KTM Freeride, první plnohodnotný motocykl na elektřinu

Hrozba totální závislosti na elektřině jako důsledek „ekokampaní“ neobchází jen automobily, nyní se dostává i k motocyklům. Prvním skutečným elektrocyklem by se měla stát novinka od KTM, jež se má představit na motosalonu v Tokiu. Připravena bude ve dvou verzích sdílejících pohonnou jednotku, jejichž náhledy si můžete prohlédnout v zatím poměrně omezené fotogalerii.

Elektromotor má dávat zhruba 30 koní (22 kW), ale žádné další podrobnosti zatím neznáme, zároveň si asi jen málokdo z nás umí představit, jak se na takové mašině bude jezdit. Cena by měla činit 10 000 Euro, takže se zřejmě razantního nástupu elektrocyklů v dohledné době obávat nemusíme. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
KTM Freeride
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků