KTM 950 SM: Speciální Meisterstück (test)

14 komentářů

Biker
28. července • 12:52

Tak to mě poser, tys brnknul špičkou boty o asfalt? A ještě nějakou pohádku? Chlapče, až se naučíš jezdit na motorce, tak teprve kecej. Člověk co položí 125ku a tady machruje, jak na litru škrtá o zem :-D těším se na další "články"!

JEMNEMIHOMNI
24. července • 13:36

recenze se mi líbila, jenom bych měl připomínku (zahlédl jsem ji už i na motorkari.cz) - testovací jezdec je tam vyfocený v teniskách, džínách a tričku - to bych v magazinu, který by mel být etalonem a prezentátorem správného chování, vidět neměl ... :-/

Roman Daněk
25. července • 7:23

Rád to uvedu na pravou míru: třičko a džíny jsou na fotkách, které jsme fotili na velkém parkovišti. Dělali jsme tam statické snímky a to se v kožené bundě s teplotou +30 C ve stínu dělá špatně... Když se ale podíváte na testovacího jezdce, který staví SM na zadní (wheelie), zjistíte, že ten má endurácké boty, bundu helmu, brýle, rukavice ;-)

Globetrotter.XL
21. července • 10:58

...takhle ma opravdu vypadat povedena recenze! I kdyz nejsou motorky mym salkem kavy, tenhle test jsem precetl na jeden nadech od zacatku do konce a dostal z nej chut se na tom svizt =) Velka pochvala autorovi!

Bohumil Stejskal
21. července • 18:32

svezení na motorce je asi nejkrásnější věc na světě +- ,ale dá se na to umřít,tak dávejte pozor ;-)

Roman Daněk
21. července • 20:21

Myslím, že z 85 % vždy záleží na řidičovi. Je na každém, aby si uvědomil, na čem jede, kde jede a jak jede....

ladin
24. července • 6:47

Moc pěkné, ale což tak nějaké video z testování, přivítal bych ho u kažného testu.

Bohumil Stejskal
21. července • 9:33

takhle má vypadat recenze mašiny,která se povedla a já sem si to s chutí přečetl,není nic pěknějšího,než když člověk z článku cítí,že si někdo užívá krásného svezení a umí to podat písemně ;-) ta motorka se opravdu povedla,design na jedničku,ty náklony při otáčení na parkovišti hovoří za vše B-]

Roman Daněk
21. července • 14:35

ty náklony při otáčení na parkovišti hovoří za vše /// nevím, zda jste to nemyslel ironicky ;-) Trochu to tak vyznělo, ale pro bližší info: na tom parkovišti jsme zkoušeli dělat co nejmenší kolečka, aniž by řidič musel dát nohu na zem. Ukažte mi jinou litrovou motorku, která zvládne udělat otočku o 360 st. v průměru do 3 metrů :-):-P

Bohumil Stejskal
21. července • 18:31

já sem to nemyslel ironicky,protože s mým street fighterem sem se otáčel úplně jinak,točíte se fajn,to se mi líbí,je vidět,že to máte v ruce;-)

Radek Ondrášík
21. července • 14:43

Kamarád to zvládl kolem sloupu el. vedení - průměr asi 30-40 cm. (přežil bez následků)

Roman Daněk
21. července • 16:25

Ajajaaj, to je nepříjemné... Ale kamárád evidentně musel dát nějakou část těla na zem, což mi v testu nedělali :-P

Radek Ondrášík
21. července • 16:28

No kamarád neměl hlavně kvalitní nádobí k testování jako vy ;-)

-Ferda-
21. července • 7:44

Test KTM 950 SM vypadá dobře, mašina sama o sobě taktéž, ale vidím, že tuto mašinu opět chválíte...Četl jsem to v ČMN, pochvala, další test byl v Motohousu, zase pochvala... Asi na tom něco bude... Máte s tímto strojem někdo zkušenosti? Díky

Doporučujeme

Články odjinud