KTM X-BOW RR: Nürburgring za 7:25,27

KTM X-BOW RR: Nürburgring za 7:25,27

KTM vyslala na legendární okruh Nürburgring nejostřejší verzi svého modelu X-BOW s označením RR. O pohon se v tomto případě stará dvoulitrový motor z dílny koncernu VW naladěný na maximální výkon 360 koní. Za volant usedl závodní jezdec Christopher Haase, který v roce 2008 vyhrál mistrovství Evropy v seriálu GT4.

KTM X-Bow R: šílený Rakušan posiluje

KTM X-Bow R: šílený Rakušan posiluje

Výsledný čas má hodnotu 7:25,27 a celé ostré kolo se můžete prohlédnout na přiloženém videu. Naposledy, když se KTM X-BOW podívalo na Nürburgring, dosáhlo na výsledek 8:10. Tehdy ovšem šlo o podstatně slabší provedení Sport Club s výkonem pouze 240 koní. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 9 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků