Krásné Bugatti 57S je na prodej. Připravte si více než 200 milionů korun

Otevřené Bugatti vzniklo v roce 1937 v pouhých třech exemplářích. 11. března 2017 se zúčastní aukce v rámci Amelia Island Concours d’Elegance na Floridě, kde bude bezpochyby tím nejvzácnějším a nejdražším kouskem.

Vůz na podvozkovém rámu nese původní karoserii od pařížského karosářského studia Vanvooren. Nikdy nebyl kompletně restaurován, přesto je dodnes v úžasném stavu. Jedná se o jediný kus v soukromém vlastnictví.Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Originální není pouze karoserie, ale i šasi, motor a převodovka. „Bugattka“ měla štěstí na majitele, kteří si ji nechávali vždy delší dobu. Téměř vždy se jednalo o britské motoristy. Zajímavá je i skutečnost, že tento osmdesátiletý sporťák je k mání s kompletní potvrzenou servisní historií.

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Odborníci předpovídají, že se vůz prodá za cenu kolem osmi a půl milionu dolarů, což je v přepočtu téměř 217 milionů korun. Pokud by se tak skutečně stalo, byl by zmíněný kousek třetím nejdražším Bugatti v historii. O něco dražší byl Type 57SC Atalante, který se v Pebble Beach v roce 2013 prodal za 8,7 milionu dolarů (222 milionů korun). Rekord drží model 57SC Sports Tourer, který byl vloni při stejné akce, jíž se letos zúčastní kabriolet Bugatti, prodán za 9,7 milionů dolarů (248 milionů korun).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků