Hodně se zlepšují,,já sice vlastním Toledo ,,ale vzhledem k tomu ,že náš obchodník v Brně končí ze SEATEM a nahrazuje jej právě Hyundai,,získává v Brně hodně dobré renomé,,pokud pojedou tímto tempem a získají pár tak dobrých obchodníků jako AUTO-PYTELA pak to bude ku prospěchu značky...Pavel
nuž ked nehýbu cenami napr aj IX35 stále rovnaká cena etc..a bude ešte horšie!!
Jůndaj je jen levný populismus jak Zeman. Nene se Šloufem se dáávno nebavím, a nyní šups na každé konferenci je. A Miloš, eee on mi sám poradil abych se k němu nehlásil. :-D S tím je to stejné. Kdo autům nerozumí podlehne PR a kouzlu (a lžím), kdo tomu rozumí nebo se byl alespoň jako řidič projet, tak se vyhne obloukem!
Schwarzembergisto, uz je po volbach a aspon sem netahaj politiku prosim. A bez si odlepit nalepku z narazniku "volim Karla" ... uz ju nebudes potrebovat.
Mas pravdu, blbsi jmeno jak Karel neznam!
Je dobře že vyhrál Zeman, alespoň se ČR bude zaměřovat více na východní trhy a to i v automobilismu. Už ho poslal Janukovič doufám že Zeman toto pozvání přijme mohlo by to výrazně pomoci českému exportu nejen automobilových komponent.Президент Віктор Янукович привітав Мілоша Земана з обранням на посаду президента Чеської Республіки. "Прийміть мої сердечні вітання з нагоди Вашої перемоги на всенародних виборах президента Чеської Республіки. Висловлена Вам висока довіра співвітчизників свідчить про визнання Вашого незаперечного внеску у становлення і розбудову Чеської держави та її економічне процвітання", – йдеться у вітанні, розміщеному на сайті президента. Янукович наголосив, що для України Чеська Республіка була і залишається важливим політичним та торговельно-економічним партнером у Європейському Союзі, країною, яка активно підтримує наші євроінтеграційні прагнення. "Переконаний, що з Вашим обранням на посаду президента українсько-чеське співробітництво отримає потужний імпульс для його подальшого поступального розвитку, наповниться новими важливими проектами в усіх сферах взаємного інтересу", – підкреслив він. Янукович побажав Земану міцного здоров'я та успіхів на високому державному посту, а дружньому чеському народові – миру та добробуту. Він також запросив нового президента Чехії відвідати Україну з офіційним візитом у зручний для нього час.Більше читайте тут: http://tsn.ua/politika/yanukovich-pobaz... ... Reply · Like · Follow Post · 13 ho
Hyundai v listopadu 2008 oficiálně zahájil sériovou produkci osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Kia spustila v prosinci 2007 sériovou výrobu osobních vozů u slovenské Žiliny. .to je pravda jen tak napul.... dokud se fabrika v nosovicich stavela, zilina uz chrlila vozy hyundai
A co je na tom špatně, tam není napsáno, že se v závodě Kia nevyráběly vozy Hyundai.
Korci jsou zlo 3 tisíciletí ! 3-[
Tak emigruj do jine planetární soustavy. Ulevi se ti a vsem okolo tebe nejspis taky B-]
Řadové číslovky (třetí, dvacáté a podobně) se píšou zásadně a jedině s tečkou. Ty jsi napsal: Korci jsou zlo tři tisíciletí.
Bych se nad tím nepozastavoval. Jaká obsahová úroveň, takové slohové ztvárnění.
tim asi myslel tritisic let :-D
Zisk celé firmy klesl na pouhých 11 miliard korun za měsíc? To je vážně moc špatný :-))
Jojo, taky jsem se musel zasmát ... nicméně data jsou příliš obecná na to, aby se to dalo hodnotit. Pro nás by asi byl zajímavý výsledek v Evropě, kde tu iniciativu Hyundai přímo vidíme a můžeme srovnat s konkurencí a navíc, kde se trh pořád propadá, takže výsledky jsou na správnou strategii mnohem citlivější. Třeba Ford (jakkoli mu fandím) to s globálním designem Focusu a jeho cenami totálně prohrává.
Já si to pro sebe klidně hodnotit budu. Hyundai je globální firma a pokud dokáže vytvořit čistý zisk (to znamená po odečtení úplně všech nákladů včetně mezd) každý měsíc 11 miliard Kč, tak je to velice úspěšná firma. A jestli je jim to málo, tak se ptám co jako by chtěli? Nebo kolik by měli vydělávat, aby jim to stačilo?
S tím souhlasím, proto jsem se článku zasmál. Nicméně jako Evropana, který tady (po dnešních volbách bohužel) žije, mne zajímá, jak se ekonomicky daří výrobě a prodeji aut v Evropě, kolik peněz z Evropy zase Korejci (Japonci, Číňani) nenávratně vysáli, kolik daní v Evropě zaplatili. A taky to, zda speciálně v zhýčkané a rozmazlené Evropě se jejich inovační iniciativy vyplácejí. A ta informace v článku chybí. A vůbec netvrdím, že Evropa je pupkem světa a nejdůležitějším automobilivým trhem.
Jak to myslíš z Evropy vysáli,máme volný obchod EU-Korea,můžeme dělat to samé. Jo aha v tomto socialismu jsme si odvykli pracovat a tudíž nemůžeme konkurovat korejským výrobkům,co v Bruselu zaseli to teď sklízíme.
Máte pravdu velká většina lidí si odvykla pracovat, ale ono je dáno i socialistickou politikou EU, ČR a takovými nemakačenskými organizacemi jako ODBORY.
jak to myslíš "odvykla pracovat" - jako že horník půl šichty proleží, zdravotní sestra ošetří jenom polovinu pacientů nebo řidič kamionu přijede o den později? A kde by byly platy bez odborů třeba ve škodě, čezu nebo školství? Používáš jenom svojí úzkou optiku - nezapomeň že máš třeba rodinu, příbuzný, kamarády a ti všichni si chtějí vydělat.
Nemyslím, že bychom si odvykli pracovat (vždyť i Korejci, Japonci a dokonce Číňani tady vyrábějí, nebo jim tu něco patří, takže naší prací to určitě není). Ale že sklízíme plody práce našich politiků a vlád, s tím souhlasím.
Jestli to nebude tím, že jsi špatně četl. Nikdo od Hyundaje neřekl, že je jim to málo. To jsou názory analytiků a podobné verbeže, která si myslí, že jsou nejchytřejší a rozumí všemu.
Asi máš pravdu.
OK
Jen by mne zajímalo, když dá někdo k "OK" záporné hodnocení, jak by to slovně zdůvodnil. No tak se osměl, hodnotiteli. :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.