Ať si každý koupí podle svých finančních nebo rozumových možností, ale ať nám někdo neustále nevnucuje nějaký Simply clever, škrabku, deštníček nebo odpadkový koš! Nejsme všichni koncernové ovce!!! :-D:-D:-D
Předně je zvláštní pozice samotné firmy Médea a způsob, jakým získala zdrojová data a kterak došla k výše prezentovaným výsledkům. Zdrojem jejích dat je údajně ministerstvo dopravy, to ale není pravda. Zástupce ministerstva nám na přímý dotaz sdělil, že úřad firmě Médea Research neposkytl žádné údaje tohoto typu. Dodal ovšem, že data předává společnosti Hyundai. Firma Médea se pak stará o vztah Hyundai s veřejností a i když tvrdí, že divize Research nemá nic společného s PR-oddělením společnosti, těžko se lze ubránit rozpakům - data o registracích získala firma Hyundai, předala je firmě zastávající rovněž pozici PR agentury a ta je teprve poté zpracovala a vydala novou statistiku, ze které - jaké překvapení - Hyundai vychází jako naprosto jasná česká dvojka, která pomalu ani neví, co to je slovo „reexport”.
Kdyby jsi o tom něco věděl, tak by jsi nenapsal tenhle elaborát....třeba si zjisti, proč byli někteří dealeři pokutovaní a následně nedostali domluvné premie za počet prodaných aut.....no protože...hádej...zkoušeli reexport.Těch věcí je tam ale více....je to občas tvrdej bussines to uznávám.
Business kdyz uz
ale ja to nepsal, zkus si najit zdroj a podrobny rozbor- v podstate jde o hranici 90ti dnu- cisty marketingovy podvod...
... a protože odvadis pozornost jinym smerem tak jsi mi to jenom potvrdil- podvod od H
Zdroj je na jinem auto serveru v dukladnem rozboru...
Protože dělám v auto moto marketingu a znám prostředí Hyundai, jsem si stoprocentně jistá, že celý výzkum je jedná velká blbost. Čísla jsou na beton zkreslená, aby překonala Volkswagen. Z kuloárů vím, jak Vošický zuřil, když je Volkswagen předloni v celkových prodejích překonal o pitomých 23 aut. Hyundai je peklo.
To že tam dělaš, neznamená že tomu rozumíš.Ano bussines je boj, o tom žádná.Každej si pomáhá jak může, aby splnil, aby byli premie, na výplaty.Tak to dneska prostě je.Vím že to je peklo, ale tak to je.Tím se to pak děli na úspěšné a neuspěšné.To že VW má reexporty vysoké, má svou logiku.Je tady levný.....číslům bych i věřil.Nakonec jde přeci jen o jedno, o spokojenost zákaznika s danou značkou a jak jsou tyto věci je pro kupce podružné.Ano Vošický je válec, to je pravda.Když by u Fordu, tak jel taky "špičku".Prostě má vysledky a to lidem vadí.....
Vošický se tady zcela proflákl. Je to totální agresivní dement, který velké části potenciálních zákazníků značku zcela zhnusí a druhé části zcela vypálí do mozku, takže ji tam mají zafixovanou nadosmrti. Jak odešel od fotra, tak ten se mediálně zcela vytratil.
Tak ta předposlední věta, to je docela uvěřitelné (a to toho pána až tak neznám).
Bohužel nikdo už nevidí, jak drtivá škodovek je reálně prodávaná v čr... polovina aut je registrovaná na automobilku jako takovou a prodávají se nejeté (nebo minimálně) jakožto referenční auta z automobilky. Tím samotná automobilka krásně podkopává vlastní dealery, kteří potom těžko prodají svoje vlastní předváděcí auto, které mít musí (nařízením z automobilky). Proč by také ne? Koupit auto kde sedělo xy lidí a ujelo xy km (jakým stylem?), když můžu do škodovky koupit rok starý auto za 60% ceny, co tam jen tak stojí na "S" značkách...
Můžeš dat link na nějaké to roční auto z MB co stalo rok na značkách a stojí 60% ceny nového?
Co takhle sednout a jet tam ? Škodovku nemám, kupovat nebudu...nezajímají mě ty auta... viděl jsem to tam, dále jsem po tom nepátral...
Dobrá, kam mám tedy jet? Do MB a tam se na ulici ptát, kde koupit roční auto za 60% původní ceny?
To můžu potvrdit. Také mám ve svém okolí známého, který si toto vozidlo koupil - dostal tip na člověka (údajně přímo ze škodovky) a kupoval ji opravdu hodně levně. Dnes se jí (Octavia II po fl) bude ovšem zbavovat s odůvodněním: "větší šmejd jsem neviděl" - to je přímá citace. Já Škodovku nemám, takže nemůžu soudit její kvalitu.
Nove vysledky ukazuji hlavne to, ze hyundai je v cz predrazeny a naopak vw a ford v nemecku
Zdravim, mohli byste udelat i statistiku prodanych EV, PHEV, HEV... bylo by fajn videt, jak se u nas prodavaji "elektromobiliy" Diky
A ještě by mohl někdo odtajnit, kolik aut z celkově anoncovaných prodejů je bez DPH, tedy kolik nakoupily firmy a kolik "normální" české domácnosti. V případě Škody, potažmo koncernu by to byl zajímavý údaj.
Podle uvedených tabulek je neucelovejsi automobilkou Fiat, staci se podívat na Dacii kolik prodá realne a kolik ucelove a porovnat. Me z toho vychází ze Fiat prodava tak z 80% ucelove, nebo mam soudruzi z WV zase lžou 😉
Kdo je to WV ?
Ukradeny Trabant 😉
Jestli mu nhodou nejde o to, že se u nás nečte z prava do leva.;-)
K cemu je ten reexport? Kvuli danim? A kam se to vyvazi?
Napr kdyz jsem ja kupoval auto v Praze ale hned ho prevezl do Bratislavy a prihlasi na Slovensku, tak to je taky reeexport? Delal jsem to kvuli cene a sleve, kterou mi slovensky prodejce nedokazal dat.
Ano, i toto je reexport (v rámci EU). Jedno jestli to vyvezete na slovensko nebo portugalska... Koupil jste si auto v zahraničí kvůli ceně a slevě... To je přesně to, proč jsou reexporty... většina Fordů končí v belgii a severních zemích... tam jsou Fordy drahé, stačí tam projít 2-3 bazary kde nabízejí lehké ojetiny (prakticky nové auta), většina z nich má servisní knížku z ČR a drtivá většína od jednoho nejmenovaného mimo Pražského delaerství...
si uplne mimo ... v clanku sa pise jasne o UCELOVYCH REGISTRACIACH: "Samotné účelové první zapsání do centrálního registru potkalo dle MR 13 841 nových vozů"cize ide o PRIHLASENE auta, nie tie, ktore boli vyvezene bez prihlasenia v CR ...uz tu bol davnejsie clanok o tych reexportoch ... ide o vyvoz ucelovo registrovanych aut v CR, cize ked fero z malaciek pride do brna, kupi tam skodovku, privezie ju na slovensko a tam ju prihlasi, nejedna sa o reexport v cesku ucelovo registrovaneho auta
Pokud auto koupíš v jiné zemi, jedná se už o reexport... nikde jsem ale nepsal o účelové registraci... pouze jsem reagoval na dotaz, tak si nech prosím slova o tom co a kdo je mimo...Kdybych xx let neprodával auta a neznal tyhle praktiky, tak si asi řeknu že jsem mimo...
predaj auta o zahranicia bez jeho predchadzajucej registracie v domovskej krajine NIE JE reexport v zmysle tohto clanku a problemu o ktorom pise ... takze si uplne mimo
Koupené auto v čr kam bylo importováno jakožto pro český trh je import. Pokud ho odvezeš tak už exportuješ v tomto případě reexportuješ protože to auto opouští trh kam bylo původem určeno... a neraguji vůbec na článek a jednodenní registrace atp... reaguji na dotaz když si koupil auto v Praze a odvezl na slovensko.... ano je to reexport... dělám v tom cca 8 let... takže zas tak mimo nejsem, sorry :-D
Nie uplne sa mylis.To co tvrdis nie je pravda.To co pisu v clanku tiez nie je pravda.Ak niekto kupi auto v CR a odovezie si ju inam tak to tiez nie je v statistiek v clanku a clanku sa netyka.
"Ak niekto kupi auto v CR a odovezie si ju inam tak to tiez nie je v statistiek v clanku a clanku sa netyka."Ano však já se tu nebavim o tom se píše ve článku... všimneš-li si posloupnosti příspěvků, jakožto odpovědí, uvidíš na který konkrétní dotaz tu odpovídám...... dále nevím v čem nemám pravdu..."pravidla této hry" jsou celkem jednoduché. V každé zemi je importér, tj. oficiální dovozce. Všechny vozy jsou pro konkrétní trhy trošku odlišné. Někdy je to dané zákonem (tj. prvky výbavy), někde je to dáno prostě trhem a poptávkou... všimneš-li si konkrétně u Fiesty jak vypadá model pro německý trh, zjistíš, že je jiný než pro český. V pravidlech je tedy dáno že pro každý trh dané země existuje importér který to dováží. Pokud dealer prodá auto mimo trh koncovému zákazníkovi do jiné země, není to až takový problém ale ve své podstatě se již hovoří o reexportu. Spousta automobilek to zakazuje, proto se řeší jednodenní registrace - tím se zkreslují čísla prodejů a kazí se tím trhy ostatních zemí, protože tam za tu "ojetinu" už nikdo "čárku za prodej" nedostane... Jsou automobilky které to podmiňují registrací na 6 měsíců. Reexport přeprodejcům, tj. bazarům a překupníkům šedého trhu spousta automobilek zakazuje úplně. Dokonce na to existuje v různých značkách seznam, komu neprodávat. V zásadě je to prostě tak, auto určené pro trh do čr vyvezené (leč koncovému zákazníkovi) na slovenko, do německa nebo kamkoliv je reexport. Neovlivní to ale čísla registrací ! Ovlivní to čísla prodejů !!!
Ať si to vyvážejí kam chtějí , asi tam kde jim zaplatí, zakázané ani nic špatného to není. Jediný problém který je, že není jasné kolik si toho to tu doopravdy kupujeme "my". Ale to vyřeší jedna tabulka navíc.
Jednak se to pouziva ke zkresleni statistik, znacka pak vypada, ze je na trhu silnejsi nez ve skutecnosti je a lidi se chovaji stadovite, chteji zapadnout, tak si chteji koupit to, co se hodne prodava, zarnym prikladem je na nasem trhu Seat. A druhy duvod je ten, ze nektere modely jsou u nas levnejsi nez zahranicni, takze auta jdou k zahranicnim dealerum. Muze se ale klidne stat, ze se stavaji dalsim zbozim pro reexport a stihnou zkreslit statistiky treba ve 4 zemich.
To, co jsi napsal, opravdu myslíš vážně? :-DObyčejný kupec vůbec neví, co se a jak moc prodává. Tabulky prodejů nečte, nemá na to čas a je mu to jedno. Ví, že Škodovka je česká a má k ní tudíž větší náklonost.A že by kupovali proto, aby vysloveně "zapadli" do stáda, to je ještě větší hloupost. :-DV druhém důvodu máš pravdu alespoň částečnou.
Kolikrát jsi slyšel vetu, Ja si koupim Skodovku, protoze s ni jezdi hodně lidi a ma servis na kazdem rohu. Ja docela často, resp. casteji než bych cekal a dokonce od lidi, od kterých bych to nečekal. Lidi jsou stále stadovita zvířata chteji zapadnout nechtějí vycuhovat a jsou rádi, ze jsou součásti nějakého společenství.
Větu takového znění jsem neslyšel nikdy. Slyšel jsem ale to, že si koupí škodovku kvůli velkému kufru, dostupnosti a ceně náhradních dílů, že chce prostě Škodu, že se mu líbí atp. Nikdo ovšem netvrdí, že si ji koupí proto, že s ní jezdí hodně lidí, nebo že chce za padnout do nějakého stáda...
Dostupnost a cena nahradnich dilu na skodovku? Si delas legraci. V originalnim servise je cena stejna u Skody jako u Hyundai (vic srovnat nedokazu). Poznal jsem oboje. Kdo zije porad v devadesatych letech a mysli si, ze na cizi auta se musi kazdy dil objednavat z ciziny a ceka se mesic, tak at tomu dal veri.A garazovych bastliru je v republice dost a tim vam opravi dneska skoro kazdou znacku.
Ale je to tak, ovce nepozná, ze je ovci a dokonce se bude dohadovat, ze žádnou ovci neni.
V tom případe jses ale taky ovce.
Jsem, stejne jako ty, bohužel si to uvedomuji.
Uvažování obyčejných lidí je jednoduché. Oni jdou u auta po zcela zjištných parametrech. O nějakou státnost tu vůbec nejde. ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.