Výroba Polestaru 2 byla v Číně spuštěna navzdory koronaviru. Panují zde nutná opatření

Pandemie koronaviru nezabránila ve spuštění výroby druhého modelu značky Polestar. Zaměstnanci jsou však pod drobnohledem.

Přestože místní opatření pomalu zvolňují a počet nově nakažených v Číně podle nejnovějších zpráv klesá, situaci byste zde mohli stále popsat jako vážnou. Ani to však nezastavilo Polestar, aby v továrně v oblasti Luqiao nespustil plánovanou výrobu modelu s číslovkou 2, tedy čtyřdveřového elektromobilu Polestar 2.

Volvo v nové reklamě postavilo čtyři náklaďáky na sebe. Výsledek ve světě nemá obdoby

Volvo v nové reklamě postavilo čtyři náklaďáky na sebe. Výsledek ve světě nemá obdoby

Automobilka vzniklá z divize Volva a rovněž patřící pod střechu čínského koncernu Geely si je však nynější situace vědoma, a proto byla produkce spuštěna s řadou přísných opatření. Ostatně podobným způsobem si dříve i Volvo zajistilo restart produkce v některých svých továrnách v Číně.

Tak například, pracovníkům Polestaru v Luqiao je pravidelně měřena teplota a jsou kontrolováni na příznaky nákazy, ochranné prostředky jsou pro všechny zaměstnance samozřejmostí a pravidelně zde probíhá dezinfekce prostorů továrny.

Ženeva 2019 živě: Poprvé za volantem Polestaru 2. Takové Volvo pro vegany...

Ženeva 2019 živě: Poprvé za volantem Polestaru 2. Takové Volvo pro vegany...

Prvním variantou Polestaru 2, která putuje do výroby, je zaváděcí Launch Edition startující na ceně 58.800 eur (pro německý trh), tedy v přepočtu za asi 1,6 milionu korun. Jde o specifikaci s dvojicí elektromotorů, systémovým výkonem 300 kW (408 koní) a baterií o kapacitě 78 kWh – pro dojezd až 470 km (WLTP).

Tyto vozy se dostanou prvně k evropským zájemcům, podle všeho už během července, načež bude pokračovat zahájení prodeje v Číně a USA. Později nicméně přijede i základní specifikace s jedním elektromotorem, nižším výkonem i dojezdem, jejíž cena má začínat na ceně 39.900 eur (asi 1,1 milionu korun).

Koronavirus online

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

včera | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků