Krátké jízdní dojmy: Audi A3 má sportovní náboj

6 komentářů

Roman
13. června • 9:28

2.0 TDI je PD alebo nie?

Aký je rozdiel medzi 2,0 TDI pre Touran, ktorý má iba 136k?

Petr Broža
13. června • 22:05

Ano, je to PD - "vysokotlaké vstřikování systému “čerpadlo-tryska”, rychlé předehřívání, Bosch EDC 16; řízení objemu a časování vstřikovaného paliva a přetlaku dmychadla". Motor v Touranu je pouze naladěn na 100 kW, ale jinak je motor stejný. Max. yočivý moment 320 Nm je totožný.

Petr
19. června • 4:46

řízení objemu a časování vstřikovaného paliva a přetlaku dmychadla

tak tyhle parametry uz nejakych 7 let reguluje kazdy benzinovy a asi i naftovy motor (předvštřik pro studené starty) atp.

vita
10. června • 20:07

Škoda ,že neni místo starého známého motoru 1.6 nabízený 1.6 FSI. Ale VW dá do Golfa taky starý známý 1,4 55kw .

Petr Broža
10. června • 21:46

Jenže "fór" je v tom, že FSI je dražší - např. v Touranu o 50 tisíc oproti 1,6 75 kW. Rozdíl ve spotřebě a jízdních vlastnostech přitom není tak výrazný, aby to o tolik vyšší cenu vyvážilo. Spíš než 1,6 FSI bych uvítal něco jako 1,8T, ale to by zase výkonem konkurovalo předraženému dvoulitru FSI. Zkrátka, člověk si nevybere

Michal
16. června • 0:25

Nechapu co to tam davaj za motor. 2.0FSI? K cemu, kdyz je 1.8T? Ty dva motory se nedaj srovnat, co se projevu tyce. Meli davat oba zaroven, at si zakaznik vybere...

Doporučujeme

Články odjinud