Krize zažehnána? VW dodá první ID.3 na začátku září, ovšem bez některých funkcí

šofér  |  11. 06. 2020 13:17

klasika, to ,co ostatní už dávno nabízejí, tak VW začne za půl roku dodávat... opravdu náskok díky VW :) ...a pakrovací kamera jen v nejvyšší ceně :) pobavili!
Tedy to i Octavia 4 je lepší nabídka!

Odpovědět  |   | 
Vw bravo!  |  11. 06. 2020 13:27

Všichni mají automobil nižší střední pod milion, který byl od prvního návrhu tvořen jako elektromobil? Ty jsi mamlas.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  11. 06. 2020 14:24

aby sis k toho koncernu neucvrknul, ňoumo, ale například Hyundai Ioniq je nejen plánován jako elektro, ale i jako hybrid a plug in hybrid, jo a stojí pod milion, dokonce na prodejnách od 700 tisíc.... jo ,a už dáááávno jezdí! Komiku!

Odpovědět  |   | 
oVWce  |  11. 06. 2020 16:44

Srovnáváš nesrovnatelné!

Odpovědět  |   | 

správně, koncern pindal xx roků, že vyrobí lidové vozidlo pro lidi, hyundai nepindal a začal prodávat elektro auta bez nějakých vybírání záloh.

Odpovědět  |   | 
Vw bravo!  |  11. 06. 2020 18:31

Ionic není primárně elektroauto. Je to obdoba e-Golf.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  11. 06. 2020 19:26

Tím hůř pro VW.

Odpovědět  |   | 

ano, správně, nebot VW nemá model co může mět tři druhy pohonu. VW má jezdit kanálama.

Odpovědět  |   | 

e-golf srovnávej s konou, ta dojede z nošovic na pražský castle kdežto e-golf stejného ročníku jak kona nedojede ani praha-brno.

Odpovědět  |   | 
Hyundai -simply the best!  |  13. 06. 2020 17:50

Není? Ioniq je primárně elektromobil, hybrid i plugin hybrid. Hyundai je totiž první automobilkou světa, která vyrábí u jednoho modelu všechny tři způsoby elektrifikace.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  11. 06. 2020 13:28

Jasny, všichni ostatní už dodávají plnohodnotné elektromobily s kompletní výbavou a odjezdem lepším než ID3.
A pokud jde o kameru, tak co? Jen převzali japonský model paketů.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  11. 06. 2020 14:30

ano, ostatní už dodávají plnohodnotné elektromobily s dojezdem mnóóóhem lepším než možná v budoucnu(od prosince) snad jezdící VW ID3... to je zatím taková "jitrnice co svět neviděl".. komiku!.... Nisan Leaf, Hyundai Ioniq, BMW i3,Tesla, a pak ty menší, například Renault Zoe. Takže přestaň cintat pentlí nad VW, ano!

Odpovědět  |   | 
šofér  |  11. 06. 2020 15:25

když vidím ty mínusy tak pravda vw fans, bolí, co :)

Odpovědět  |   | 
oVWce  |  11. 06. 2020 16:39

Dala jsem ti, cos zasloužil!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  11. 06. 2020 19:22

Přesně, ne že by mě VW nějak extra zajímalo, spíš mi je tak nějak buřt, ale když jsem tady viděl, jak se tady směšně vztekáš za tu tvojí pravdu co údajně bolí, tak jsem ti ten mínus taky vlepil. Jsem holt jednoduchý člověk a baví mě to.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  11. 06. 2020 19:31

tak kdo se tady vzteká tak to jsou ovce VW, pro které je to modla, já se jim vysmívám, Zatímco oni sní, ostatní značky už elektro auta dávno vyrábějí. Jen zaslepení fans to nechtějí vidět, a to mne baví. Nicméně, za půl roku už budou moci říct "už jedééém" :) ..tedy možná

Odpovědět  |   | 
Vw bravo!  |  11. 06. 2020 20:06

Z všichni se ti to smrsklo na Leaf a konec. Ale ty si budeš stále brebentit to své.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  11. 06. 2020 21:49

Tak to asi čteš jinou diskuzi, protože se tu nikdo z tábora nevzteká, není proč. Naopak VW hejtrům tu div nepraskne cévka, pod rukama se jim taví klávesnice, jak zběsile píší žlučovité komentáře. To je bžunda

Odpovědět  |   | 

třeba hyundai kona ocenili i novináři od koncernu.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  11. 06. 2020 19:16

Od kterého koncernu konkrétně?

Odpovědět  |   | 

nevím, ale ze saska a mají kancelář u řeky aller v té budově jak má ty čtyři komíny. prostě byli překvapení, možná jim to v té vášni ztoho auta ujelo.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  11. 06. 2020 22:16

"V té budově jak má ty čtyři komíny" rozhodně kancelář nikdo nemá. Takže ano, tvé první slovo na začátku tvého příspěvku bylo pravdivé - nevíš.

Odpovědět  |   | 

tak tu redakci mají jinde, ale líbí se mě tvoje překrucování, snad to je jedno kde mají redakci, ale fotili to před tou budovou, prostě hyundai je v německu brána jako nad VW a o tomhle jsem chtěl napsat.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 06. 2020 14:17

To nevies, ze koncepty VAG su vzdy lepsie ako aktualne modely konkurencie? ;)

Potom to skonci na trhu s 'tradicne konzervativnym dizajnom' a 'osvedcenymi pohonnymi jednotkami'.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 06. 2020 13:36

To je naprostá komedie! Tohle si opravdu může koupit jen naprostá ovce. A to ještě jen ta, která nemá na Teslu Kameru apod. komentovat nemá smysl, cenová politika je jasná. Koupit nejvyšší výbavu, ovce to snesou.
Mě spíš baví to, že jim dodají ne zcela plně funkční auto, které ještě navíc někde chátralo pod vlivy počasí rok na letišti

Odpovědět  |   | 
oVWce  |  11. 06. 2020 16:37

Já se toho nebojím, bude to cool! Nic proti Tesle, ale to je spíš skvělá technologická platforma (výrobně nezvládnutá), tohle bude konečně skutečné auto. Beru když tak nejvyšší verzi s největším výkonem a největší baterií. RWD bude pecka, konečně relevantní nástupce mého oblíbeného VW Beetle .

Odpovědět  |   | 
Ílon.M  |  11. 06. 2020 13:39

Bohužel tahle připitomělá forma nabídek nekonečného dovybavování a připlácení za každou blbinu, která má být dávno v základu, zákazníky elektromobilu od koncernu spíše odradí.

Nedovedu si představit, že by náš základní model kterékoliv Tesly neměl kompletní infotainment, kamerové systémy, klimatizaci, elektrická sedadla, prémiové audio, Bluetooth, tónovaná skla, elektrická sklopná zrcátka, profily řidičů a pod.

To je prostě dnes naprosto samozřejmá výbava slušného elektromobilu.

Odpovědět  |   | 
Vw bravo!  |  11. 06. 2020 13:45

Také stojí jiné peníze. Je odflinkle slícovaná, lakování, jak s výpomocí chráněných dílen. Pokud Tesla nepřispěchá s novými bateriemi (v tom ji fandím), tak bude mít v Evropě problémy.

Odpovědět  |   | 

ID3 tys viděl?, ty si myslíš, že když to půl roku stojí nebude potom problém s ničím?

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  12. 06. 2020 11:29

náš základní model kterékoliv Tesly.... ..náš?! Problémy nebo úspěchy té automobilky mají na Evropskou ekonomiku a zaměstnanost marginální dopad. A pokud modely mimo Tesla 3 nedovybaví DAB přijímačem nebudou se smět brzo na Evropském trhu prodávat .... když už jsme u té výbavy.

Jinak na co BT a premiové audio když dílenské zpracování jako kvalita laku, antikorozní úprava, nebo slícování dílů je dost tristní?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 06. 2020 14:15

"Ještě v březnu letošního roku se objevovaly zprávy, že problémy se softwarem..."
Vsade, len nie na autorevue.cz.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  11. 06. 2020 15:49

Neodlazená verze, osekané funkce, 200 koní... za 800 tis. To fakt chceš. Na to budou fronty.

Odpovědět  |   | 
oVWce  |  11. 06. 2020 16:38

Sám jsi poněkud neodlazen

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  12. 06. 2020 00:04

Ja jsem to vedel, ze jednoho dne se to stane!

Prvni EV a zvorali to, ale linku kvuli tomu nezastavili, ovsem nakonec dochazeji ty odstavny parkovise ... a ted je to jak po velky party s blbym chlastem - proste to musi ven!

Odpovědět  |   | 
G  |  12. 06. 2020 10:05

Pobavilo 50 000E to bude dilema.......
ID3 Tesla
Délka 4 262 mm Délka 4 694 mm
Šířka 1 809 mm Šířka 2 088 mm
Výška 1 552 mm Výška 1 436 mm
Výkon 150 KW Výkon 211 kW
1radar?, 1kamera 1 radar, 8 kamer, 12 sonarů

A kupující odchází od VW s úžasně velkou jitrnicí na čele.

Odpovědět  |   | 
Libor K.  |  13. 06. 2020 13:42

Jedině vodík má budoucnost. EV budou okrajovou záležitostí.
Hyundai vstupuje do nového podnikání s vodíkovou infrastrukturou a s vodíkovou mobilitou to myslí naprosto vážně.
Letos v Jižní Korei vybuduje 100 nových vodíkových stanic a do ledna 2040 chce postavit 1200 vodíkových stanic.
VODÍK bude mj. získávat ZE ZEMNÍHO PLYNU A BIOPLYNU.
https://fuelcellsworks.com/news/hyundai-rotem-enters... ...

Odpovědět  |   | 
G  |  13. 06. 2020 21:16

Jo jo, utíkej si to koupit, určitě ti nebude vadit že budeš jezdit za 300kč/100km...
Ještě ti prozradím tajemství, vodíkové auto je elektromobil s nádrží na vodík a vodíkovým článkem.....no, hlavně že ti neprší do krku....

Odpovědět  |   | 
Libor K.  |  13. 06. 2020 21:48

To jsi mi řekl novinu, že vodíkové auto je elektromobil. Samozřejmě jsem EV myslel čistě bateriový elektromobil, ale to každý jiný, než ty, pochopil....no, hlavně že ti neprší do krku...
Jinak, nech být, za chvilku budeš za elektřinu platit stejně, a až ekologové zakážou výrobu čistě bateriových EV, tak budeš rád za ten vodík, jinak budeš jezdit max. na oslovi.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A