Koukněte, jak Ford testuje nový Ranger. Dostal do těla v mrazu, vedru i laboratoři

Nová verze tradičního pick upu s modrým oválem na přídi se bude prodávat ve více než 180 zemích. Automobilka testování rozhodně nepodceňuje.

Soudě dle kadence, s jakou nás Ford zásobuje ochutnávkami svého nového Rangeru, by premiéra neměla být daleko. Nová generace pick-upu, který se v rámci sdílení techniky stane také novým Volkswagenem Amarok, prošla náročnými testy – v USA a na Novém Zélandu v extrémně nízkých teplotách, na Středním východě a v Austrálii naopak ve spalujících vedrech přes 50 stupňů celsia.

V poušti prototypy zvládly deset tisíc kilometrů v plném tempu, což odpovídá milionu a čtvrt ujetých kilometrů v rukou běžného zákazníka nebo 625 000 km s maximálním zatížením. Při testování Ford využil i počítačové simulace, dále byl Ranger podroben zkouškám tuhosti, hluku a vibrací i po stránce koroze. Na finální podobu si musíme ještě chvilku počkat, ale zdá se, že se pod maskováním skrývá přední maska podobná modelu F-150 s na výšku uloženými světly.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Váš názor Další článek: Staronové Lamborghini Countach LP500 řádilo na okruhu. Můžete ho navštívit

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,