Královna rallye pomalu vstává z mrtvých. Začala výroba nových náhradních dílů

Sice jde pouze o nárazníky, ale i ty jsou důležitým krůčkem kupředu.

Divize FCA Heritage spustila znovu výrobu předních a zadních nárazníků na vůz Lancia Delta Integrale a Lancia Delta Integrale Evoluzione. Výroba probíhá na původních lisovacích strojích, které prošly náročnou údržbou. Lis na nárazníky pro slavnou královnu rallye poznáte snadno – má na sobě polepy Martini.

Lancia Ypsilon je poslední zbytek téměř mrtvé značky. Teď zostudila Alfu Romeo

Lancia Ypsilon je poslední zbytek téměř mrtvé značky. Teď zostudila Alfu Romeo

Zástupci FRA Heritage se po domluvě s Moparem mohli uchýlit i k přesným původním materiálům a postupům (plastový granulát injektovaný do rozehřáté formy). Opravdu jde tedy o 100% totožné díly, které si může každý koupit. Přední nárazník na Evoluzione vyjde v přepočtu na 41.700 Kč, zadní na necelých 37 tisíc.

Lancia Fulvia z roku 2003 se do výroby nedostala. Mohla změnit osud značky?

Lancia Fulvia z roku 2003 se do výroby nedostala. Mohla změnit osud značky?

Jak celý proces probíhá a kde se po výrobě nárazníky skladují se dozvíte ve videu níže. Pro milovníky Lancie je to povinnost. Divize FCA Heritage se vedle Lancie stará i o Alfu Romeo či Abarth.

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

dnes | Vladimír Kadera
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 64 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 55 příspěvků