Škodě klesly tržby a nestíhá vyřizovat objednávky. Pandemie má jasný dopad

28 komentářů

Joe Doe
5. května • 19:43

Medzitym Tesla 3 najpredavanejsie auto v Britanii v 04/2020.https://arstechnica.com/cars/2020/05/plunging-car... ...

eMKejx
5. května • 22:31

uz dokazali vyrobit jeden kus co ma poriadne zpasovane diely karoserie jak v interiery tak v exteriery?

Xixao
5. května • 22:48

Dokazali. Jen barvy vyplne na zadnich dverich jim nesedi :-D

Honza
5. května • 13:51

Nová auta podraží a lidi budou kupovat spíš v bazaru, který budou teď chvilku zlevňovat než jim dojdou auta pak se bude čekat na ojetiny ze zahraničí a to už bude cena stoupat, takže teď je dobrá doba koupit si auto z autobazaru.

petr r. (petrumr)
5. května • 16:05

No u nových aut jsou teďka akční modely, třeba u toyoty best, hyundai má 8 akcí s dobrou cenou atd. Škoda zase má skoro všechny modely dražší od 20tkč:-D

eCVThater
5. května • 17:39

Toyota má slevy jen na ležáky bez zájmu a zbytek předraženej snad víc než ta vysmívaná Škoda. Vím, o čem mluvím.

Znalec
5. května • 21:22

Toyota zľavy nepotrebuje.
Vytvorila si okolo seba image, kde fanatickí prívrženci kúpia aj za vyššiu cenu ako je nastavená :-)Naposledy známy kupoval yaris hybrid.
Žiadna logika, žiadna ekonomika, žiadne porovnanie s konkurenciou..A pritom je to auto príšerné.Úprimne si myslím, že spracovanie a materiály má pod úrovňou Felicii!Taká Fabia 1 je proti yarisu materiálový Mercedes..Dvere tenké ako papier, príšerný hluk od kolies už pri mestských rýchlostiach, priestor biedny.Ale človek kúpil a je spokojný, lebo je to “kvalita” a malo žerie.. Toyotu si dnes kúpia len veľmi čudní ľudia.Zase je demokracia a musíme byt tolerantní :-)

eCVThater
6. května • 11:01

Je pravda, že spousta lidí zaměňuje kvalitu se spolehlivostí a spolehlivé Toyoty zřejmě pořád tak nějak jsou, resp. to marketingově lidem natloukli do hlav. Ovšem kvalita jízdy je ve srovnání s maistreamem naprosto strašná, to máš úplnou pravdu. Nicméně když ti sektáři nemají srovnání, tak jim to ani nepřijde. A není to nic proti Japoncům obecně, už taková Honda je proti Toyotě jinde.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tekmot
13. května • 12:35

Co Honda, ale takový Hyundai, to je Top.

Allamarein
6. května • 7:37

Tihle znalci, to je elita... to se hned pozná.

neodborník
5. května • 22:31

Síla značky, to je umění marketingu. Není to žádné tajemství, ve škole jsem se to dozvěděl hned na začátku školního roku. Byli jsme dotázáni jaké vlastnosti výrobku považujeme za rohodující pro jeho úspěch, nikdo netrefil. Odpověďí přednášejícího bylo, značka !

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
6. května • 7:36

Co jste za divnou školu, že to nikdo netrefil? Tohle jsme věděli v prváku na VŠ v roce 2000.

neodborník
6. května • 8:30

Tak nikdo neví všechno, ani v prváku na VŠ. Copak v roce 2000, natož dnes, samozřejmost. I když, taky ne pro všechny. Fungovalo by to stejně, kdyby to věděli úplně všichni ? Tohle bylo trošku dál, skoro v pravěku, vlastně jenom takové dnešní delší školení. Pan Vlček se tam přece jenom naučil něco víc nad standard značka. .

šofér
5. května • 13:46

A proč stála škodovka? Nutil jí někdo? Navíc stála o 14 dnů déle, než Nošovice, ale zase o týden kratší dobu, než TPCA... ta odstávka byla z vůle vedení, ne z důvodu koronaviru. Naopak, tím udělali škrt přes rozpočet svým dodavatelům. Pokud měli objednané auta(100 tis ks), mohli je dodávat on-line, přímo zákazníkovi, autosalony nepotřebovali. My jsme také návěsy vozili zákazníkovi na plac!

p.
8. května • 8:58

V Evropě jelo bez přestávky jen sedm výrobců vozidel. Tři z nich jsou z Česka ... TATRA, Panav a SOR. Dalsi ctyri z polska patrici Solarisu. Takze to slo. Nechapu tedy ty minusy u predchoziho komentare.Viz odkaz dale.https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energeti... ...

Jiří
5. května • 12:13

Výrazný pokles prodejů a proto zdražení. Zajímavý to záměr. Že by nafouknutí ceny proto, aby bylo z čeho ubírat a vlk se nažral a koza zůstala celá? Něco jako akce v supermarketech, kdy se zboží přechodně zdraží a pak se tam dá sleva 20%?

neodborník
5. května • 12:47

No a co jako. Kozy ceny Vám nakonec zůstanou stejný, v čem je problém ?

neodborník
5. května • 12:49

Ještě doplňuji dotaz. Chcete ty kozy pořád menší a menší ?

petr r. (petrumr)
5. května • 15:59

NE, stejný, když jsou větší, tak asi za tím něco je, prostě náhražky nechceme a za menší si můžete samy.

Allamarein
5. května • 13:08

Jasně, že kozy VĚTŠÍ!

Tom
5. května • 11:47

Škoda lže asi tak přesvědčivě, jako ten estébák Bureš. Běžím si rychle jednu objednat :-D

petr r. (petrumr)
5. května • 15:57

A proč? Copak se jiný auta neprodávají, i škoda má skladovky, tak nic nemusíš objednávat, ale koupit.

Kundaj & Hovnaj
5. května • 11:37

Tysnat budou f zyzku ykdybi Apokalybsa naztala. Mi výme prodž. Virábí toťiž sčínzkího otpadu aceny maj třykrád pře pálený jakogdybi snat bily normálňí víropce. TO ALE nejzou aňináhodou, sou toťiž nejhoržší stoho uštag blbýho konzcertu. ALE hejhuhulové syráďi připlaťí 3-[

Green
5. května • 11:02

Parádní výsledky, i přes krizi 300 mio. eur v zisku, co by za taková čísla dali u Mercedesu, Renaultu, Fordu, Nissanu JLR a dalších krachujících automobilek.

komik
5. května • 12:43

No.. ona ta epidemie první čtvrletí jen "lízla". Dodávají se auta objednaná před 6-9 měs, lidi co mají složené zálohy a počítali s nákupem si své vozy z 99% odebrali. Teď jde o to, jak bude vypadou vypadat prodeje koncem roku, tedy objednávky z druhého kvartálu... V zemích jako ČR dělají většinu prodejů firmy...

petr r. (petrumr)
5. května • 15:55

a nemáme statistiku, kolik lidí a firem i když po složení zálohy dodání auta odřekne.

Zelí
5. května • 11:05

Pokud jsou stále v zisku, tak můžou být zatím v klidu.

Ginter
5. května • 10:27

Kdo by to čekal, že pane redaktore ???

Doporučujeme

Články odjinud