Medzitym Tesla 3 najpredavanejsie auto v Britanii v 04/2020.https://arstechnica.com/cars/2020/05/plunging-car... ...
uz dokazali vyrobit jeden kus co ma poriadne zpasovane diely karoserie jak v interiery tak v exteriery?
Dokazali. Jen barvy vyplne na zadnich dverich jim nesedi :-D
Nová auta podraží a lidi budou kupovat spíš v bazaru, který budou teď chvilku zlevňovat než jim dojdou auta pak se bude čekat na ojetiny ze zahraničí a to už bude cena stoupat, takže teď je dobrá doba koupit si auto z autobazaru.
No u nových aut jsou teďka akční modely, třeba u toyoty best, hyundai má 8 akcí s dobrou cenou atd. Škoda zase má skoro všechny modely dražší od 20tkč:-D
Toyota má slevy jen na ležáky bez zájmu a zbytek předraženej snad víc než ta vysmívaná Škoda. Vím, o čem mluvím.
Toyota zľavy nepotrebuje.Vytvorila si okolo seba image, kde fanatickí prívrženci kúpia aj za vyššiu cenu ako je nastavená :-)Naposledy známy kupoval yaris hybrid.Žiadna logika, žiadna ekonomika, žiadne porovnanie s konkurenciou..A pritom je to auto príšerné.Úprimne si myslím, že spracovanie a materiály má pod úrovňou Felicii!Taká Fabia 1 je proti yarisu materiálový Mercedes..Dvere tenké ako papier, príšerný hluk od kolies už pri mestských rýchlostiach, priestor biedny.Ale človek kúpil a je spokojný, lebo je to “kvalita” a malo žerie.. Toyotu si dnes kúpia len veľmi čudní ľudia.Zase je demokracia a musíme byt tolerantní :-)
Je pravda, že spousta lidí zaměňuje kvalitu se spolehlivostí a spolehlivé Toyoty zřejmě pořád tak nějak jsou, resp. to marketingově lidem natloukli do hlav. Ovšem kvalita jízdy je ve srovnání s maistreamem naprosto strašná, to máš úplnou pravdu. Nicméně když ti sektáři nemají srovnání, tak jim to ani nepřijde. A není to nic proti Japoncům obecně, už taková Honda je proti Toyotě jinde.
Co Honda, ale takový Hyundai, to je Top.
Tihle znalci, to je elita... to se hned pozná.
Síla značky, to je umění marketingu. Není to žádné tajemství, ve škole jsem se to dozvěděl hned na začátku školního roku. Byli jsme dotázáni jaké vlastnosti výrobku považujeme za rohodující pro jeho úspěch, nikdo netrefil. Odpověďí přednášejícího bylo, značka !
Co jste za divnou školu, že to nikdo netrefil? Tohle jsme věděli v prváku na VŠ v roce 2000.
Tak nikdo neví všechno, ani v prváku na VŠ. Copak v roce 2000, natož dnes, samozřejmost. I když, taky ne pro všechny. Fungovalo by to stejně, kdyby to věděli úplně všichni ? Tohle bylo trošku dál, skoro v pravěku, vlastně jenom takové dnešní delší školení. Pan Vlček se tam přece jenom naučil něco víc nad standard značka. .
A proč stála škodovka? Nutil jí někdo? Navíc stála o 14 dnů déle, než Nošovice, ale zase o týden kratší dobu, než TPCA... ta odstávka byla z vůle vedení, ne z důvodu koronaviru. Naopak, tím udělali škrt přes rozpočet svým dodavatelům. Pokud měli objednané auta(100 tis ks), mohli je dodávat on-line, přímo zákazníkovi, autosalony nepotřebovali. My jsme také návěsy vozili zákazníkovi na plac!
V Evropě jelo bez přestávky jen sedm výrobců vozidel. Tři z nich jsou z Česka ... TATRA, Panav a SOR. Dalsi ctyri z polska patrici Solarisu. Takze to slo. Nechapu tedy ty minusy u predchoziho komentare.Viz odkaz dale.https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energeti... ...
Výrazný pokles prodejů a proto zdražení. Zajímavý to záměr. Že by nafouknutí ceny proto, aby bylo z čeho ubírat a vlk se nažral a koza zůstala celá? Něco jako akce v supermarketech, kdy se zboží přechodně zdraží a pak se tam dá sleva 20%?
No a co jako. Kozy ceny Vám nakonec zůstanou stejný, v čem je problém ?
Ještě doplňuji dotaz. Chcete ty kozy pořád menší a menší ?
NE, stejný, když jsou větší, tak asi za tím něco je, prostě náhražky nechceme a za menší si můžete samy.
Jasně, že kozy VĚTŠÍ!
Škoda lže asi tak přesvědčivě, jako ten estébák Bureš. Běžím si rychle jednu objednat :-D
A proč? Copak se jiný auta neprodávají, i škoda má skladovky, tak nic nemusíš objednávat, ale koupit.
Tysnat budou f zyzku ykdybi Apokalybsa naztala. Mi výme prodž. Virábí toťiž sčínzkího otpadu aceny maj třykrád pře pálený jakogdybi snat bily normálňí víropce. TO ALE nejzou aňináhodou, sou toťiž nejhoržší stoho uštag blbýho konzcertu. ALE hejhuhulové syráďi připlaťí 3-[
Parádní výsledky, i přes krizi 300 mio. eur v zisku, co by za taková čísla dali u Mercedesu, Renaultu, Fordu, Nissanu JLR a dalších krachujících automobilek.
No.. ona ta epidemie první čtvrletí jen "lízla". Dodávají se auta objednaná před 6-9 měs, lidi co mají složené zálohy a počítali s nákupem si své vozy z 99% odebrali. Teď jde o to, jak bude vypadou vypadat prodeje koncem roku, tedy objednávky z druhého kvartálu... V zemích jako ČR dělají většinu prodejů firmy...
a nemáme statistiku, kolik lidí a firem i když po složení zálohy dodání auta odřekne.
Pokud jsou stále v zisku, tak můžou být zatím v klidu.
Kdo by to čekal, že pane redaktore ???
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.