Krásný Lexus LC Convertible má české ceny. Připravte si nejméně 3.090.000 Kč

Připadá vám příplatek 300.000 Kč za stahovací střechu přehnaný? Ale jděte, jsou i horší věci…

Jestliže řada lidí považuje Lexus LC za jedno z nejkrásnějších velkých luxusních kupé současnosti, patrně se tento názor přenese i na otevřenou variantu Convertible. V plánu byla už dlouho, uvedení do prodeje nám zástupci českého zastoupení automobilky neoficiálně potvrdili ještě v době, kdy se jednalo o koncept, a nyní si už vůz můžete bez okolků objednat také u nás. Tedy alespoň v případě, že máte patřičný obnos peněz.

Nádherný Lexus LC 500 Convertible je konečně tady! Má V8, víc vědět nemusíte

Nádherný Lexus LC 500 Convertible je konečně tady! Má V8, víc vědět nemusíte

Budete potřebovat 3.090.000 Kč. Na tolik u nás vyjde provedení Luxury s atmosférickým motorem 5.0 V8 o výkonu 341 kW (464 koní) a točivém momentu 530 N.m. S hybridem 500h si hlavu nelamte, tímto pohonem disponuje pouze verze kupé.

Kola základní verze jsou litá 20palcová, světlomety diodové, sedadla jsou čalouněná jemnou kůží, vyhřívaná i ventilovaná a na výběr máte z trojice provedení plátěné střechy (černá, béžová/okrová, černá/okrová). Počítejte s navigací, audiem s 12 reproduktory či elektrickým nastavením sedadel. Připlatit si můžete pouze za metalízu, (38.000 Kč), záruku na 5 let/160.000 km (49.900 Kč) a keramickou ochranu Lexus Protect (9900 Kč).

Lexus LC Limited Edition dokazuje, že i auto barvy pivní lahve může být nádherné

Lexus LC Limited Edition dokazuje, že i auto barvy pivní lahve může být nádherné

Kdyby vám takto vybavený základ nestačil, je tady verze Luxury Top za 3.290.000 Kč. Nad rámec linie Luxury dostanete kovaná 20palcová kola, head-up displej, čalounění předních sedadel semi-anilinovou kůží, vyhřívání operěk hlavy a krku cestujících vpředu a audio Mark Levinson s 13 reproduktory. O 200.000 Kč drž vychází verze Sport+ diferenciálem Torsen, dynamickým řízením kol zadní nápravy a řízením s variabilním převodem.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Zatímco linie Sport+ představuje u kupé vrchol nabídky, u kabrioletu můžete sáhnout po verzi Limited Edition za 3.690.000 Kč. Má vše, na co si u Lexusu LC vzpomenete a navrch přidává obložení materiálem Tahara (u všech linií jako čalounění zadních sedadel a podšívka střechy) a prahové lišty s nápisem Limited Edition. Zda se to za 200.000 Kč oproti Sport+ vyplatí, nechám na vás. Jde o limitku a tím to pro mě hasne.

Lexus LC 500 Convertible: Technická data a české ceny
Motor 5.0 V8
Zdvihový objem [cm3] 4969
Válce/ventily 8/4
Největší výkon [kW/min] 341/7100
Točivý moment [N.m/min]  530/4800
Převodovka 10A
Max. rychlost [km/h] 270
Zrychlení 0-100 km/h [s] 5,0
Komb. spotřeba [l/100 km] 11,7
Cena Luxury [Kč] 3.090.000
Cena Luxury Top [Kč] 3.290.000
Cena Sport+ [Kč] 3.490.000
Cena Limited Edition [Kč] 3.690.000

Lexus

Lexus v roce 1989 založila Toyota jako svou luxusní značku. Nejsilnější je stále v USA, ale od roku 2000 vznikají pobočky Lexusu po celém světě. 

Lexus se od roku 2006 spolu s Toytotou věnuje produkci hybridních automobilů.

Lexus UX • Lexus IS •​ Lexus CT •​ Lexus ES •​ Lexus LS •​ Lexus NX •​ Lexus RX •​ Lexus RC •​ Lexus LC

TEST Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid: Zenový silák za všechny prachy

Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid

Je to druhá nejvýkonnější Toyota v nabídce na našem trhu. A nejde o sporťák ani v rámci kategorie SUV. Slouží k přesně opačným účelům, které zvládá na výbornou. I když bez chyb není.

7.  3.  2021 | Richard Herbich
TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

Dacia Sandero 1.0 SCe

Nová Dacia Sandero nám připadá tak zajímavá, že vám ji v krátkém čase servírujeme už podruhé. Tentokrát jsme vyzkoušeli běžné provedení v nejvyšší výbavě, ale zato s nejslabším motorem z celé nabídky. A bylo senzační!

5.  3.  2021 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

3.  3.  2021 | Vladimír Kadera | 26 příspěvků