Ferrari a Maserati už také zavírají továrny. Další fabriky zastavuje FCA nejen v Itálii

Pandemie koronaviru již silně dopadá i na provoz automobilek a jejich továren. V neposlední řadě pozastavují činnost i další dvě známé italské značky.

Krátce poté, co Lamborghini oficiálně prohlásilo svou továrnu v Boloni za dočasně uzavřenou, se v současném ohnisku pandemie koronaviru v Itálii rozhodlo ke kompletnímu pozastavení výroby a uzavření svých zařízení i konkurenční Ferrari v Maranellu a Modeně, a to minimálně do 27. března.

Lamborghini kvůli koronaviru vztyčilo bílou vlajku. Produkce v tradiční továrně prozatím končí

Lamborghini kvůli koronaviru vztyčilo bílou vlajku. Produkce v tradiční továrně prozatím končí

Své aktivity rovněž pozastavila stáj F1 Scuderia Ferrari. Automobilka přiznala, že současná situace okolo nákazy COVID-19 už zasáhla její řetězec dodavatelů, a rovněž proto nemůže pokračovat ve výrobě. Někteří zaměstnanci Ferrari budou nyní pracovat z domu, pokud je to možné.

Pod celostátní karanténou se ke stejným opatřením rychle připojilo i Maserati se svými továrnami, jelikož samotný koncern FCA nyní oznámil uzavření celé řady továren na starém kontinentu. V Itálii se jedná o fabriky koncernu v Modeně, Melfi, Pomiglianu, Cassinu či Turíně. Zasažena tak bude produkce i Fiatu a Alfy Romeo.

Jak bojovat proti koronaviru v autě? Odpovědí je možná překvapivě alkohol

Jak bojovat proti koronaviru v autě? Odpovědí je možná překvapivě alkohol

Do 27. března budou dále uzavřeny i továrny FCA v srbském Kragujevaci a polském městě Tychy, kde jsou vyráběny především modely Fiatu. FCA s těmito opatřeními zmiňuje kromě narušeného řetězce dodavatelů i sníženou poptávku po nových vozidlech, na základě čehož už dříve upravila výrobní kapacity.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

dnes | Jan Mička | 39 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 145 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků