Krásný Lexus LC Convertible má české ceny. Připravte si nejméně 3.090.000 Kč

22 komentářů

Michal
22. června • 8:13

Lexus LC s osmiválcem je perfektní, neuvěřitelně kvalitně vyrobené a zpracované auto. Jen ten infotainment :-/ I za 20 let bude vypadat parádně! A ještě k tomu za super prachy! Takže pokud bych chtěl rychlé, pohodlné i sportovní GT tak za ty prachy nic lepšího nekoupíš. A cabrio - paráda! LC je spolu s RX jediný Lexus který bych si koupil

Honimir
22. června • 11:34

V ty cenovy kategorie je uz S-cabrio, BWM 8 cabrio, Porsche ... jo asi neco z toho o trochu mene vyse, ale kdyz ma nekdo 3.5M na auto, tak ma i na auto za 4M. Ten infotaiment to dost srazi. V te cenove hladice neni moc lidi, co chce delat kompromisy.

Charouz
23. června • 10:52

Jsi si jistý, že kupec toho auta řeší nějaký tablet? Řekl bych že mu jde úplně o něco jiného.

stealth01
22. června • 12:37

BMW 8 mi přijde, ze už lehce nestíhá interiérem. Pokud někde uvidím plastový ovladač nebo tlačítko (matný nebo lesklý), tak to automaticky odsouvám do takové té běžné prémiové produkce. LC500 má něco navíc, třeba nádherně zpracované hořčíkové “pádla” nebo hliníková tlačítka, která jsou opravdu efektně zpracována.

Josef
21. června • 22:04

Špičkové auto z špičkovou cenu. Co je na tom divného? Potom ještě, že prý Lexus neumí postavit auto a nenabídne pořádný motor, jak zde na Autorevue v diskusi někdy před týdnem "rozebírali" zdejší "experti" značku Lexus. (A jak ztrácí někteří "znalci" čas mlácením prázdé slámy a kydáním nesmyslů o značce-autech, které si nikdy nekoupí...)

stealth01
22. června • 7:34

Pokud člověk nemá přehnaná očekávání z hlediska dynamiky a nezaměňuje toto svižné GT za supersport, tak je to skvělá volba za skvělou cenu.
V zatackach bohužel jde cítit poměrně velká hmotnost (u tohoto Convertible 2,1 tuny).

Allamarein
22. června • 10:53

To by se dalo zobecnit na všechna obdobná auta (třeba nedávno testovaný Mustang).

stealth01
22. června • 12:33

Jasne. Píšu ale jen o tom, s čím mám zkušenosti. Z hlediska dynamiky jsem neměl šanci ujet M340i (pokud to pro někoho hraje roli) a v zatackach už lehce “klekalo” přední zatížené kolo, přičemž problem byla rychlá změna pravá/levá zatáčka. Pokud to majitel bude brát jako krásné a rychlé GT a nebude tím chtít drtit nějakou 911, tak je to super auto, s perfektním interiérem (až pocitově výrazně nad německou prémií) a nádherným designem.
Cena je vynikající.

Josef
22. června • 21:09

Přesně tak, stealth01.

Allamarein
22. června • 14:35

Tak... tady se najde plno odborníků, kteří jsou schopni ti předhazovat, že to auto stojí za houby, protože neujede Octavii nebo Passatu a podobně...

Virgin
21. června • 23:06

Chvála tohoto auta je zcela na místě. Je to technicky skvělé a po designové stránce krásné auto za nepříliš vysokou cenu. Stejně tak je ovšem relevantní kritika, která zde byla před týdnem na model IS, což je nekonkurenceschopné auto v kontextu prémiové střední třídy a Lexus místo toho aby postavil důstojného zástupce z této třídy v EU raději zbaběle prchá.

Josef
22. června • 21:04

Virgin, není to o zbabělosti Lexusu, ale o strategii a o souvisejícím zisku. Nebude dělat něco, co se mu nevyplatí. Momentálně v Evropě pro Lexus není model IS priorotou. Stejně se v Evropě všichni zbláznili do SUV a v tomto kontextu reagují v Evropě i jiné automobilky, nejenom Lexus.

N6600
22. června • 9:03

Duvod proc IS stahnul je dle vseho bezpecnosti hodnoceni. Musel by podstoupit novy crash test a z duvodu starsi kontrukce by mel zjevne problem. Takze se z trhu stahnul, at nekazi renome. A dustojny nastupce bude. Nejspis za 3-4 roky.

Josef
22. června • 20:59

Je to, jak píšeš, N6600.

Virgin
22. června • 9:25

I kdyby vylepšili bezpečnost a model prošel EURO NCAP bez ztráty kytičky, tak s tím jediným pohonem je to neschopné konkurence. Tohle chtělo už dávno nový model. Úplně stejná situace je ve vyšší střední. Odchodem GS nemá Lex důstojného zástupce, protože ES rozhodně není prémiová náhrada.

N6600
22. června • 13:15

Vse zalezi od toho, co povazujes za konkurenci. Jiste, nema tolik motoru a vybav, na druhou stranu, Lexus je aktualne v pohode s normami a vykonem staci, vzdyt ma 223 koni. Na normalni jezdeni bohate. Az se EU zblazni, konkurence bude taky motory sekat jak Bata cvicky. Nova generace IS by mela mit PHEV, full hybrid i elektro. Teoreticky mozna pride i turbobenzin. Coz ale neni uplne jiste.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
22. června • 21:08

Přesně tak. Lexus není na závodění, to ví snad každý. Na normální ježdění 223 koní pro většinu zákazníků v pohodě. Kdo chce víc a chce zůstat u Lexusu, také si vybere. Ale vyložení "závodníci", jezdící se "stopkami v ruce" a počítající každou desetinu sekundy, Lexus nekupují a ani se o něj v podstatě nezajímají.

biglooser
21. června • 14:35

můžu si dát stranou až třicetitisíc ročně, takže v pondělí 21.6.2123 se dostavím :-D

petr r. (petrumr)
21. června • 15:00

tož to je na dávky. Zkus tam zajít, byl článek, že lidi na to mají nárok a nevyužívají to.

Mirek
21. června • 19:44

Jestli může dát stranou ročně třicet tisíc, tak to na dávky není, je to jen na nadávky pro zneužívání dávek.

petr r. (petrumr)
21. června • 21:14

Tak ať zabere v práci šponu nebo udělá něco s daní.

petr r. je blb
21. června • 20:25

je to blb..

Doporučujeme

Články odjinud