KTM potvrdilo účast modelu X-Bow v závodech FIA GT4

KTM potvrdilo to, co se již dříve proslýchalo. Postavení modelu X-Bow bylo od počátku stavěno s myšlenkou zamířit s ním také do motoristického sportu. Automobilka vstoupí se závodní specifikací upravenou dle regulí FIA do seriálu GT4 European Cup v nové třídě Sport Light.

Závodní X-Bow bude v rukou týmu Reiter Engineering, který se objevuje v závodech FIA GT různých kategorii s vozy Lamborghini již delší dobu. Závodní speciál se musel podrobit úpravám zahrnujícím implementaci ocelové bezpečnostní konstrukce, kým sériový model disponuje hliníkovou. Nový je také výfuk, který nemusí zvuk motoru držet tolik na uzdě a modifikací se dočkal pochopitelně také podvozek. První závod si X-Bow odbude již za měsíc (20.4.) na okruhu Silverstone ve Velké Británii.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
KTM X-Bow

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků