Krize zažehnána? VW dodá první ID.3 na začátku září, ovšem bez některých funkcí

38 komentářů

Libor K.
13. června • 13:42

Jedině vodík má budoucnost. EV budou okrajovou záležitostí.
Hyundai vstupuje do nového podnikání s vodíkovou infrastrukturou a s vodíkovou mobilitou to myslí naprosto vážně.
Letos v Jižní Korei vybuduje 100 nových vodíkových stanic a do ledna 2040 chce postavit 1200 vodíkových stanic.
VODÍK bude mj. získávat ZE ZEMNÍHO PLYNU A BIOPLYNU.
https://fuelcellsworks.com/news/hyundai-rotem-enters... ...

G
13. června • 21:16

Jo jo, utíkej si to koupit, určitě ti nebude vadit že budeš jezdit za 300kč/100km...:-D
Ještě ti prozradím tajemství, vodíkové auto je elektromobil s nádrží na vodík a vodíkovým článkem.....no, hlavně že ti neprší do krku....:-D

Libor K.
13. června • 21:48

To jsi mi řekl novinu, že vodíkové auto je elektromobil. Samozřejmě jsem EV myslel čistě bateriový elektromobil, ale to každý jiný, než ty, pochopil....no, hlavně že ti neprší do krku...
Jinak, nech být, za chvilku budeš za elektřinu platit stejně, a až ekologové zakážou výrobu čistě bateriových EV, tak budeš rád za ten vodík, jinak budeš jezdit max. na oslovi.

G
12. června • 10:05

Pobavilo 50 000E to bude dilema.......
ID3 Tesla
Délka 4 262 mm Délka 4 694 mm
Šířka 1 809 mm Šířka 2 088 mm
Výška 1 552 mm Výška 1 436 mm
Výkon 150 KW Výkon 211 kW
1radar?, 1kamera 1 radar, 8 kamer, 12 sonarůA kupující odchází od VW s úžasně velkou jitrnicí na čele.:-D:-D:-D

Freddka
12. června • 0:04

Ja jsem to vedel, ze jednoho dne se to stane!Prvni EV a zvorali to, ale linku kvuli tomu nezastavili, ovsem nakonec dochazeji ty odstavny parkovise ... a ted je to jak po velky party s blbym chlastem - proste to musi ven!

Jig
11. června • 15:49

Neodlazená verze, osekané funkce, 200 koní... za 800 tis. To fakt chceš. Na to budou fronty.

oVWce
11. června • 16:38

Sám jsi poněkud neodlazen ;-)

Joe Doe
11. června • 14:15

"Ještě v březnu letošního roku se objevovaly zprávy, že problémy se softwarem..."
Vsade, len nie na autorevue.cz.

Ílon.M
11. června • 13:39

Bohužel tahle připitomělá forma nabídek nekonečného dovybavování a připlácení za každou blbinu, která má být dávno v základu, zákazníky elektromobilu od koncernu spíše odradí.Nedovedu si představit, že by náš základní model kterékoliv Tesly neměl kompletní infotainment, kamerové systémy, klimatizaci, elektrická sedadla, prémiové audio, Bluetooth, tónovaná skla, elektrická sklopná zrcátka, profily řidičů a pod.To je prostě dnes naprosto samozřejmá výbava slušného elektromobilu.

Martin P.
12. června • 11:29

náš základní model kterékoliv Tesly.... ..náš?! Problémy nebo úspěchy té automobilky mají na Evropskou ekonomiku a zaměstnanost marginální dopad. A pokud modely mimo Tesla 3 nedovybaví DAB přijímačem nebudou se smět brzo na Evropském trhu prodávat .... když už jsme u té výbavy.Jinak na co BT a premiové audio když dílenské zpracování jako kvalita laku, antikorozní úprava, nebo slícování dílů je dost tristní?

Vw bravo!
11. června • 13:45

Také stojí jiné peníze. Je odflinkle slícovaná, lakování, jak s výpomocí chráněných dílen. Pokud Tesla nepřispěchá s novými bateriemi (v tom ji fandím), tak bude mít v Evropě problémy.

petr r. (petrumr)
11. června • 18:22

ID3 tys viděl?, ty si myslíš, že když to půl roku stojí nebude potom problém s ničím?

Michal
11. června • 13:36

To je naprostá komedie! Tohle si opravdu může koupit jen naprostá ovce. A to ještě jen ta, která nemá na Teslu B-] Kameru apod. komentovat nemá smysl, cenová politika je jasná. Koupit nejvyšší výbavu, ovce to snesou.
Mě spíš baví to, že jim dodají ne zcela plně funkční auto, které ještě navíc někde chátralo pod vlivy počasí rok na letišti:-D:-D:-D

oVWce
11. června • 16:37

Já se toho nebojím, bude to cool! Nic proti Tesle, ale to je spíš skvělá technologická platforma (výrobně nezvládnutá), tohle bude konečně skutečné auto. Beru když tak nejvyšší verzi s největším výkonem a největší baterií. RWD bude pecka, konečně relevantní nástupce mého oblíbeného VW Beetle :-).

šofér
11. června • 13:17

klasika, to ,co ostatní už dávno nabízejí, tak VW začne za půl roku dodávat... opravdu náskok díky VW :) ...a pakrovací kamera jen v nejvyšší ceně :) pobavili!
Tedy to i Octavia 4 je lepší nabídka!

Joe Doe
11. června • 14:17

To nevies, ze koncepty VAG su vzdy lepsie ako aktualne modely konkurencie? ;)Potom to skonci na trhu s 'tradicne konzervativnym dizajnom' a 'osvedcenymi pohonnymi jednotkami'.

Tom
11. června • 13:28

Jasny, všichni ostatní už dodávají plnohodnotné elektromobily s kompletní výbavou a odjezdem lepším než ID3.
A pokud jde o kameru, tak co? Jen převzali japonský model paketů.

šofér
11. června • 14:30

ano, ostatní už dodávají plnohodnotné elektromobily s dojezdem mnóóóhem lepším než možná v budoucnu(od prosince) snad jezdící VW ID3... to je zatím taková "jitrnice co svět neviděl".. komiku!.... Nisan Leaf, Hyundai Ioniq, BMW i3,Tesla, a pak ty menší, například Renault Zoe. Takže přestaň cintat pentlí nad VW, ano!

petr r. (petrumr)
11. června • 18:17

třeba hyundai kona ocenili i novináři od koncernu.

pirate
11. června • 19:16

Od kterého koncernu konkrétně?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
11. června • 20:24

nevím, ale ze saska a mají kancelář u řeky aller v té budově jak má ty čtyři komíny. prostě byli překvapení, možná jim to v té vášni ztoho auta ujelo.

pirate
11. června • 22:16

"V té budově jak má ty čtyři komíny" rozhodně kancelář nikdo nemá. Takže ano, tvé první slovo na začátku tvého příspěvku bylo pravdivé - nevíš.

petr r. (petrumr)
12. června • 15:16

tak tu redakci mají jinde, ale líbí se mě tvoje překrucování, snad to je jedno kde mají redakci, ale fotili to před tou budovou, prostě hyundai je v německu brána jako nad VW a o tomhle jsem chtěl napsat.

šofér
11. června • 15:25

když vidím ty mínusy tak pravda vw fans, bolí, co :)

pirate
11. června • 19:22

Přesně, ne že by mě VW nějak extra zajímalo, spíš mi je tak nějak buřt, ale když jsem tady viděl, jak se tady směšně vztekáš za tu tvojí pravdu co údajně bolí, tak jsem ti ten mínus taky vlepil. Jsem holt jednoduchý člověk a baví mě to. :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
šofér
11. června • 19:31

tak kdo se tady vzteká tak to jsou ovce VW, pro které je to modla, já se jim vysmívám, Zatímco oni sní, ostatní značky už elektro auta dávno vyrábějí. Jen zaslepení fans to nechtějí vidět, a to mne baví. Nicméně, za půl roku už budou moci říct "už jedééém" :) ..tedy možná

pirate
11. června • 21:49

Tak to asi čteš jinou diskuzi, protože se tu nikdo z tábora nevzteká, není proč. Naopak VW hejtrům tu div nepraskne cévka, pod rukama se jim taví klávesnice, jak zběsile píší žlučovité komentáře. To je bžunda :-D

Vw bravo!
11. června • 20:06

Z všichni se ti to smrsklo na Leaf a konec. Ale ty si budeš stále brebentit to své. :-)

oVWce
11. června • 16:39

Dala jsem ti, cos zasloužil! :-)

Vw bravo!
11. června • 13:27

Všichni mají automobil nižší střední pod milion, který byl od prvního návrhu tvořen jako elektromobil? Ty jsi mamlas.

šofér
11. června • 14:24

aby sis k toho koncernu neucvrknul, ňoumo, ale například Hyundai Ioniq je nejen plánován jako elektro, ale i jako hybrid a plug in hybrid, jo a stojí pod milion, dokonce na prodejnách od 700 tisíc.... jo ,a už dáááávno jezdí! Komiku!

oVWce
11. června • 16:44

Srovnáváš nesrovnatelné!

petr r. (petrumr)
11. června • 18:16

správně, koncern pindal xx roků, že vyrobí lidové vozidlo pro lidi, hyundai nepindal a začal prodávat elektro auta bez nějakých vybírání záloh.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vw bravo!
11. června • 18:31

Ionic není primárně elektroauto. Je to obdoba e-Golf.

Hyundai -simply the best!
13. června • 17:50

Není?:-D Ioniq je primárně elektromobil, hybrid i plugin hybrid. Hyundai je totiž první automobilkou světa, která vyrábí u jednoho modelu všechny tři způsoby elektrifikace.

petr r. (petrumr)
11. června • 20:15

e-golf srovnávej s konou, ta dojede z nošovic na pražský castle kdežto e-golf stejného ročníku jak kona nedojede ani praha-brno.

Allamarein
11. června • 19:26

Tím hůř pro VW.

petr r. (petrumr)
11. června • 20:13

ano, správně, nebot VW nemá model co může mět tři druhy pohonu. VW má jezdit kanálama.

Doporučujeme

Články odjinud