Festival rychlosti v Goodwoodu se neruší! Společně s Le Mans proběhne na podzim

Podle posledních informací to vypadá, že letos na podzim budou opravdové automobilové žně.

Nový koronavirus nedělá rozdíly a před jeho řáděním musí sklonit hlavy i nejprestižnější akce. Organizátoři tak v zájmu zachování zdraví veřejnosti odkládají či rovnou ruší jarní a rané letní akce. Jedno takové rozhodnutí čekalo i organizátory Festivalu rychlosti v Goodwoodu.

Ken Block vyváděl na panství v Goodwoodu. Opět prohnal svůj Hoonicorn

Ken Block vyváděl na panství v Goodwoodu. Opět prohnal svůj Hoonicorn

Přehlídka úžasných vozů sprintujících v závodech do vrchu na panství v britském Sussexu je něco, co každoročně láká ohromné davy lidí z celého světa. Organizátoři se rozhodli, že akci nezruší. Místo původního data (9. - 12. července) jen vyberou jiné.

Podle prvních informací, které veřejnosti sdělil sám Charles Gordon-Lennox, to vypadá na pozdní léto či začátek podzimu. Finální rozhodnutí budeme vědět během několika týdnů. Zakoupené vstupenky na původní termín zůstanou samozřejmě platné. Akce Goodwood Revival, která se zaměřuje na historické vozy, si prozatím ponechává datum od 11. do 13. září. 

Oslavy Pagani pokračují i v Goodwoodu. Nechybí prvotina a Paganiho osobní auto

Oslavy Pagani pokračují i v Goodwoodu. Nechybí prvotina a Paganiho osobní auto

Zatím to tedy vypadá, že ty největší motoristické akce zcela ovládnou podzimní termíny. Například 24 Hodin Le Mans se podle posledních informací pojede o víkendu z 19. na 20. září. Pokud vás zajímá, jak to bude s aukcí Bonhams, která se na Festivalu rychlosti koná, původní datum stále platí. Celá událost se však bude vysílat online.

Koronavirus online

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

včera | Jan Mička | 49 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 145 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků