Královna rallye pomalu vstává z mrtvých. Začala výroba nových náhradních dílů

Sice jde pouze o nárazníky, ale i ty jsou důležitým krůčkem kupředu.

Divize FCA Heritage spustila znovu výrobu předních a zadních nárazníků na vůz Lancia Delta Integrale a Lancia Delta Integrale Evoluzione. Výroba probíhá na původních lisovacích strojích, které prošly náročnou údržbou. Lis na nárazníky pro slavnou královnu rallye poznáte snadno – má na sobě polepy Martini.

Lancia Ypsilon je poslední zbytek téměř mrtvé značky. Teď zostudila Alfu Romeo

Lancia Ypsilon je poslední zbytek téměř mrtvé značky. Teď zostudila Alfu Romeo

Zástupci FRA Heritage se po domluvě s Moparem mohli uchýlit i k přesným původním materiálům a postupům (plastový granulát injektovaný do rozehřáté formy). Opravdu jde tedy o 100% totožné díly, které si může každý koupit. Přední nárazník na Evoluzione vyjde v přepočtu na 41.700 Kč, zadní na necelých 37 tisíc.

Lancia Fulvia z roku 2003 se do výroby nedostala. Mohla změnit osud značky?

Lancia Fulvia z roku 2003 se do výroby nedostala. Mohla změnit osud značky?

Jak celý proces probíhá a kde se po výrobě nárazníky skladují se dozvíte ve videu níže. Pro milovníky Lancie je to povinnost. Divize FCA Heritage se vedle Lancie stará i o Alfu Romeo či Abarth.

Lancia

Lancia, založená v roce 1906, patří k nejstarším světovým automobilkám. První vůz vznikl v roce 1908.

Až do šedesátých let 20. století zůstala Lancia nezávislá. V roce 1969 ji ale převzal Fiat, kde má roli luxusnější alternativy k jeho automobilům. Od roku 2021 patří Lancia do skupiny Stellantis.

Lancia Ypsilon

S Audi e-tron GT quattro poprvé v Česku: Zlato, dneska se radši nemaluj

Audi e-tron GT quattro

V rámci přivítání žhavé novinky na českém trhu nás české zastoupení Audi pozvalo na první projížďku s modelem e-tron GT. Vzali jsme si základní specifikaci.

8.  4.  2021 | Vladimír Kadera
TEST Audi e-tron S Sportback: Rychlost a luxus v základu, lehká noha volitelně

Audi e-tron S

Pohybuje se tiše, přesto není nenápadné. Umí jezdit velmi svižně, ale lépe se cítí v uvolněném tempu. Audi e-tron S je i v akčním hávu s karoserií Sportback rozporuplné, ale kvalitní auto.

6.  4.  2021 | Richard Herbich
TEST Hyundai Nexo FCEV: Budoucnost může vypadat i takto. Je to dobrý směr?

Hyundai Nexo FCEV

Na Hyundai Nexo v Česku ještě nejsme dostatečně připraveni. I tak jsme si ho ale zkusili a zjistili, že je to moc fajn auto.

4.  4.  2021 | Vladimír Kadera