KTM X-Bow bude ešte rýchlejší

Superšportový roadster KTM X-Bow zožal od svojho odhalenia a predstavenia sa na autosalóne v Ženeve veľký úspech. Ako už pred pár mesiacmi bolo avizované KTM bude ponúkať dve verzie, pričom jedna z nich bola už známa - jednalo sa o motor Audi 2,0 TSFI s výkonom 220 koní, čo je naozaj dosť.

Tip: Představení KTM X-Bow naleznete zde.

V týchto dňoch predstavil rakúsky výrobca aj druhú, výkonnejšiu verziu, poháňanú motorom Audi S3 s výkonom upraveným na 280 koní. Implantácia tohto motora si vyžiadala aj drobné úpravy, ako napríklad zväčšenie chladiča či vstrekovania, nejedná sa však o nič radikálne. Len pre porovnanie, „slabšia“ verzia zvládne 100 km/h za 3,9 sekundy, pri silnejšej verzii by sa zrýchlenie z 0 na 100 km/h mohlo dostať aj pod 3,2 sekundy.

Výrobca zatiaľ informáciu o cene neuverejnil, no v každom prípade sa máme na čo tešiť.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
KTM X-Bow
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků