Až 100.000 pracovních míst v ohrožení! Německý auto průmysl se třese z koronaviru

T111  |  30. 03. 2020 13:49

A co teprve v Protektorátu Autoland. To bude nezaměstnanost, to budou fronty na polívku.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  30. 03. 2020 14:09

Nemci rozdavaju zadarmo peniaze migrantom,tak teraz konecne tie peniaze mozu pouzit uzitocnejsie a dotovat vyplaty zamestnancom nemeckych automobiliek

Odpovědět  |   | 
 |  30. 03. 2020 15:18

Tak a hura na tu elektriku a uhlikovou neutralitu at to splnime. Staty a lidi ted budou neskutecne bohati a radi investuji do tech chujovin.

Odpovědět  |   | 

Prostě mají smůlu, ID za plotem, cena benzínu klesla, někteří lidi jsou bez peněz, akorát my socky na tom můžeme vydělat.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 03. 2020 19:57

Po nekterych nemeckych znackach bude poptavka stale a po predpokladanem ochlazeni/krizi zase pujdou nahoru. Kdo je/bude bez penez, neni vetsinou cilovka treba D3.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  31. 03. 2020 15:17

schvalne co se stane az par producentu ropy, hlavne tech mensich krachne a Rusaci s SA se dohodnou? zeby ropa i pote zustala na nizkych hodnotach? fakt tady nekdo veri ze soucasna cena ropy vydrzi dele nez treba 6-8 mesicu?

az je to prestane bavit prodelavat a dohodnou se, tak cena pujde tak nahoru, ze tady pulka lidi v diskuzi bude brecet nad tema sumama za ktere na cerpackach budou kupovat naftu a benzin

soucasna situace takto nizkych cen ma dva dost podstatne faktory se kteryma asi nikdo soucasne nepocital, dva z nejvetsich producentu ropy na svete se hadaj o cenach a nechtej snizovat denni produkci ropy, ropy je tim nadbytek, a navic se natolik snizila doprava temer po celem svete ze ta poptavka je jeste o to mensi, ocekava se ze priblizne 20-25% producentu ropy kteri dnes na trhu pusobej krachnou, protoze nemaji dostatecne finance aby to utahli dele nez pul roku, takjovych producentu je kuprikladu hodne v USA, takze az se situace ustali, tak se ocekava ze ropy naopak bude nedostatek a cena pujde rtaketove nahoru (co se ted deje s cenama materialu ktereho je nedostatek? jojo zlevnuje doslova desive, treba z 5 centu az na 3-4 eura ) tuhle situaci jsem videli v minulosti v mensi mire jiz tolikrat, ze by jeden cekal ze si to budete pamatovat, no asi ne

Odpovědět  |   | 
homer  |  31. 03. 2020 15:43

Tak urcite - kdyz mas lozisko, vrt, potrubi, zasobniky a propadne se cena tak vsechno sesrotujes, zlikvidujes a zabetonujes abys mohl zacinat od nuly tvl.

Odpovědět  |   | 
Emkejx  |  31. 03. 2020 02:17

Nejak malo. Ved len u nas je uz teraz dotknutych cez 100.000 zamestnancov v automobilovom priemysle.

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  31. 03. 2020 13:11

Jednoduché snížit ceny za posledních pár let natáhly ceny tak +40% tak je mohou zase snížit a kupovat se bude (nacpali do aut kraviny co nikdo nechce tak ty mohou vyházet)

Odpovědět  |   | 
iPace  |  31. 03. 2020 15:08

100 tisic lidi prijde o praci, to neni as tak desive, v Nemecku hlasi ze v zemedelstvi jim na tuhle sezonu schazi okolo 400 tisic lidi

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 04. 2020 11:22

To je všude. U nás chybí šedesát tisíc sezónních pracovníků poté, co východní národy odtáhly zase domů a přes zavřené hranice už se nevrátí. Odchod Poláků a Slováků zase likviduje některé firmy, kde tvořili většinu zaměstnanců. Jsem zvědavý, kdo půjde makat do takových podmínek... Určitě to nebudou ti, kdo hlásají, jak máme být soběstační a vyházet všechny tyhle cizince.
Ale jo, zachránili jsme před nákazou a smrtí pár stovek starých lidí. Nedostatkem a nekvalitou jich zabijeme jen pár tisíc... Ale to budou čísla, která nikdo nikde neuvidí.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  01. 04. 2020 10:02

Ono v Nemecku to se zamestnanosti v automobilovem prumyslu nemusi byt az takovy problem, protoze Nemcum ty fabriky patri, takze na politicky povel zamestnanost udrzi. Problem spise bude v Cechach, kde realne pristi dekadu hrozi ze Volkswagen proste zavre Skodovku a budeme mit po zizalkach.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 04. 2020 11:29

Jasně, VW zruší značku, která mu přináší velmi slušné výnosy... A za hranice to taky nepřestěhují, když není kam. To spíš bude politicko-ekonomický tlak na snižování mezd v závodech Škody, nebudou se vyplácet odměny a bonusy, a podobně. Škoda má cca 35 000 zaměstnanců, každá tisícovka poklesu průměru mezd je 420 miliónů korun ročně. Na bonusech ročně vydají cca tři miliardy. To není zrovna málo a v pokrizové době se bude šetřit touhle cestou.

Odpovědět  |   | 
 |  01. 04. 2020 15:22

Moc se mi líbí váš optimismus, že bude komu prodávat taková množství nových aut. Tohle není krize z roku 2007, ani ta z roku 1929. Tohle je Titanic a zatím ještě hraje hudba.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 04. 2020 19:39

Ano, optimismus mám na rozdávání, když už všude kolem musí být jen samí depresivní pesimisti. Bububu, všechno se zavře a nikdo nic nekoupí. Zachovejte paniku.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 57 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie