Krásné Bugatti 57S je na prodej. Připravte si více než 200 milionů korun

Otevřené Bugatti vzniklo v roce 1937 v pouhých třech exemplářích. 11. března 2017 se zúčastní aukce v rámci Amelia Island Concours d’Elegance na Floridě, kde bude bezpochyby tím nejvzácnějším a nejdražším kouskem.

Vůz na podvozkovém rámu nese původní karoserii od pařížského karosářského studia Vanvooren. Nikdy nebyl kompletně restaurován, přesto je dodnes v úžasném stavu. Jedná se o jediný kus v soukromém vlastnictví.Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Originální není pouze karoserie, ale i šasi, motor a převodovka. „Bugattka“ měla štěstí na majitele, kteří si ji nechávali vždy delší dobu. Téměř vždy se jednalo o britské motoristy. Zajímavá je i skutečnost, že tento osmdesátiletý sporťák je k mání s kompletní potvrzenou servisní historií.

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Odborníci předpovídají, že se vůz prodá za cenu kolem osmi a půl milionu dolarů, což je v přepočtu téměř 217 milionů korun. Pokud by se tak skutečně stalo, byl by zmíněný kousek třetím nejdražším Bugatti v historii. O něco dražší byl Type 57SC Atalante, který se v Pebble Beach v roce 2013 prodal za 8,7 milionu dolarů (222 milionů korun). Rekord drží model 57SC Sports Tourer, který byl vloni při stejné akce, jíž se letos zúčastní kabriolet Bugatti, prodán za 9,7 milionů dolarů (248 milionů korun).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků