KTM X-BOW RR: Nürburgring za 7:25,27

KTM X-BOW RR: Nürburgring za 7:25,27

KTM vyslala na legendární okruh Nürburgring nejostřejší verzi svého modelu X-BOW s označením RR. O pohon se v tomto případě stará dvoulitrový motor z dílny koncernu VW naladěný na maximální výkon 360 koní. Za volant usedl závodní jezdec Christopher Haase, který v roce 2008 vyhrál mistrovství Evropy v seriálu GT4.

KTM X-Bow R: šílený Rakušan posiluje

KTM X-Bow R: šílený Rakušan posiluje

Výsledný čas má hodnotu 7:25,27 a celé ostré kolo se můžete prohlédnout na přiloženém videu. Naposledy, když se KTM X-BOW podívalo na Nürburgring, dosáhlo na výsledek 8:10. Tehdy ovšem šlo o podstatně slabší provedení Sport Club s výkonem pouze 240 koní. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 142 191 km
Cena: 320 000 Kč
VW Golf 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 132 796 km
Cena: 153 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2014
Stav: 123 956 km
Cena: 290 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2014
Stav: 146 129 km
Cena: 320 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 278 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků