Krásné Bugatti 57S je na prodej. Připravte si více než 200 milionů korun

Otevřené Bugatti vzniklo v roce 1937 v pouhých třech exemplářích. 11. března 2017 se zúčastní aukce v rámci Amelia Island Concours d’Elegance na Floridě, kde bude bezpochyby tím nejvzácnějším a nejdražším kouskem.

Vůz na podvozkovém rámu nese původní karoserii od pařížského karosářského studia Vanvooren. Nikdy nebyl kompletně restaurován, přesto je dodnes v úžasném stavu. Jedná se o jediný kus v soukromém vlastnictví.Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Originální není pouze karoserie, ale i šasi, motor a převodovka. „Bugattka“ měla štěstí na majitele, kteří si ji nechávali vždy delší dobu. Téměř vždy se jednalo o britské motoristy. Zajímavá je i skutečnost, že tento osmdesátiletý sporťák je k mání s kompletní potvrzenou servisní historií.

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Odborníci předpovídají, že se vůz prodá za cenu kolem osmi a půl milionu dolarů, což je v přepočtu téměř 217 milionů korun. Pokud by se tak skutečně stalo, byl by zmíněný kousek třetím nejdražším Bugatti v historii. O něco dražší byl Type 57SC Atalante, který se v Pebble Beach v roce 2013 prodal za 8,7 milionu dolarů (222 milionů korun). Rekord drží model 57SC Sports Tourer, který byl vloni při stejné akce, jíž se letos zúčastní kabriolet Bugatti, prodán za 9,7 milionů dolarů (248 milionů korun).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků