Test KTM 950 SM vypadá dobře, mašina sama o sobě taktéž, ale vidím, že tuto mašinu opět chválíte...
Četl jsem to v ČMN, pochvala, další test byl v Motohousu, zase pochvala... Asi na tom něco bude...
Máte s tímto strojem někdo zkušenosti? Díky
takhle má vypadat recenze mašiny,která se povedla a já sem si to s chutí přečetl,není nic pěknějšího,než když člověk z článku cítí,že si někdo užívá krásného svezení a umí to podat písemně ta motorka se opravdu povedla,design na jedničku,ty náklony při otáčení na parkovišti hovoří za vše
ty náklony při otáčení na parkovišti hovoří za vše /// nevím, zda jste to nemyslel ironicky Trochu to tak vyznělo, ale pro bližší info: na tom parkovišti jsme zkoušeli dělat co nejmenší kolečka, aniž by řidič musel dát nohu na zem. Ukažte mi jinou litrovou motorku, která zvládne udělat otočku o 360 st. v průměru do 3 metrů
Kamarád to zvládl kolem sloupu el. vedení - průměr asi 30-40 cm. (přežil bez následků)
Ajajaaj, to je nepříjemné... Ale kamárád evidentně musel dát nějakou část těla na zem, což mi v testu nedělali
No kamarád neměl hlavně kvalitní nádobí k testování jako vy
já sem to nemyslel ironicky,protože s mým street fighterem sem se otáčel úplně jinak,točíte se fajn,to se mi líbí,je vidět,že to máte v ruce
...takhle ma opravdu vypadat povedena recenze! I kdyz nejsou motorky mym salkem kavy, tenhle test jsem precetl na jeden nadech od zacatku do konce a dostal z nej chut se na tom svizt =) Velka pochvala autorovi!
svezení na motorce je asi nejkrásnější věc na světě +- ,ale dá se na to umřít,tak dávejte pozor
Myslím, že z 85 % vždy záleží na řidičovi. Je na každém, aby si uvědomil, na čem jede, kde jede a jak jede....
Moc pěkné, ale což tak nějaké video z testování, přivítal bych ho u kažného testu.
recenze se mi líbila, jenom bych měl připomínku (zahlédl jsem ji už i na motorkari.cz) - testovací jezdec je tam vyfocený v teniskách, džínách a tričku - to bych v magazinu, který by mel být etalonem a prezentátorem správného chování, vidět neměl ...
Rád to uvedu na pravou míru: třičko a džíny jsou na fotkách, které jsme fotili na velkém parkovišti. Dělali jsme tam statické snímky a to se v kožené bundě s teplotou +30 C ve stínu dělá špatně... Když se ale podíváte na testovacího jezdce, který staví SM na zadní (wheelie), zjistíte, že ten má endurácké boty, bundu helmu, brýle, rukavice
Tak to mě poser, tys brnknul špičkou boty o asfalt? A ještě nějakou pohádku? Chlapče, až se naučíš jezdit na motorce, tak teprve kecej. Člověk co položí 125ku a tady machruje, jak na litru škrtá o zem těším se na další "články"!
Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!
Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?
Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.
I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.
Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.
S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.
Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.
Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.