW s označením RR. O pohon se v tomto případě stará dvoulitrový motor z dílny koncernu VW naladěný na maximální výkon 360 koní. Za volant usedl závodní jezdec Christopher Haase, který v roce 2008 vyhrál mistrovství Evropy v seriálu GT4.

KTM X-Bow R: šílený Rakušan posiluje

KTM X-Bow R: šílený Rakušan posiluje

Výsledný čas má hodnotu 7:25,27 a celé ostré kolo se můžete prohlédnout na přiloženém videu. Naposledy, když se KTM X-BOW podívalo na Nürburgring, dosáhlo na výsledek 8:10. Tehdy ovšem šlo o podstatně slabší provedení Sport Club s výkonem pouze 240 koní. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků