KTM X-Bow poprvé naživo (spy photos)

Tak tahle zběsilost mě zaujala hned napoprvé. Žádné kompromisy, jen snaha o vytvoření totální adrenalinové pumpy pro šílence s benzínem místo krve. A nebyl jsem sám, protože byť byly původní plány velmi skromné, zájem je obrovský a už dnes leží v KTM přes 1000 závazných objednávek. A přibývají.

Výroba se má rozběhnout na začátku příštího roku a první šťastlivci usednou do kokpitů někdy na jaře. V příštím roce je v plánu výroba 1000 aut a v následujících letech to má být 5000 kousků ročně. Prvních 100 aut, což bylo původně plánované množství, bude mít speciální výbavu a každé z nich bude mít štítek s výrobním číslem sdělující světu, že se jedná o kousek z limitované série.

Až dosud jsme si mohli X-Bow prohlédnout jen na oficiálních fotografiích či při statické prezentaci na různých autosalonech, dnes vám přinášíme vůbec první sérii fotek zachycujících rakouský speciál na normálních silnicích. Byly nafoceny včera v průběhu testů na Nürburgringu. Jak je vidět, výrobce to s dodržením termínu zahájení výroby myslí vážně.

A teď jedna smutná zpráva pro případné zájemce z Čech. Auto sice bude mít evropskou homologaci pro malé série, takže obecně vzato by mělo smět na silnice v celé Evropě, ale každá země si platnost této homologace vykládá po svém. A tak pokud budete s čtuřkolovou KTM chtít vyrazit na silnice, musíte si ji zaregistrovat buď v jejím rodném Rakousku nebo Německu, Finsku, Řecku, Nizozemí, Portugalsku či ve Švýcarsku.

Tip: Zde si můžete prohlédnout celou sadu oficiálních fotografií.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Prototyp KTM X-Bow při testech na Nürburgringu

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků