Krásná Mazda 323F je nejlacinější ojetina. Má motor, který neslyšíte, opravdové štěstí se ale skrývá jinde

23 komentářů

Tomáš
15. srpna • 2:32

Jestli chcete moji zkušenost, tak já bych doporučil AAA auto. Mega výběr aut na jednom místě, prověření od cebie a perfektní domluva. Za mě super, dá se tam vybrat solidní auto za dobrých podmínek.

Michal
13. srpna • 23:49

Kde jste u nás auto vybíral? Už bych to potřeboval nějak rychle vyřešit a auto koupit...

Tomáš
12. srpna • 8:33

Pokud se budete bavit o ojetém autě ze zahraničí, tak musíte myslet hlavně na to, že při dovozu auta přes hranic vlastně přijdete kompletně o záruku. Lepší je vybrat auto u nás, kde ho koupíte prověřené a s nějakou zárukou. Doporučím z vlastních zkušeností vybrat větší bazar než třeba soukromou inzerci.

Michal
10. srpna • 8:24

Když člověk chce v dnešní době koupit spolehlivé ojeté auto, tak kam zajít? Myslíte si, že má ještě i smysl uvažovat o ojetém autě ze zahraničí nebo už se to dnes nevyplatí?

Vladimír
20. dubna • 21:12

Čo je na tejto spate krásne vie asi len autor tohto prospevku

Roman
30. května • 5:30

?

Kankunen
19. dubna • 8:45

Měl jsem tu 1,5ku a sotva to ujelo Fele s 50 kW. To 1,6ka v Corolle jela nahoře jak dvoulitr ve Fabii.

trader-krakra
1. května • 7:48

Nebyla to žádná raketa.

trader-krakra
1. května • 7:48

Ano muselo se tomu šlapat na krk.....

Michal Bátek
9. října • 20:49

Já sem Teda s rychlostí potíže neměl a jelo to slušně, asi byl můj motor v lepším stavu než váš 😉jo samozřejmě, že chtěl vytáčet, ale to je atmosféra no. A velký bonus byla hodně nízká spotřeba o té se konkurenci v 1.6 s podobným obsahem mohlo zdát.

Zombot
16. dubna • 15:18

Díky za příjemné počtení, takových článků klidně můžete délat víc.

Korny
16. dubna • 16:59

Na auto.cz pravidelne v nedelu davaju retro testy z 90 rokov. Zaujimave citanie.

Tak jest
16. dubna • 17:46

Jednoduchá to doba. Na výběr byl sedan, hb, nebo combi. Podle prasátka se koupilo atmo 1.4, 1.6, podnikatel dokonce 2.0. Výbava byla také jasná, lakované kliky dveří, mlhovky a majetnější litá kola. Dnes člověk neví co si vybrat a stejně se mu nic nelíbí.

17. dubna • 16:48

Jo, dneska jsou lidi neskutečně rozežraní. Nabídka obrovská a stejně jim to nestačí.

Praktické auto
18. dubna • 10:07

Nabídka obrovská? Dřív když bylo 20 téměř originálních modelu tak tam byl nějaký výběr, tak když koncerny sdílí tak intenzivně techniku tak je ve stejné kategorii si e 40 modelu ale ve skutečnosti se jich podstatně liší jen 10 originálu a ostatní sou klony s trochu upravenou kastli nebo jen jiným logem. A technika když většina značek z ekonomických a ekologických důvodu zařízla skoro všechny atmosféry. Můžu si svobodně vybrat z milionu litrových trivalcu. Z karoserií už máme skoro jen SUV a crossovery. Barvy padesát odstínů šedi, černé a bílá v deseti odstínech. Mě to přijde sis jako dost smutná nabídka. Ale z větší míry si za to mužem sami jako zákazníci.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
18. dubna • 12:26

Technika se ve velkém sdílela i dříve, tak neplácej hlouposti. Motory nabízeli taky všichni stejné, po dvoudeckách od litru po dvoulitr s výkony, které dnes zvládají ty tebou vysmívané tříválce. A nic z toho nebyla záruka dlouhověkosti.

Praktické auto
18. dubna • 12:43

Neříkám že nesdilela jen teď je to ještě víc. Karosářské verze jste vynechal záměně nebo zapomněl? A turbotrivslec s přímým vstřikem je prostě z definice rizikovější než 1.6 atmosféra. Jasně že SOU výjimky. Ale teď už skoro nikdo zákazníkovy nedá vybrat chce 1.0 t nebo 1.5 čtyřválec (možná už jen hyundai). Za chvíli už nebudou ani kombíky. Malé už SOU pryč, MPV pomalu taky konci, tkaz výběr z SUV a SUV kupé to je tedy na trhu pastva pro oko. Každý se lhaní ekologii ale chce vyrábět těžká velká SUV. PS Tykejte prosím svým kamarádům.

Alkin
19. dubna • 15:20

Lépe bych to nenapsal!

pyjár
16. dubna • 12:45

323 BA se vyráběla i jako TŘÍdvéřový hatchback...celkem tedy ve čtyřech variantách. chybělo jen kombi.

Permon
16. dubna • 22:03

Sedan
3 dvéř
F
To jsou 3 varianty. O jaké 4. mluvíš?

Mino
17. dubna • 22:31

Byly dvě třídvéřové varianty, třídvéřový hatchback a třídvéřové kupé.
https://carcarpit.cz/resources/products/1/mazd... ...

emkejx
19. dubna • 14:14

my sme mali, teda foter ako firemny sedan v cervenej ale teda este pred fl. v dobe kedy okolo este vsetci v rodine favoritlovali a embeckovali (120), to bol "mercedes", ale na to ze to bolo nove auto tak do neho na umyvarke tieklo cez ram okna.

17. dubna • 16:47

Ještě třídveřové kupé. Byly opravdu čtyři. Kupé mělo dvojité prosklení zadního víka.

Doporučujeme

Články odjinud