Krize Fiatu: zaměstnanci budou placeni, aby zůstali doma

Krize Fiatu: zaměstnanci budou placeni, aby zůstali doma

Fiat uzavře v červnu a červenci na osm dní svoji centrálu v Turínu. Tímto rozhodnutím bude postiženo kolem 5400 zaměstnanců ústředí společnosti v Mirafiori a Fiat ušetří kolem 1 milionu eur denně.

Zaměstnanci za to, že zůstanou doma, budou dostávat 80 procent svého běžného platu. Vše bude financováno státním programem Cassa Integrazione.

Poprvé zůstanou brány ústředí Fiatu zavřeny 14. a 15. června, potom 20.-21. června a pak ještě čtyři dny v červenci. Navíc bude jako obvykle sídlo společnosti vylidněné v srpnu v čase letních dovolených.

Fiat potupil Itálii, průmyslovou divizi stěhuje do Nizozemska

Fiat potupil Itálii, průmyslovou divizi stěhuje do Nizozemska

V kancelářích v Mirafiori sídlí kromě jiného designérské centrum Fiatu, dále pak prodejní a marketingové oddělení, vývojové středisko, veškerá administrativa.

Fiat se k tomuto kroku rozhodl proto, aby snížil ztráty, které utrpěl v Evropě, Africe a na Středním východu. V prvním čtvrtletí ztráta v těchto regionech narostla téměř dvakrát - na 207 milionů euro. Loni činila ztráta za první čtvrtletí 107 milionů euro. A ani vyhlídky na celý letošní rok pro tyto regiony nejsou příznivé.
 

bazar

Fiat 500 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 275 000 Kč
Fiat 500 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 275 000 Kč
Fiat 500 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 275 000 Kč
Fiat 500 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 275 000 Kč
Fiat Punto 1,2
Rok výroby: 2013
Stav: 69 351 km
Cena: 150 000 Kč
Fiat Scudo 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 141 080 km
Cena: 156 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků