Opel Astra má vrozené dynamické geny a skutečně ostrá verze by mu slušela. Snad Irmscher dotáhne svou vizi na silnice.
Současná Astra je jízdně velmi povedené auto. Má sice motorizace ovlivněné eurounijním diktátem, takže to není kdoví jaká střela, snad kromě plug-in hybridů s výkony 180 a 225 k, ale na jízdním dojmu hodně přidávají podvozek a tuhé řízení. Opel totiž Astru ve spodní části výrazně upravil, takže to není jen přeznačkovaný Peugeot 308 v jiném pyžamu. Astra se skutečně cítí dobře při dynamickém stylu jízdy, a tak není divu, že se německý úpravce Irmscher malinko rozvášnil, když pro ni navrhoval nový bodykit IRC.
Předlohou mu prý stály vozy ze šampionátu WRC, ale neurazila by se ani kategorie DTM. Nicméně historii německého úpravce formoval svět rally. Někdo možná zastesknul po monstru Opel Astra OPC X-treme z roku 2001. To mělo vidlicový osmiválec o objemu 4.0 litru s výkonem 444 k. Ale ty čas jsou dávno pryč, a navíc se nikdy na silnici nedostalo, i když deset lidí prý mělo podepsanou objednávku. Ale zpět k současné Astře…
Exteriérový paket je celkově hodně agresivní. Přední část si ponechává typickou masku chladiče Opel Vizor, ale přední nárazník je plný rozměrných otvorů pro přívod vzduchu a vůz výrazně rozšiřuje. Navazují na něj mohutné blatníky, které vozu přidávají pěkných pár milimetrů na každé straně. To vytvořilo prostor pro další průduchy. Paket je vzadu zakončen velmi agresivním nárazníkem s difuzorem a neméně okázalou dvojící spoilerů na víku kufru. Šedému laku kontrastují černé doplňky včetně 20palcových kol Hydra Star a červený pruh lemující celý spodek vozu.
Irmscher nepřímo naznačuje, že jde logicky o nejsilnější verzi GSe. Uvádí, že pomocí výkonnostního balíčku se chce posunout systémový výkon na 260 k. Jenže není jisté, jestli se nový projekt skutečně dostane na silnice.