KTM Freeride, první plnohodnotný motocykl na elektřinu

Hrozba totální závislosti na elektřině jako důsledek „ekokampaní“ neobchází jen automobily, nyní se dostává i k motocyklům. Prvním skutečným elektrocyklem by se měla stát novinka od KTM, jež se má představit na motosalonu v Tokiu. Připravena bude ve dvou verzích sdílejících pohonnou jednotku, jejichž náhledy si můžete prohlédnout v zatím poměrně omezené fotogalerii.

Elektromotor má dávat zhruba 30 koní (22 kW), ale žádné další podrobnosti zatím neznáme, zároveň si asi jen málokdo z nás umí představit, jak se na takové mašině bude jezdit. Cena by měla činit 10 000 Euro, takže se zřejmě razantního nástupu elektrocyklů v dohledné době obávat nemusíme. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
KTM Freeride
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků