Studie BrandZ Top 100 pro rok 2014 je realitou. Kromě toho, že je absolutně nejhodnotnější značkou Google následovaný dvojící Apple a IBM, lze z tohoto zdroje vyčíst, jak na tom jsou automobilky. Nejhodnotnější značkou je Toyota, za ní následuje BMW a Mercedes-Benz.
V celkovém pořadí se Toyota umístila na 26. místě, přičemž hodnota její značky meziročně stoupla o 21 %. Přesto si pohoršila o tři příčky. Druhé BMW obsadilo 32. místo (+7 %, -8. míst v pořadí). Následuje Mercedes-Benz (42. místo, +20 %, +1. místo v pořadí), Honda na 70. místě, 84. je Ford a mezi TOP 100 celosvětově nejhodnotnějších značek se dostal ještě Nissan (90. místo).
Tím je také dané pořadí v kategorii automobilek. Mezi nejlepších deset výrobců aut se dostal ještě sedmý Volkswagen, osmé Audi, devátý Chevrolet a desátý Hyundai.
Nejvíce automobilů prodala Toyota (téměř deset milionů), následuje GM a Volkswagen. Ford zažil podle studie BrandZ nejlepší rok vůbec, což znamená více než padesátiprocentní nárůst hodnoty jeho značky. To ho také katapultovalo do celkového TOP 100, kde dříve chyběl. Dobře se dařilo i Chevroletu. Tato automobilka sice odchází z Evropy, ale v Americe prodala téměř dva miliony vozů, v Číně pak dosáhla na 650 000.