Niekto ešte reflektuje výsledky ADAC? B-]
Mě vyšlo že Němci a Fr jsou na tom stejně (kromě dražších značek kde by nízká poruchovost měla být samozřejmostí) a žabomyším válkám v EU začínají dávat na prdel japonci a korejci.. A hlavně pokud 1\3 závat byl akumulátor... tak stačilo, aby v jendom ročníku automobilka vybrala nevhodného dodavatele a už má 5tku.. každý kdo se o auto trochu stará, tak si baterku před zimou dobije a dle doby dobíjení zjistí, jestli je OK, nebo na výměnu a nemusí k tomu volat ADAC...
Zajímavé dokonalá a úžasná Škodovka má 4 u Fabie? Nevěřím, není možné. Málo podplaceno. Sandero má samé 2 a Logan 3, 4? Taky zajímavé, přitom tyto auta sdílí 80% dílů. Co vše se dá zdupat v 20%, že? :DCelkem sranda, tyto blitky ADACu. Vzhledem k tomu, že jako porucha je brán defekt, a vybitý akumulátor, tak řidiči Fábií asi jezdí po hřebících a nezhasínaj světla ,když auto opustí.
Tak řídící Fabii a Škodovek jsou poněkud omezenější, jak nás o tom Jerevan neustále přesvědčuje, Takze je to možné.
Oni defektem nebo vybitou baterkou posuzují poruchovost? To snad nemyslí ani vážně, tak pitomý přece nikdo není.
Díval se autor článku před tím, než psal nadpis na výsledky? Nemám čas data statisticky zpracovat ale jen namátkou: nejmenší vozy nejhorší je azijské a německé, malé vozy italské, nižší střední francouské, střední německé a švédské...atd. Opravdu jsem to nepropočítával ale bylo by to zajímavé.
ADAC, to su Tý, čo klamú a podvádzajú?, ďakujem neprosím.
Pane amatére Žáku aspoň nelžete v nadpisu. Takto to vypadá, že zmíněný autoweb je banda amaterů a přitom jste trouba jenom vy, když veřejně lžete.
čísla nelžou. někde tu o pak komentařu nahoře počital pruměr.
Spočítal, že je na tom nejhůř Volvo, tak drž PYSK B-]
Říkám jen, že čísla nelžou:D neříkám včí prospěch či neprospěch :))) Cucáku :)
to je fakt, je tam krásně vidět úpadek kvality u škodifky. :-D
Ano cisla nelžou, ale Jerevan ano a neustále :D
Octavia ve stredni tride? :-D
Máš pravdu už ji tam zase někdo cpe!
Už přece od jednickove verze, to je přece jasné :-). A přitom to má menší kufr než nižší střední třída :D
Velikost kufru nic neznamena. Ja mam poctive auto stredni tridy a kufr to ma mensi nez fabie.
Pro Tebe nic neznamená, pro mě to není hlavni parametr, podle kterého bych si vybíral auto, ale pro Skodifkare je to doslova hon za svatým grálem a je pro ne naprosto potupne když nejaka Francouzská plecka má kufr stejný a japonska dokonce větší než ten upachtěný zázrak z Mladé Boleslavi. Skodofkari jsou zkratka nemocni lide a tak se k nim má taky přistupovat.
Je docela zajímavé srovnat tyto statistiky s tímto: http://www.reliabilityindex.com/...
Zase tak špatně na tom ti Korejci nejsou http://www.auto.cz/test-100-000-km-kia-venga... ... výbava sice nic mnoho,ale kde nic není tam se toho nemá moc co pos..t a za ty prach slušný.
Průměr všech známek jednotlivých modelů značekMB 1,737 Audi 1,425 BMW 1,688 VW 2,132 Průměr Německo 1,74537037Hyu 2,750 Kia 3,300Průměr Korea 3,025Citroen 3,300 Peugeot 3,188 Renault 2,743 Průměr Francie 3,077Takže nadpis článku je zcela podle pravdy
To jsou ale hlody, tyto počty. Nemůžete počítat průměr z průměrů! Protože zatímco (8+8+2)/3=6, tak ((8+8)/2 + 2)/2=5 ... druhý výpočet je ten průměr z průměrů. A to nemluvím o modelech té které automobilky, které nejsou uvedeny a byly by s nulou a o tom, že není zahrnuta četnost výskytu atd...:-/
Tak jistě, z Německa vybereme to nejlepší, ať se nám nekazí průměr, z koreje a francie uděláme pravý opak, zdůvodníme to tím, že na dané modely nejsou data a objednaný výsledek je na světě.By mě zajímalo, jak by se pohnul výsledek třeba u BMW, kdyby tam byla zahrnuta např. X5 a X6 :-D
X5 a X6 tam opravdu nemohli zařadit, jelikož snad nejde ani o funkční modely, ale o nepojízdné makety, u těchto vozidel by se měly počítat hodiny kdy tyto vozy jezdí, ne kdy stojí v servisech. Dle mě byly vyrobeny speciálně pro to, aby daly vydělat servisům BMW. Jiný účel nevidím, na ježdění rozhodně určené nejsou.
Praveze nijak, tím jak neustále stoji v servisech, tak se logicky nemohou rozbit na ceste a tudíž nemohou přispět do statistik :-).
Podle tvé logiky by měla být francouzská auta jedna z nejspolehlivějších :)))
Presne takhle to děla tchán s dvojkovou Ochcáfkou, pořád je v servisu :-). Jenomže k jeho smůle ho za poslední půlrok museli už 2x odtáhnout, naposledy to byly prasklé pružiny u 5 let starého auta!!!!! Neuvěřitelné, jaká je ta Škodifka křáp.
Zajimavé. Muj otec má OII 1.9TDi už třetím rokem, a v servisu byl pouze na oleji a výměně brzd. Ted ale čekají rozvody. Takže LHAR! jsi tady ty, mexiku.
Chudák táta, to bude rána až mu to ve značkovým servisu spočítají, když mu to není schopen synáček udělat v rodinném značkovém servisu!? A nebo to neumí, vždyť si neporadí ani s výměnou oleje a brzdami! Základní dovednostní znalosti učedníka 1 rokem!:-P
Nechápu proč byl v servisu! Snad jako hodný synáček a automechanik specialista na Ochcávky mu ty brzdy a výměnu oleje uděláš sám!? Nebo nemáš klíč na filtr!? :-D
no jo, ale nezmínil jsi, že tvůj tatík jezdí na roční prohlídky, nikoli na prohlídky po 15 tisících. ;-)
Prumer Svedsko 3.5
Fakt by me zajimalo, kterej retard mi moh dat minus. Jednoznacne nejhorsi zeme z tech tabulek je Svedsko!
Ospravedln se minusaku, kde jsem udelal chybu? Necham se rad poucit.
:D
Jaky ma smysl srovnavat kdo kolikrat pichnul, nebo si autoradiem vytlouk baterku? Nejporuchovejsi auto stredni tridy je podle te tabulky Volvo S40/V50? No lol.
Skor ako po poruchovosti modelov a znaciek, by som siel ''pod kozu'', rozumej po poruchovosti komponentov a dodavatelov (to, co nam automobilky akosi neradi prezentuju), staci vybrat par notoricky znamych k.rvitok, kto ich montuje a kam a od koho to odobera (trebars tie ''vyzivne'' hadicky, rozvody, turba apod). Nevidim dovod preco by malo byt tajomstvom, odkial kto odobera diely -> alebo zeby tam nejaky dovod aj bol?
Proč tady není ve statistikách zahrnuta naše nejspolehlivější škoda Superb ..asi by to byla pro ostatní značky ostuda....
No...zase tak moc bych to nežral...http://www.autoweb.cz/statistiky-spolehlivosti-... ... :-D
Nejhorší jsou BMW následovaná v těsném závěsu vším s koncernovými TFSI/TSI.
A to je realita, ne nejake upravené statistiky.
Možná si dneska nějak sedím na vedení, ale moc nerozumím tomu, jak dospěli k tomu hodnocení. Pokud jsou data sbírána na základě zásahů asistenční služby, tak je logické, že každé zaznamenané auto bude mít nějakou závadu, pokud nepůjde o defekt nebo třeba nedostatek paliva. Jak je ale možné z toho určit míru poruchovosti daného modelu?
ono to je taky ještě šouplé o to, že třeba německé (dražší) značky budou mít svou vlastní asistenční službu, takže do ADACu spadnou jen sociálnější modely, nebo se to neprojeví v plné síle.Tak jako tak, srovnávat např. vybitou baterku (nebo dokonce píchlou gumu) a prasklý rozvoďák jako stejnou závadu, to je statistika typu kilo třešní a kilo višní..
statistiky prodeje?
Jakože například více jak 68.3% Citroenů C4 z roku 2005 skončilo na odtahovce? To asi těžko...
10 let je dlouha doba
Ano to určitě je, ale troufám si tvrdit, že by musela být velká náhoda, aby více jak 2/3 roční produkce měla takovou závadu, aby byla nepojízdná a skončila na odtahovce jednoho konkrétního zprostředkovatele asistenčních služeb.
V clanku je napsano, ze jsou zahrnute i pichle gumy, nebo vybity akumulator.
Tím jsou pak výsledky ještě více zkresleny
a co vystřelovací ( pardón, aktivní ) kapoty u OIII, r.v.2013, někdy i samovolně,....o tom se nikde nepíše,....prostě se od nového roku, hezky potichoučku, (2014) přestanou montovat,...
Nějaký dukaz? Že kapota vystřeluje samovolně? Nebo je to jen "jedna bába povídala".
zablokované video je snad dostačující důkaz,...http://auto.idnes.cz/skoda-octavia-rs-02o-/ak_... ...
A Jerevan se opět ztrapnil svou absolutní neznalosti a naprosto nulovým rozhledem, co se automobilového průmyslu týče.
No promin že neberu vpotaz rok a pul starý problem ze začatku prodeje vozidla. Trolle.
I když vím, ze jsi psychicky velmi narušený jedinec, tak neprominu.
Máš něco k tematu? Jestli né, tak nic nepiš. Trolle.
Mel bys dostat nové prášky, ty staré přestávají účinkovat.
Kdyby testovali ten tvůj oletany vrak, tak ho na miste zapali, protoze tak donicene a neservisovane auto nikdy neviděli a ono by to ovlivnilo statistiky :-)
http://www.autorevue.cz/skoda-octavia-18t-slx-po-... ...
Ale tohle už je opravdu minulost a dnes už je hodnoceno poněkud jinak!
Jak? Dodnes nevznikl lepší přeplnovaný benzín :) Tak mi řekni JAK jinak :)
Motor ano ale to ostatní zoufalství!
Z jakého duvodu? Pořád jen placáte své duševně choré výmysly :D Nemáš sebemenší dukaz na podporu tveho tvrzení. Vše je to "jedna bába povídala" a taky "nemam na škodovku, tak to poradne zhatuju" :)
Každý ví, že bezpečnost, brzdy, podvozek, pohodlí, prostor, ergonomie, antikorozní ochrana bylo několik desítek let za konkurencí a vždycky když vidím nějakého upachtěného ubožáka jet v jedničkový Ochcafce, tak je mi ho lito, ale zaroveň se od něj snažím dostat co nejdál, protože to auto je na ulici vyloženě nebezpečné.
Jediná věc která byla na OI chabá bylo audio, a absence 6.stupně :)
Ještě místo vzadu na nohy a kroucení brzd, kotoučů....pak taky proreznutí karoserie u víčka nádrže, odcházely lamda sondy no a málo hvězdiček ....jinak dobrý auto no.
Brzdy? Dostatečně velké 288mm brzdy se ti zdají málo? Pohodli? Já mam raději tvrdší sedačky. At chodim kolem dokola jak dlouho chci, tak nikde není ani známka rezavění :) Prostor? já ho mam vepředu víc než dost :)To by jsi nejdřív musel mít auto:)A nic co se jmenuje "ochcafca" bohužel neexistuje :) Ty klikači minusu, a sebe-kulko-lízači :)
Já mám 320mm a těch 288mm mám vzadu!?B-]
Nežer se tak :D
Zase už nemáš argumenty tak píšeš hovadiny?
Ja mam argumentu plnou hrst, ale něčemu takovému jako ses ty o nich nemá cenu psát, az budes mít hotovou základní školu, tak se vrat a přijď nás sem odprosit za to, jak jsi omezeny.
Škoda že ty argumenty za nic nestojí. Mexiku, až budeš mít nějakou školu v oboru automobilismu... Tak se mužeme bavit na urovni. Zatím to vypadá, že pouze základní školu tu máš jen ty :)
Ten muj "oletaný vrak" testovaný byl :))))http://www.autorevue.cz/motor-18t-legenda-desetil... ...
To je Ultra vrak, bych chtěl nějakou infekci, kdybych v tom někdy musel jet. Naštěstí nemusím a můžu jezdit pořádnýma autama a takové vraky nechat nulám jako ses ty.
Aixam pro 15ti leté není pořádné auto :))))))
Koukám, ze ti můj vek hodne leží v palici, no alespon něco tam mas.
Koukám že jsem asi píchnul do živého :D :D
Ano, tomu říkám pořádný názor:D Nic vic už nezvladneš? :D
Prosím redakci o promazání.
PS: Já nejsem ten kdo tě tu napadl jako první, ale TY :)
Ja jsem se doopravdy nenapadl, máš to malinko popletené :-D:-D:-D:-D
Musíš mě naučit jak si naklikáváš ty +- :D :D Ty sebe-kulku-lízači :D
To naprosti vystihuje tvou ne-inteligenci :) Nemáš ani dost velké "koule" nato, aby jsi to přiznal :) Jsi ho nějakej malej smrad co rád trollí :)
Já ne, at se lidé zasmějou na tvejma "názorama" :) Škoda je, že většina bude na takové urovni slušného vychování... že ti nenapíše jaký jsi blb :D A ti ostatní troubové ti tady budou přitakávat jakou máš pravdu :D
Informace je víc jak rok a pul stará. Ty si jako vážně myslíš, že ten problem nebyl vyřešen? Novejch octvek jezdi už docela hafec a nikde jsem neslyšel, že by nekomu vystřelila kapota.
..jasně, že je to vyřešený :-)), přestali to tam dávat, a je po problému :-D
Aktivní kapota se stále montuje :)
Když mě minusujete, dokažte opak, řekněte svuj názor... A neklikejte jak ubožáci bez názoru :)
Ne u Skodofky problémy neřeší, viz TSI motory nebo nevystrelujici airbagy u Hnujstra. Svým chováním k zákazníkům představuje Skodifka absolutní dno zasmradle žumpy.
Mysliš starou generaci motoru TSI které už davno nahradila generacew nová? A tvuj vycucaný problem s airbagama u nějakého neexistujícího auta mě také moc nevzrušuje. Trolle.
Asi myslí starou generaci TSI která se bez větší reklamy neustále montuje do Fabií, Rapidů a Roomsterů.. Laik si nezjistí rozdíl a myslí, že když má nové auto tak má i nové TSI ale bohužel ty fest nepovedené motory je potřeba ještě chvilku prodávat aby se vydělalo..a zákazník?..chuj s ním..:-/
Jenže oba modely zachvilku nahradí nová generace :D A vzhledem ktomu, že většina prodaných fabii je s motorem HTP, tak bych vtom takovej problem neviděl.
Srovnej si to v té palici než něco napises, vypadáš potom jako blb. Do Fabii a Roomsteru se montuji staré TSI motory s řetězem, tak tu neustále nelži.
S tebou se už nikdo nebaví, jdi si honit nad svojim egem někam jinam :)
Jenže ta chvilka už nějakou dobu trvá a podle mě, pokud prodávám dvě různé věci pod stejným názvem aniž bych na to náležitě upozornil (v tomto případě nulově) tak je to podvod..a HTP..to snad ani není nutné komentovat..
"generační" kody motoru se uvadějí. To už je zákazníkuv problem že neví co kupuje.U kie ti taky neřeknou že 7let záruky je pouze na karoserii.
7 let je na motor a převodovku.Víš o autech prdlajs.....
Žiješ v imaginárním světě, který je složený pouze ze lzi. Ani mi te není lito.
:DDDDD Kolik ti je? 15? že vymejšlíš takové pitomosti? Máš vubec řidičak na něco jiného než mopeda?
Reakce na názory druhých a neustále urážky ostatních opravdu odpovídají vysokém stupni tvé inteligence! Buď se už konečně začni chovat slušně, nebo tady neotravuj!
ALe ale, Lumírku. O tobě se dá říct uplně to samé. Mnohokrát si mě napadl naprosto bezduvodně v několika diskuzich, a naprosto mimo téma.
Aby ses nam nerozplakal, ty jeden ňuňánku B-].
Ty jseš ale web-hero:D Chtěl bych vidět, jak bys to někomu řekl do očí, cucáku :) Takovejch hrdinu na internetu, ale v realnem životě sr*ček znám víc než dost :) ty budeš asi další případ :)
Muj vek je záhadou, která té bude trápit po zbytek tvého života.
Věř, že tvuj věk mi je tam, kde slunce nesvití :) jen bych rád pochopil přičiny tvé omezenosti :)
Tak proč se na nej ptáš?
tak ti to napíšu ještě jednou:D když to tvuj "mozek" nepobral :D "jen bych rád pochopil přičiny tvé omezenosti :)"
Takze té to zajímá :D
Jen v jistém smyslu slova :)
To je vlastnost, za důkaz nepotřebuje.
Jediná věc která nepotřebuje dukaz je tvá omezenost.
A nezapomen si zas "olajkovat" vlastní komentáře :)
Už jsem ti jednou vysvětloval, ze píšu z mobilu a v něm žádné lajky nevidím. Ale upozorňovat te na to je při tvé omezenosti zbytecne.
To viš že jo :))) Takhle přitom vypadáš. http://4.bp.blogspot.com/-SxLr2K9qttw/UqKqpgNJDBI/... ...
Proč ses vyfotil?
Nenene, asi neumiš anglicky :) Když to přeložim tak abys to pochopil "To jsi ty, když si lajkuješ vlastní status na facebooku" sice nejsme na FB, ale pointa je stejná :)
Tak buďto jsem blbej já, nebo autor nadpisu lže! Nevidím ani jednu kategorii, kde je na tom např. Renault podprůměrně, nebo snad dokonce na chvostu. Já jen vidím: Minivozy: Twingo - 2, C1 - 2, Fiat500 - 4, Nejhorší je Smart - 5. Malé vozy: Clio - 2, 206+ - 2, 207 - 3. Fabia - 4, Ibiza - 4, nejhorší je i20 - 5 a Jazz - 5. C segment: Megane - 2, Scenic - 2, Octavia - 3, P308 - 4, Leon - 4, i30 - 4, Kangoo - 4, Nejhorší je Ceed - 5. Ve vyšších třídách francouzi defakto nejsou. Ale tam kde jsou, tak ani v jednom případě nejsou nejhorší, ba naopak, v průměru je na tom Renault velmi dobře a mé zkušenosti to taktéž potvrzují! Takže milá redakce, buďto mi relevantně vysvětlete, proč jsou podle vás francouzi nejhorší, když to v tabulkách jasně vychází pro korejce (dlouho známá věc), dokonce i koncern VW vychází oproti Renaultu hůř a nebo odpovědět neumíte / nechcete a tedy autor článku je pro mě obyčejný lhář!
Nevím, čím to bude, ale německá a korejská auta se ve Francii a Itálii hrozně kazí :-D.
Redaktoři se bojí Vošického. To je totální demagog, který tady léta masíroval redaktory ve službách fordu a teď od loňska ve službách korejců. Jak odešel od fordu, tak v médiích ford chcípnul, ale fordova masírovačka přešla na korejce. Kdyby napsali v titulku, že nejhorší jsou jižní kimovci, ten by si je podal. Minimálně by jim zkrouhnul kapesné.
Takže majitel autorevue.cz je zároveň placený Huyndaiem? Nebo jak si mám vysvětlit, že tady se sebe dělají blbce, když nadpis si odporuje s tabulkama vloženýma v článku pod ním.
Novináři jsou běžně placeni různými vlivovými agenturami, ne jen od svého zaměstnavatele. Tak se nejlépe prezentují "nezávislé" názory. Na tento fakt upozornil syndikát novinářů už v první polovině devadesátých let. Jak tak novináře pozoruji, tak se v tomhle situace spíš zhoršuje.
Většina lidí pracuje za peníze a pro peníze, takže nic nového, ani divného.
OK. Jenom je třeba na to myslet, když je člověk na příjmu informací z masmédií.
Ano. A nezapomínat, že i informace jsou pouhý něčí výrobek. V podstatě je nějaký "dělník" u počítače vyrábí na zakázku. Někdo musí za den vyrobit x výrobků, někdo zase x Mb informací. A kvalita informací se měří jejich prodejností, tedy ziskovostí, nikoliv pravdivostí a správností.
Ano, tak jest. Je to bulvární rychlovarna informací. Redaktor XY musí denně vytvořit alespoň jeden článek.
Evidentne měli na mysli výsledek 308.
Takže najdeme model, kde francouz dostal 4 a hned můžeme napsat, že jsou nejhorší napříč spektrem? No, někomu stačí opravdu málo. Co by za průměr Renaultu dal takový Hyundai - KIA koncern (a to proti koreicům nejsem nikterak zaujatej).
Jo Souhlasim, nadpis je blbe, když už chteli napsat, ze nejhorší je francouzské auto, tak měli rovnou do nadpisu napsat, ze nejhorší je 308 a ne to zevseobecnit na Francouze, když za 308 je v těsném závěsu Sharan.
Tak ten, kdo si bude chtit koupit ojeteho Sharana, bude mít v palici pekne vymasteno.
Pamatuj co ti říkají F-milci, je to předsudek, v dnešní době jsou už na tom všichni stejně.;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.