Tady se zase sešlo zkundyksichtů
Nesoudim jen říkám že tehdy svět nebyl tak skazeny tak i stroje se tehdy vyráběli na výdrž a ne na krásu Jak tomu je dnes Tento Volkswagen je hezky znám ho moc dobře jen škoda že se vyráběl v Brazílii znám moc dobře dějiny Volkswagenu mám doma odborné publikace
Ty stroje, co se vyrabely na vydrz, potrebovaly repasi motoru tam, co ted potrebujes vymenit olej.
To myslíte zřejmě ty evropské Pontiac Plymouth Dodge Chrysler Ford Chevrolet buick Oldsmobile to asi nebudou že protože i když to auto je vyrobeno v 70 letech namaže si takové Porsche nebo Lamborghini na chleba
Co máte za ten mindrák z koncernu? Samozřejmě mi taky vadí a unavují články o stoprvní edici Felcky, která se od těch ostatních lišila lakem a poklicemi nebo dlaší z článků o tom, jak jsou ty Škodověnky držáky, ale v tomhle případě jde o článek zajímavém počinu z historie, který mnoho lidí vůbec nezná a přitom se jedná o poměrně pohledné auto - takové články sem rozhodně patří.
Zajímavý počin brazilského VW. Zde se kritizují dynamické parametry, ale naše soudobá Škoda 110 R tyto parametry určitě neměla na vyšší úrovni, maximální rychlost jen cca 140 km/hod., zrychlení obdobné. Pravda, její cena nebyla 2x vyšší než základní model Š100, ale jen o cca 30-40%...
Super, koncernové zpravodajství.
Super, Čížku kobližku
Tvoja čeština nie je celkom v poriadku ;-/
:-D
Ano, koncernový týden je tady. Budeme se nyní dozvídat pouze o elektrokřápech anebo koncernu. Nehynoucí díky do redakce.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.