Škodě klesly tržby a nestíhá vyřizovat objednávky. Pandemie má jasný dopad

Ginter  |  05. 05. 2020 10:27

Kdo by to čekal, že pane redaktore ???

Odpovědět  |   | 
Green  |  05. 05. 2020 11:02

Parádní výsledky, i přes krizi 300 mio. eur v zisku, co by za taková čísla dali u Mercedesu, Renaultu, Fordu, Nissanu JLR a dalších krachujících automobilek.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 05. 2020 11:05

Pokud jsou stále v zisku, tak můžou být zatím v klidu.

Odpovědět  |   | 
komik  |  05. 05. 2020 12:43

No.. ona ta epidemie první čtvrletí jen "lízla". Dodávají se auta objednaná před 6-9 měs, lidi co mají složené zálohy a počítali s nákupem si své vozy z 99% odebrali. Teď jde o to, jak bude vypadou vypadat prodeje koncem roku, tedy objednávky z druhého kvartálu... V zemích jako ČR dělají většinu prodejů firmy...

Odpovědět  |   | 

a nemáme statistiku, kolik lidí a firem i když po složení zálohy dodání auta odřekne.

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  05. 05. 2020 11:37

Tysnat budou f zyzku ykdybi Apokalybsa naztala. Mi výme prodž. Virábí toťiž sčínzkího otpadu aceny maj třykrád pře pálený jakogdybi snat bily normálňí víropce. TO ALE nejzou aňináhodou, sou toťiž nejhoržší stoho uštag blbýho konzcertu. ALE hejhuhulové syráďi připlaťí

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 05. 2020 11:47

Škoda lže asi tak přesvědčivě, jako ten estébák Bureš. Běžím si rychle jednu objednat

Odpovědět  |   | 

A proč? Copak se jiný auta neprodávají, i škoda má skladovky, tak nic nemusíš objednávat, ale koupit.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  05. 05. 2020 12:13

Výrazný pokles prodejů a proto zdražení. Zajímavý to záměr. Že by nafouknutí ceny proto, aby bylo z čeho ubírat a vlk se nažral a koza zůstala celá? Něco jako akce v supermarketech, kdy se zboží přechodně zdraží a pak se tam dá sleva 20%?

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  05. 05. 2020 12:47

No a co jako. Kozy ceny Vám nakonec zůstanou stejný, v čem je problém ?

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  05. 05. 2020 12:49

Ještě doplňuji dotaz. Chcete ty kozy pořád menší a menší ?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 05. 2020 13:08

Jasně, že kozy VĚTŠÍ!

Odpovědět  |   | 

NE, stejný, když jsou větší, tak asi za tím něco je, prostě náhražky nechceme a za menší si můžete samy.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  05. 05. 2020 13:46

A proč stála škodovka? Nutil jí někdo? Navíc stála o 14 dnů déle, než Nošovice, ale zase o týden kratší dobu, než TPCA... ta odstávka byla z vůle vedení, ne z důvodu koronaviru. Naopak, tím udělali škrt přes rozpočet svým dodavatelům. Pokud měli objednané auta(100 tis ks), mohli je dodávat on-line, přímo zákazníkovi, autosalony nepotřebovali. My jsme také návěsy vozili zákazníkovi na plac!

Odpovědět  |   | 
p.  |  08. 05. 2020 08:58

V Evropě jelo bez přestávky jen sedm výrobců vozidel. Tři z nich jsou z Česka ... TATRA, Panav a SOR. Dalsi ctyri z polska patrici Solarisu. Takze to slo. Nechapu tedy ty minusy u predchoziho komentare.

Viz odkaz dale.

https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energeti... ...

Odpovědět  |   | 
Honza  |  05. 05. 2020 13:51

Nová auta podraží a lidi budou kupovat spíš v bazaru, který budou teď chvilku zlevňovat než jim dojdou auta pak se bude čekat na ojetiny ze zahraničí a to už bude cena stoupat, takže teď je dobrá doba koupit si auto z autobazaru.

Odpovědět  |   | 

No u nových aut jsou teďka akční modely, třeba u toyoty best, hyundai má 8 akcí s dobrou cenou atd. Škoda zase má skoro všechny modely dražší od 20tkč

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  05. 05. 2020 17:39

Toyota má slevy jen na ležáky bez zájmu a zbytek předraženej snad víc než ta vysmívaná Škoda. Vím, o čem mluvím.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  05. 05. 2020 21:22

Toyota zľavy nepotrebuje.
Vytvorila si okolo seba image, kde fanatickí prívrženci kúpia aj za vyššiu cenu ako je nastavená

Naposledy známy kupoval yaris hybrid.
Žiadna logika, žiadna ekonomika, žiadne porovnanie s konkurenciou..

A pritom je to auto príšerné.

Úprimne si myslím, že spracovanie a materiály má pod úrovňou Felicii!

Taká Fabia 1 je proti yarisu materiálový Mercedes..

Dvere tenké ako papier, príšerný hluk od kolies už pri mestských rýchlostiach, priestor biedny.

Ale človek kúpil a je spokojný, lebo je to “kvalita” a malo žerie..

Toyotu si dnes kúpia len veľmi čudní ľudia.

Zase je demokracia a musíme byt tolerantní

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  05. 05. 2020 22:31

Síla značky, to je umění marketingu. Není to žádné tajemství, ve škole jsem se to dozvěděl hned na začátku školního roku. Byli jsme dotázáni jaké vlastnosti výrobku považujeme za rohodující pro jeho úspěch, nikdo netrefil. Odpověďí přednášejícího bylo, značka !

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  06. 05. 2020 07:36

Co jste za divnou školu, že to nikdo netrefil? Tohle jsme věděli v prváku na VŠ v roce 2000.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  06. 05. 2020 08:30

Tak nikdo neví všechno, ani v prváku na VŠ. Copak v roce 2000, natož dnes, samozřejmost. I když, taky ne pro všechny. Fungovalo by to stejně, kdyby to věděli úplně všichni ? Tohle bylo trošku dál, skoro v pravěku, vlastně jenom takové dnešní delší školení. Pan Vlček se tam přece jenom naučil něco víc nad standard značka. .

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  06. 05. 2020 07:37

Tihle znalci, to je elita... to se hned pozná.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  06. 05. 2020 11:01

Je pravda, že spousta lidí zaměňuje kvalitu se spolehlivostí a spolehlivé Toyoty zřejmě pořád tak nějak jsou, resp. to marketingově lidem natloukli do hlav. Ovšem kvalita jízdy je ve srovnání s maistreamem naprosto strašná, to máš úplnou pravdu. Nicméně když ti sektáři nemají srovnání, tak jim to ani nepřijde. A není to nic proti Japoncům obecně, už taková Honda je proti Toyotě jinde.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  13. 05. 2020 12:35

Co Honda, ale takový Hyundai, to je Top.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 05. 2020 19:43

Medzitym Tesla 3 najpredavanejsie auto v Britanii v 04/2020.

https://arstechnica.com/cars/2020/05/plunging-car... ...

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  05. 05. 2020 22:31

uz dokazali vyrobit jeden kus co ma poriadne zpasovane diely karoserie jak v interiery tak v exteriery?

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  05. 05. 2020 22:48

Dokazali. Jen barvy vyplne na zadnich dverich jim nesedi

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 12 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

včera | | 12 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 51 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta