Hyundai a KIA jsou na tom v USA z hlediska spokojenosti zákazníka stejně jako VW. V Česku se ale najde pořád dost pitomečků, kteří něco takového nepochopí a neustále korejské značky uráží. Kdo je se značkou nespokojen, nemá přece důvod se k ní vracet.
VW je na tom o cca 12 % hůř než Hyundai a to není v celkovém hodnocení málo.
Když jsem s ohledem na pitomečky velkoryse VW hodnotil Hyudai a KIA nastejno, nestačilo to a pitomečci mne ocenili mraky minusů. Není o čem psát, kdo má nové auto tak jezdí a neztrácí čas s pitomečky. Se svým autem jsem spokojený stejně jako Amíci a vím že to není náhoda a pitomečci ať se pose... a napíší mi další desítky minusů. Až si za pár let budu kupovat nové, tak se bez rad Autorevue a zdejších minusových pitomečků obejdu tak jako dřív.
Čím víc dostaneš v hodnocení plusů od všech čtenářů, tím mnohonásobně víc mínusů od nějakého frustráta, který ti během jedné vteřiny nakliká i dva mínusy a je tak hloupý, že si myslí, že to jeho hodnocení nikdo neprokoukne.
Jak se tak dívám na hodnocení příspěvků, tak je krásně vidět, že tu zas řádí nějaký zamindrákovaný a frustrovaný škodofilní nebo folksvágnofilní "klikař".:-D
Tekmot | 07. 08. 2020 20:55Čím víc dostaneš v hodnocení plusů od všech čtenářů, tím mnohonásobně víc mínusů od nějakého frustráta, který ti během jedné vteřiny nakliká i dva mínusy a je tak hloupý, že si myslí, že to jeho hodnocení nikdo neprokoukne.Odpovědět | Souhlasím (+8) | Nesouhlasím (-10)
Značka nebo auto jsou neživé věci a ty nelze urazit. Urážet lze pouze živé bytosti, jednotlivce nebo skupinu lidí jak zde právě bezdůvodně předvádíš ty.
Ale to není urážka. Takoví prostě jsou. Že jsou minimálně pitomečci ví celá společnost a oni si ten cejch musí nést do doby, než změní názor a nebudou psát takové lži a hovadiny.
Jistě, anonym na netu "rozhodl", že část spoluobčanů jsou pitomci, takže to tak musí být.
Úplně každý člověk, bez výjimky, je svým způsobem v očích ostatních pitomý. Někdo si tu pitomost vybírá po minutách, i géniové, a někdo neustále. Krásně je to popsáno zde:https://psychologie.cz/o-pitomcich/... "Vzdělání či sociální zařazení nemá na výskyt pitomců žádný vliv, že jde o přírodní zákon. Je‑li, nebo není‑li kdo pitomcem, je dílem Prozřetelnosti."
Právě jsi podal důkaz své upocené teorie, gratuluji.
To platí naprosto na každého i na tebe.
Jednu vec si vzpominam jak dnes. Kdyz jsem si v r. 2006 vybiral (jako plavcik a trener) v USA poprve auto a ptal jsem se na ruzna doporuceni svych kolegu a tak. Snad vsichni amici, ale i pristehovalci mi kladli na srdce neco, co jsem tehdy nechtel slyset - nekupuj si americke auto, budes litovat. Zajimave, ze?
To znamená kupuj asijské auto, protože evropských značek se tam moc nedováží.
Protože asijská (korejská, japonská) kvalita předčí tu evropskou (německou, francouzskou) o level.
Tvůj příspěvek bych zásadně pozměnil: V Česku je dost pitomečků, kteří uráží jakoukoliv značku. Jsou to smutní lidé, kteří si potřebují ulevit z těchto důvodů: vůz chtějí a nemají na něj, vůz sice nechtějí, ale i tak je štve, že si nemohou vybírat z dané cenové hladiny, mají nějaký vůz silně nad svoje poměry a ostatní cenově levnější vozy si musí maximálně zošklivit, aby si odůvodnili proč jim kvůli tomu nezbylo na rekonstrukci/ dovolenou apod. Názory těchto jedinců jsou bezcenné a nepřikládám jim žádnou váhu.
Je to tak, vidím, že pitomečci už zaminusovali. Asi zásah do černého.
Tady se nejedna o urazeni ve smyslu spolehlivosti, ale ve smyslu toho, ze majitele korejskych znacek jsou socky. Ale nebojte, podobne je nahlizeno i na majitele francouzkych aut. Proste to prehlizejte.
Hmmm, takové názory, že majitelé korejských značek jsou "socky", mají akorát škodofilní puberťáci, kteří si při své neznalosti nebo lenosti najít si informace, ani neuvědomují, že je to právě ta jejich milovaná škodověnka, která oproti těm korejským značkám jiná auta než pro "socky" nevyrábí.Třeba takový Hyundai vyrábí, na rozdíl od ní, auta luxusního segmentu - Genesis G90 Ultimate 8V 5.0l, který je samozřejmě daleko dražší (v přepočtu v USA 1,8 milionu Kč, v ČR by stál samozřejmě víc, cca 3,6 milionu Kč - přepočteno na nejdražší VW Passat v USA/ČR) a není určený pro ty "socky".Samotný Hyundai vyrábí vlajkové SUV Palisade, u kterého se u nás cena ojetiny! pohybuje okolo 1,6 milionu Kč.Obrázek o porovnání "sockoiznosti" zn. Hyundai vs. Škoda si může každý udělat sám.;-)
A bude hůř. S nástupem nového ředitele Škody auto se má škodovka stát ještě obyčejnější značkou, než dosud.
Spíš si majitelé evropských (především německých) značek potřebují svoji volbu něčím zdůvodnit a jelikož racionální důvod není, tak ho ani nemůžou najít proto se uchylují k tlachům.
Přesně tak. O ceně to vůbec není. Než si koupit nespolehlivé VW/Škoda, tak jednoznačně Hyundai/KIA. A u Korejců jako bonus, jeden z nejvýhodnějších poměrů nabídka/cena na trhu a špičkový světový design. PS: "socka" nemá na jakékoliv auto.
Z mého pohledu kopírují statistiky celkem přesně. 15 let jsem si kupoval Hondu. Pokud by nezařízli v EU sedany, mám ji dodneška. Moje současné G30 nejspíš bude první a poslední zástupce této značky. Ale absolutně netuším, do čeho bych šel. Za dva roky budu měnit. Jsem nejvíc zvědav na novou M6. Se šestihrnkem by byla fajn. Juuulie se taky moc líbí. Uvidíme co se za tu dobu změní...
Jestli se pocitaji i "Americani" navrativsi se zpet do CR, tak volba tehdy byla jasna..zvlast kdyz je clovek fajnsmekr a pritom nauceny na automat..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.