KTM potvrdilo účast modelu X-Bow v závodech FIA GT4

KTM potvrdilo to, co se již dříve proslýchalo. Postavení modelu X-Bow bylo od počátku stavěno s myšlenkou zamířit s ním také do motoristického sportu. Automobilka vstoupí se závodní specifikací upravenou dle regulí FIA do seriálu GT4 European Cup v nové třídě Sport Light.

Závodní X-Bow bude v rukou týmu Reiter Engineering, který se objevuje v závodech FIA GT různých kategorii s vozy Lamborghini již delší dobu. Závodní speciál se musel podrobit úpravám zahrnujícím implementaci ocelové bezpečnostní konstrukce, kým sériový model disponuje hliníkovou. Nový je také výfuk, který nemusí zvuk motoru držet tolik na uzdě a modifikací se dočkal pochopitelně také podvozek. První závod si X-Bow odbude již za měsíc (20.4.) na okruhu Silverstone ve Velké Británii.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
KTM X-Bow

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků