Královna rallye pomalu vstává z mrtvých. Začala výroba nových náhradních dílů

Sice jde pouze o nárazníky, ale i ty jsou důležitým krůčkem kupředu.

Divize FCA Heritage spustila znovu výrobu předních a zadních nárazníků na vůz Lancia Delta Integrale a Lancia Delta Integrale Evoluzione. Výroba probíhá na původních lisovacích strojích, které prošly náročnou údržbou. Lis na nárazníky pro slavnou královnu rallye poznáte snadno – má na sobě polepy Martini.

Lancia Ypsilon je poslední zbytek téměř mrtvé značky. Teď zostudila Alfu Romeo

Lancia Ypsilon je poslední zbytek téměř mrtvé značky. Teď zostudila Alfu Romeo

Zástupci FRA Heritage se po domluvě s Moparem mohli uchýlit i k přesným původním materiálům a postupům (plastový granulát injektovaný do rozehřáté formy). Opravdu jde tedy o 100% totožné díly, které si může každý koupit. Přední nárazník na Evoluzione vyjde v přepočtu na 41.700 Kč, zadní na necelých 37 tisíc.

Lancia Fulvia z roku 2003 se do výroby nedostala. Mohla změnit osud značky?

Lancia Fulvia z roku 2003 se do výroby nedostala. Mohla změnit osud značky?

Jak celý proces probíhá a kde se po výrobě nárazníky skladují se dozvíte ve videu níže. Pro milovníky Lancie je to povinnost. Divize FCA Heritage se vedle Lancie stará i o Alfu Romeo či Abarth.

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 28 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků