Jedině vodík má budoucnost. EV budou okrajovou záležitostí.Hyundai vstupuje do nového podnikání s vodíkovou infrastrukturou a s vodíkovou mobilitou to myslí naprosto vážně.Letos v Jižní Korei vybuduje 100 nových vodíkových stanic a do ledna 2040 chce postavit 1200 vodíkových stanic.VODÍK bude mj. získávat ZE ZEMNÍHO PLYNU A BIOPLYNU.https://fuelcellsworks.com/news/hyundai-rotem-enters... ...
Jo jo, utíkej si to koupit, určitě ti nebude vadit že budeš jezdit za 300kč/100km...:-DJeště ti prozradím tajemství, vodíkové auto je elektromobil s nádrží na vodík a vodíkovým článkem.....no, hlavně že ti neprší do krku....:-D
To jsi mi řekl novinu, že vodíkové auto je elektromobil. Samozřejmě jsem EV myslel čistě bateriový elektromobil, ale to každý jiný, než ty, pochopil....no, hlavně že ti neprší do krku...Jinak, nech být, za chvilku budeš za elektřinu platit stejně, a až ekologové zakážou výrobu čistě bateriových EV, tak budeš rád za ten vodík, jinak budeš jezdit max. na oslovi.
Pobavilo 50 000E to bude dilema.......ID3 TeslaDélka 4 262 mm Délka 4 694 mmŠířka 1 809 mm Šířka 2 088 mmVýška 1 552 mm Výška 1 436 mmVýkon 150 KW Výkon 211 kW1radar?, 1kamera 1 radar, 8 kamer, 12 sonarůA kupující odchází od VW s úžasně velkou jitrnicí na čele.:-D:-D:-D
Ja jsem to vedel, ze jednoho dne se to stane!Prvni EV a zvorali to, ale linku kvuli tomu nezastavili, ovsem nakonec dochazeji ty odstavny parkovise ... a ted je to jak po velky party s blbym chlastem - proste to musi ven!
Neodlazená verze, osekané funkce, 200 koní... za 800 tis. To fakt chceš. Na to budou fronty.
Sám jsi poněkud neodlazen ;-)
"Ještě v březnu letošního roku se objevovaly zprávy, že problémy se softwarem..."Vsade, len nie na autorevue.cz.
Bohužel tahle připitomělá forma nabídek nekonečného dovybavování a připlácení za každou blbinu, která má být dávno v základu, zákazníky elektromobilu od koncernu spíše odradí.Nedovedu si představit, že by náš základní model kterékoliv Tesly neměl kompletní infotainment, kamerové systémy, klimatizaci, elektrická sedadla, prémiové audio, Bluetooth, tónovaná skla, elektrická sklopná zrcátka, profily řidičů a pod.To je prostě dnes naprosto samozřejmá výbava slušného elektromobilu.
náš základní model kterékoliv Tesly.... ..náš?! Problémy nebo úspěchy té automobilky mají na Evropskou ekonomiku a zaměstnanost marginální dopad. A pokud modely mimo Tesla 3 nedovybaví DAB přijímačem nebudou se smět brzo na Evropském trhu prodávat .... když už jsme u té výbavy.Jinak na co BT a premiové audio když dílenské zpracování jako kvalita laku, antikorozní úprava, nebo slícování dílů je dost tristní?
Také stojí jiné peníze. Je odflinkle slícovaná, lakování, jak s výpomocí chráněných dílen. Pokud Tesla nepřispěchá s novými bateriemi (v tom ji fandím), tak bude mít v Evropě problémy.
ID3 tys viděl?, ty si myslíš, že když to půl roku stojí nebude potom problém s ničím?
To je naprostá komedie! Tohle si opravdu může koupit jen naprostá ovce. A to ještě jen ta, která nemá na Teslu B-] Kameru apod. komentovat nemá smysl, cenová politika je jasná. Koupit nejvyšší výbavu, ovce to snesou.Mě spíš baví to, že jim dodají ne zcela plně funkční auto, které ještě navíc někde chátralo pod vlivy počasí rok na letišti:-D:-D:-D
Já se toho nebojím, bude to cool! Nic proti Tesle, ale to je spíš skvělá technologická platforma (výrobně nezvládnutá), tohle bude konečně skutečné auto. Beru když tak nejvyšší verzi s největším výkonem a největší baterií. RWD bude pecka, konečně relevantní nástupce mého oblíbeného VW Beetle :-).
klasika, to ,co ostatní už dávno nabízejí, tak VW začne za půl roku dodávat... opravdu náskok díky VW :) ...a pakrovací kamera jen v nejvyšší ceně :) pobavili!Tedy to i Octavia 4 je lepší nabídka!
To nevies, ze koncepty VAG su vzdy lepsie ako aktualne modely konkurencie? ;)Potom to skonci na trhu s 'tradicne konzervativnym dizajnom' a 'osvedcenymi pohonnymi jednotkami'.
Jasny, všichni ostatní už dodávají plnohodnotné elektromobily s kompletní výbavou a odjezdem lepším než ID3. A pokud jde o kameru, tak co? Jen převzali japonský model paketů.
ano, ostatní už dodávají plnohodnotné elektromobily s dojezdem mnóóóhem lepším než možná v budoucnu(od prosince) snad jezdící VW ID3... to je zatím taková "jitrnice co svět neviděl".. komiku!.... Nisan Leaf, Hyundai Ioniq, BMW i3,Tesla, a pak ty menší, například Renault Zoe. Takže přestaň cintat pentlí nad VW, ano!
třeba hyundai kona ocenili i novináři od koncernu.
Od kterého koncernu konkrétně?
nevím, ale ze saska a mají kancelář u řeky aller v té budově jak má ty čtyři komíny. prostě byli překvapení, možná jim to v té vášni ztoho auta ujelo.
"V té budově jak má ty čtyři komíny" rozhodně kancelář nikdo nemá. Takže ano, tvé první slovo na začátku tvého příspěvku bylo pravdivé - nevíš.
tak tu redakci mají jinde, ale líbí se mě tvoje překrucování, snad to je jedno kde mají redakci, ale fotili to před tou budovou, prostě hyundai je v německu brána jako nad VW a o tomhle jsem chtěl napsat.
když vidím ty mínusy tak pravda vw fans, bolí, co :)
Přesně, ne že by mě VW nějak extra zajímalo, spíš mi je tak nějak buřt, ale když jsem tady viděl, jak se tady směšně vztekáš za tu tvojí pravdu co údajně bolí, tak jsem ti ten mínus taky vlepil. Jsem holt jednoduchý člověk a baví mě to. :-)
tak kdo se tady vzteká tak to jsou ovce VW, pro které je to modla, já se jim vysmívám, Zatímco oni sní, ostatní značky už elektro auta dávno vyrábějí. Jen zaslepení fans to nechtějí vidět, a to mne baví. Nicméně, za půl roku už budou moci říct "už jedééém" :) ..tedy možná
Tak to asi čteš jinou diskuzi, protože se tu nikdo z tábora nevzteká, není proč. Naopak VW hejtrům tu div nepraskne cévka, pod rukama se jim taví klávesnice, jak zběsile píší žlučovité komentáře. To je bžunda :-D
Z všichni se ti to smrsklo na Leaf a konec. Ale ty si budeš stále brebentit to své. :-)
Dala jsem ti, cos zasloužil! :-)
Všichni mají automobil nižší střední pod milion, který byl od prvního návrhu tvořen jako elektromobil? Ty jsi mamlas.
aby sis k toho koncernu neucvrknul, ňoumo, ale například Hyundai Ioniq je nejen plánován jako elektro, ale i jako hybrid a plug in hybrid, jo a stojí pod milion, dokonce na prodejnách od 700 tisíc.... jo ,a už dáááávno jezdí! Komiku!
Srovnáváš nesrovnatelné!
správně, koncern pindal xx roků, že vyrobí lidové vozidlo pro lidi, hyundai nepindal a začal prodávat elektro auta bez nějakých vybírání záloh.
Ionic není primárně elektroauto. Je to obdoba e-Golf.
Není?:-D Ioniq je primárně elektromobil, hybrid i plugin hybrid. Hyundai je totiž první automobilkou světa, která vyrábí u jednoho modelu všechny tři způsoby elektrifikace.
e-golf srovnávej s konou, ta dojede z nošovic na pražský castle kdežto e-golf stejného ročníku jak kona nedojede ani praha-brno.
Tím hůř pro VW.
ano, správně, nebot VW nemá model co může mět tři druhy pohonu. VW má jezdit kanálama.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.