KTM X-Bow ROC: exkluzivní limitovaná edice

Oblíbená „okruhovka” se zhruba dva roky po svém odhalení objevila v nové limitované edici, kterou výrobce hodlá již brzy obohatit svou nabídku. A nyní se představila v Ženevě. Edice má přitom připomínat účast na loňských závodech Race of Champions, takže X-Bow si na sebe sebral některé netradiční prvky, s nimiž vloni závodil a díky nimž dostal ještě dynamičtější charakter. A co je tedy nového?
Konstruktéři se zaměřili především na snížení celkové hmotnosti, což se jim povedlo díky použití množství karbonových prvků. Novinkou je také sportovní výfukové potrubí, jenž standardnímu přeplňovanému dvoulitru Audi dodalo ještě pár koní navíc. Vše je pak podtrženo originálním černo-bílým lakem s polepy. Za tuto civilní okruhovou verzi zaplatíte vcelku snesitelných 69 980 Eur (zhruba 1 960 000 Kč) a jestli vám tento kousek nepostačí, pak můžete sáhnout po vrcholné verzi GT4, za niž zaplatíte zhruba o 14 000 Eur navíc.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
KTM X-Bow ROC
  • 11. 3. 2009 14:33 Radek Ondrášík fajn
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků