Americká analytická firma J.D. Power přišla s výsledky průzkumu U.S. Automotive Brand Loyality Study, který ukazuje, jak jsou zákazníci věrní svým značkám automobilů. Výsledek přinesl dva žebříčky. Ten první zohledňuje pouze prémiové vozy. Jasným vítězem zde byl Lexus, který následuje Mercedes-Benz a BMW. Na posledním místě skončil britský Jaguar.

Americká analytická firma J.D. Power přišla s výsledky průzkumu U.S. Automotive Brand Loyality Study, který ukazuje, jak jsou zákazníci věrní svým značkám automobilů. Výsledek přinesl dva žebříčky. Ten první zohledňuje pouze prémiové vozy. Jasným vítězem zde byl Lexus, který následuje Mercedes-Benz a BMW. Na posledním místě skončil britský Jaguar.

Neméně zajímavý je pak druhý žebříček, který zohledňuje masové výrobce automobilů. 60,5 % amerických zákazníků je loajálních značce Subaru. Tah na první příčku však měla i  Toyota , které k tomu chyběly pouze dvě desetiny procenta. V první desítce se umístily i tradiční americké značky, jako třeba Ford či  RAM . Foto:  Facebook Subaru CZ

Neméně zajímavý je pak druhý žebříček, který zohledňuje masové výrobce automobilů. 60,5 % amerických zákazníků je loajálních značce Subaru. Tah na první příčku však měla i Toyota, které k tomu chyběly pouze dvě desetiny procenta. V první desítce se umístily i tradiční americké značky, jako třeba Ford či RAM. | Foto: Facebook Subaru CZ

Studie vychází z údajů týkajících se rozhodování Američanů, kteří v období od června 2019 do května 2020 vyměnili automobil. Průzkum zahrnuje automobily všech ročníků. Podíl zákazníků, kteří se rozhodli pro vůz stjné značky, rozhoduje o jejím hodnocení. Foto: Ford

Studie vychází z údajů týkajících se rozhodování Američanů, kteří v období od června 2019 do května 2020 vyměnili automobil. Průzkum zahrnuje automobily všech ročníků. Podíl zákazníků, kteří se rozhodli pro vůz stjné značky, rozhoduje o jejím hodnocení. | Foto: Ford

 Prémiové vozy/  1. Lexus - 48,0 % Foto: Lexus

Prémiové vozy/ 1. Lexus - 48,0 % | Foto: Lexus

2. Mercedes-Benz - 47,8 % Foto: Mercedes-Benz

2. Mercedes-Benz - 47,8 % | Foto: Mercedes-Benz

3. BMW - 45,1 %

3. BMW - 45,1 %

4. Porsche - 44,9 %

4. Porsche - 44,9 %

5. Audi - 43,4 % Foto: David Rajdl

5. Audi - 43,4 % | Foto: David Rajdl

6. Land Rover - 39,6 %

6. Land Rover - 39,6 %

7. Acura - 38,3 %

7. Acura - 38,3 %

8. Volvo - 38,3

8. Volvo - 38,3

9. Lincoln - 37,0 % Lincoln

9. Lincoln - 37,0 % | Lincoln

10. Cadillac - 33,8 %

10. Cadillac - 33,8 %

11. Maserati - 28,7 % Maserati

11. Maserati - 28,7 % | Maserati

12. Infiniti - 27,7 % Zdroj: Infiniti

12. Infiniti - 27,7 % | Zdroj: Infiniti

13. Jaguar - 20,7 %

13. Jaguar - 20,7 %

 Konvenční vozy/  1. Subaru - 60,5 % Foto:  Facebook Subaru CZ

Konvenční vozy/ 1. Subaru - 60,5 % | Foto: Facebook Subaru CZ

2. Toyota - 60,3 %

2. Toyota - 60,3 %

3. Honda - 58,7 % Foto: Petr Homolka

3. Honda - 58,7 % | Foto: Petr Homolka

4. RAM - 57,3 %

4. RAM - 57,3 %

5. Ford - 54,3 % Zdroj: Ford

5. Ford - 54,3 % | Zdroj: Ford

6. Kia - 51,3 % Foto: Kia

6. Kia - 51,3 % | Foto: Kia

7. Chevrolet - 49,1 % Chevrolet

7. Chevrolet - 49,1 % | Chevrolet

8. Hyundai - 47,4 %

8. Hyundai - 47,4 %

9. Nissan - 42,9 % Zdroj: Nissan

9. Nissan - 42,9 % | Zdroj: Nissan

10. Volkswagen - 41,6 % Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

10. Volkswagen - 41,6 % | Foto: Volkswagen a Stanislav Kolman

11. Jeep - 41,0 %

11. Jeep - 41,0 %

12. Mazda - 40,7 %

12. Mazda - 40,7 %

13. GMC - 39,0 % GMC

13. GMC - 39,0 % | GMC

14. Buick - 27,5 %

14. Buick - 27,5 %

15. Mitsubishi - 27,1 % Zdroj: Mitsubishi

15. Mitsubishi - 27,1 % | Zdroj: Mitsubishi

16. Mini - 26,4 %

16. Mini - 26,4 %

17. Dodge - 17,8 % Foto: Dodge

17. Dodge - 17,8 % | Foto: Dodge

18. Chrysler - 14,1 %

18. Chrysler - 14,1 %

19. Fiat - 10,4 % Foto: Fiat

19. Fiat - 10,4 % | Foto: Fiat

Neméně zajímavý je pak druhý žebříček, který zohledňuje masové výrobce automobilů. 60,5 % amerických zákazníků je loajálních značce Subaru. Tah na první příčku však měla i  Toyota , které k tomu chyběly pouze dvě desetiny procenta. V první desítce se umístily i tradiční americké značky, jako třeba Ford či  RAM . Foto:  Facebook Subaru CZ
Studie vychází z údajů týkajících se rozhodování Američanů, kteří v období od června 2019 do května 2020 vyměnili automobil. Průzkum zahrnuje automobily všech ročníků. Podíl zákazníků, kteří se rozhodli pro vůz stjné značky, rozhoduje o jejím hodnocení. Foto: Ford
 Prémiové vozy/  1. Lexus - 48,0 % Foto: Lexus
2. Mercedes-Benz - 47,8 % Foto: Mercedes-Benz
35
Fotogalerie

Která značka má nejvěrnější zákazníky? Vedou Japonci, Britům a Italům se nedaří

Až si budete vybírat nový vůz, zůstanete u stejné značky jako dosud, nebo půjdete ke konkurenci? Americký průzkum přináší přehled o tom, jak to vidí zákazníci na domácím trhu.

Americká analytická firma J.D. Power přišla s výsledky průzkumu U.S. Automotive Brand Loyality Study, který ukazuje, jak jsou zákazníci věrní svým značkám automobilů. Výsledek přinesl dva žebříčky. Ten první zohledňuje pouze prémiové vozy. Jasným vítězem zde byl Lexus, který následují Mercedes-Benz a BMW. Na posledním místě skončil britský Jaguar.

Americký žebříček loajálnosti zákazníků J.D. Power - prémiové značky
Pořadí Značka Procenta [%]
1. Lexus 48,0
2. Mercedes-Benz 47,8
3. BMW 45,1
4. Porsche 44,9
5. Audi 43,4
6. Land Rover 39,6
7. Acura 38,3
8. Volvo 38,3
9. Lincoln 37,0
10. Cadillac 33,8
11. Maserati 28,7
12. Infiniti 27,7
13. Jaguar 20,7

Neméně zajímavý je pak druhý žebříček, který zohledňuje masové výrobce automobilů. 60,5 % amerických zákazníků je loajálních značce Subaru. Tah na první příčku však měla i Toyota, které k tomu chyběly pouze dvě desetiny procenta. V první desítce se umístily i tradiční americké značky, jako třeba Ford či RAM.

Americký žebříček loajálnosti zákazníků J.D. Power - konvenční značky
Pořadí Značka Procenta [%]
1. Subaru 60,5
2. Toyota 60,3
3. Honda 58,7
4. RAM 57,3
5. Ford 54,3
6. Kia 51,3
7. Chevrolet 49,1
8. Hyundai 47,4
9. Nissan 42,9
10. Volkswagen 41,6
11. Jeep 41,0
12. Mazda 40,7
13. GMC 39,0
14. Buick 27,5
15. Mitsubishi 27,1
16. Mini 26,4
17. Dodge 17,8
18. Chrysler 14,1
19. Fiat 10,4

Studie vychází z údajů týkajících se rozhodování Američanů, kteří v období od června 2019 do května 2020 vyměnili automobil. Průzkum zahrnuje automobily všech ročníků. Podíl zákazníků, kteří se rozhodli pro vůz stejné značky, rozhoduje o jejím hodnocení.

Doporučujeme

Články odjinud