Jestli chcete moji zkušenost, tak já bych doporučil AAA auto. Mega výběr aut na jednom místě, prověření od cebie a perfektní domluva. Za mě super, dá se tam vybrat solidní auto za dobrých podmínek.
Kde jste u nás auto vybíral? Už bych to potřeboval nějak rychle vyřešit a auto koupit...
Pokud se budete bavit o ojetém autě ze zahraničí, tak musíte myslet hlavně na to, že při dovozu auta přes hranic vlastně přijdete kompletně o záruku. Lepší je vybrat auto u nás, kde ho koupíte prověřené a s nějakou zárukou. Doporučím z vlastních zkušeností vybrat větší bazar než třeba soukromou inzerci.
Když člověk chce v dnešní době koupit spolehlivé ojeté auto, tak kam zajít? Myslíte si, že má ještě i smysl uvažovat o ojetém autě ze zahraničí nebo už se to dnes nevyplatí?
Čo je na tejto spate krásne vie asi len autor tohto prospevku
?
Měl jsem tu 1,5ku a sotva to ujelo Fele s 50 kW. To 1,6ka v Corolle jela nahoře jak dvoulitr ve Fabii.
Nebyla to žádná raketa.
Ano muselo se tomu šlapat na krk.....
Já sem Teda s rychlostí potíže neměl a jelo to slušně, asi byl můj motor v lepším stavu než váš 😉jo samozřejmě, že chtěl vytáčet, ale to je atmosféra no. A velký bonus byla hodně nízká spotřeba o té se konkurenci v 1.6 s podobným obsahem mohlo zdát.
Díky za příjemné počtení, takových článků klidně můžete délat víc.
Na auto.cz pravidelne v nedelu davaju retro testy z 90 rokov. Zaujimave citanie.
Jednoduchá to doba. Na výběr byl sedan, hb, nebo combi. Podle prasátka se koupilo atmo 1.4, 1.6, podnikatel dokonce 2.0. Výbava byla také jasná, lakované kliky dveří, mlhovky a majetnější litá kola. Dnes člověk neví co si vybrat a stejně se mu nic nelíbí.
Jo, dneska jsou lidi neskutečně rozežraní. Nabídka obrovská a stejně jim to nestačí.
Nabídka obrovská? Dřív když bylo 20 téměř originálních modelu tak tam byl nějaký výběr, tak když koncerny sdílí tak intenzivně techniku tak je ve stejné kategorii si e 40 modelu ale ve skutečnosti se jich podstatně liší jen 10 originálu a ostatní sou klony s trochu upravenou kastli nebo jen jiným logem. A technika když většina značek z ekonomických a ekologických důvodu zařízla skoro všechny atmosféry. Můžu si svobodně vybrat z milionu litrových trivalcu. Z karoserií už máme skoro jen SUV a crossovery. Barvy padesát odstínů šedi, černé a bílá v deseti odstínech. Mě to přijde sis jako dost smutná nabídka. Ale z větší míry si za to mužem sami jako zákazníci.
Technika se ve velkém sdílela i dříve, tak neplácej hlouposti. Motory nabízeli taky všichni stejné, po dvoudeckách od litru po dvoulitr s výkony, které dnes zvládají ty tebou vysmívané tříválce. A nic z toho nebyla záruka dlouhověkosti.
Neříkám že nesdilela jen teď je to ještě víc. Karosářské verze jste vynechal záměně nebo zapomněl? A turbotrivslec s přímým vstřikem je prostě z definice rizikovější než 1.6 atmosféra. Jasně že SOU výjimky. Ale teď už skoro nikdo zákazníkovy nedá vybrat chce 1.0 t nebo 1.5 čtyřválec (možná už jen hyundai). Za chvíli už nebudou ani kombíky. Malé už SOU pryč, MPV pomalu taky konci, tkaz výběr z SUV a SUV kupé to je tedy na trhu pastva pro oko. Každý se lhaní ekologii ale chce vyrábět těžká velká SUV. PS Tykejte prosím svým kamarádům.
Lépe bych to nenapsal!
323 BA se vyráběla i jako TŘÍdvéřový hatchback...celkem tedy ve čtyřech variantách. chybělo jen kombi.
Sedan3 dvéřFTo jsou 3 varianty. O jaké 4. mluvíš?
Byly dvě třídvéřové varianty, třídvéřový hatchback a třídvéřové kupé.https://carcarpit.cz/resources/products/1/mazd... ...
my sme mali, teda foter ako firemny sedan v cervenej ale teda este pred fl. v dobe kedy okolo este vsetci v rodine favoritlovali a embeckovali (120), to bol "mercedes", ale na to ze to bolo nove auto tak do neho na umyvarke tieklo cez ram okna.
Ještě třídveřové kupé. Byly opravdu čtyři. Kupé mělo dvojité prosklení zadního víka.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.