Krásné Bugatti 57S je na prodej. Připravte si více než 200 milionů korun

Otevřené Bugatti vzniklo v roce 1937 v pouhých třech exemplářích. 11. března 2017 se zúčastní aukce v rámci Amelia Island Concours d’Elegance na Floridě, kde bude bezpochyby tím nejvzácnějším a nejdražším kouskem.

Vůz na podvozkovém rámu nese původní karoserii od pařížského karosářského studia Vanvooren. Nikdy nebyl kompletně restaurován, přesto je dodnes v úžasném stavu. Jedná se o jediný kus v soukromém vlastnictví.Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Originální není pouze karoserie, ale i šasi, motor a převodovka. „Bugattka“ měla štěstí na majitele, kteří si ji nechávali vždy delší dobu. Téměř vždy se jednalo o britské motoristy. Zajímavá je i skutečnost, že tento osmdesátiletý sporťák je k mání s kompletní potvrzenou servisní historií.

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Odborníci předpovídají, že se vůz prodá za cenu kolem osmi a půl milionu dolarů, což je v přepočtu téměř 217 milionů korun. Pokud by se tak skutečně stalo, byl by zmíněný kousek třetím nejdražším Bugatti v historii. O něco dražší byl Type 57SC Atalante, který se v Pebble Beach v roce 2013 prodal za 8,7 milionu dolarů (222 milionů korun). Rekord drží model 57SC Sports Tourer, který byl vloni při stejné akce, jíž se letos zúčastní kabriolet Bugatti, prodán za 9,7 milionů dolarů (248 milionů korun).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků