KTM X-BOW RR: Nürburgring za 7:25,27

KTM X-BOW RR: Nürburgring za 7:25,27

KTM vyslala na legendární okruh Nürburgring nejostřejší verzi svého modelu X-BOW s označením RR. O pohon se v tomto případě stará dvoulitrový motor z dílny koncernu VW naladěný na maximální výkon 360 koní. Za volant usedl závodní jezdec Christopher Haase, který v roce 2008 vyhrál mistrovství Evropy v seriálu GT4.

KTM X-Bow R: šílený Rakušan posiluje

KTM X-Bow R: šílený Rakušan posiluje

Výsledný čas má hodnotu 7:25,27 a celé ostré kolo se můžete prohlédnout na přiloženém videu. Naposledy, když se KTM X-BOW podívalo na Nürburgring, dosáhlo na výsledek 8:10. Tehdy ovšem šlo o podstatně slabší provedení Sport Club s výkonem pouze 240 koní. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků