KTM Freeride, první plnohodnotný motocykl na elektřinu

Hrozba totální závislosti na elektřině jako důsledek „ekokampaní“ neobchází jen automobily, nyní se dostává i k motocyklům. Prvním skutečným elektrocyklem by se měla stát novinka od KTM, jež se má představit na motosalonu v Tokiu. Připravena bude ve dvou verzích sdílejících pohonnou jednotku, jejichž náhledy si můžete prohlédnout v zatím poměrně omezené fotogalerii.

Elektromotor má dávat zhruba 30 koní (22 kW), ale žádné další podrobnosti zatím neznáme, zároveň si asi jen málokdo z nás umí představit, jak se na takové mašině bude jezdit. Cena by měla činit 10 000 Euro, takže se zřejmě razantního nástupu elektrocyklů v dohledné době obávat nemusíme. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
KTM Freeride
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků