To já nevím, to je otázka spíš na Žán Filipa. Až bude všechno na baterky, tak to bude všechno především otázka služeb. Umím si představit, že v takovém koncernu budou loga vlastně definovat výkonostní třídu + naladění podvozku. Např DS bude prostě víc na komfort a Alfa dostane větší výkonové maximum + tvrdší/sportovnější podvozek. Můžou zkoušet kouzlit z pohonem náprav. Dávalo by smysl i např Spider dělat jen pod Alfou, tedy mít něco specificky pro dané logo. Navíc když budou všichni vědět, že je to jen trochu lepší Peugeot, tak to pořád neznamená, že to bude někoho trápit, pokud bude dobře nastavená cena. 156ku ve své době Alfa ultras dojíždějící 33 a 75ky považovali za odpad, že to je jen obyčejný Fiat. Dokonce byla tak sprostá, že to byla předkolka. No a v reálu to byla tuším po 33 druhá nejprodávanější Alfa v celé historii. Dneska budou alfisti nadávat na přechod na baterky, ale to neznamená, že paradozně nebude mít Alfa nakonec další takovou 156ku.