Korejci mají možná nejlepší systém sledování mrtvého úhlu. Takto funguje v Kie Sorento

33 komentářů

Ralf
9. května • 22:33

KIA něco vyvinula ...? To je snad poprvé ... bravo.

Adraj
10. května • 8:13

KIA je Hyundai. A právě Hyundai tenhle systém, jako vše ostatní, vyvinul a vyrobil. KIA ho od něj dostala v rámci koncernu.

Luděk
10. května • 10:22
Zelí
7. května • 21:28

Článek měl být označen jako pr výrobce.

Hustodrak
8. května • 14:40

Není to nutné, je to poznat i bez upozornění

petr r. (petrumr)
8. května • 8:53

proč, abychom se nedozvěděli nic? Kdyby nebylo tohoto článku, tak se nedozvědí škodovkáři, že toyota má bezpečnostní výbavu na všech autech v hodnotě na škodovácký peníz asi za 200tkč.

Hustodrak
8. května • 14:29

Skodovkari jsou výborní řidiči a tyhle systémy nepotřebují, ale pro důchodce do Kauflandu nebo nějaké polodebilni řidiče kundaji se to hodi

Hyundai YES!👍
8. května • 19:44

Škodovkáři jsou nejhorší řidiči, a protože jim to jejich milovaná automobilka není schopná vymyslet, natož vyrobit, tak se zmůžou jen na přiblblé napadání těch nejlepších.
Jó, frustrace dělá své... pak se nelze divit jejich zdejším výblitkům.

Thomas fuk
8. května • 18:30

Dle tvého dementního vyjádření jsi stopro škodovkář, to nezapřeš, protože přesně takhle idiotsky se v souvislosti s hyundaiem projevují. Jinak jsou to právě oni, kteří potřebují tyhle systémy, protože jsou nejhoršími a bezohlednými řidiči. Hlavně octávkáři, kteří nesnesou, když je někdo předjede i do kopce. To by si potom z kopce urvali klikovku jen proto, aby ukázali, jak jim to ''jede''... :-D:-D:-D Oni si totiž při své slaboduchosti ani nedovedou uvědomit, že jsou tu jiná a výrazně lepší auta, tzv. sleepeři.

Hustodrak
9. května • 10:14

Samozřejmě jsou lepší auta než škodovka, namátkou bentley a lamborghini, možná bmw nebo mergl. Ale rozhodně nic z Asie. Škoda je prostě výborná značka, česká, a za premiovou kvalitu nechce ani moc peněz. Korejci vyrábějí laciné auta pro nenáročné řidiče, proto je raději rychle predjedu, protože humdai na cestě je vždy potenciální problém a nikdy nevíš jestli se třeba nerozhodně vystoupit za jízdy nebo tak neco

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ralf
9. května • 22:39

Škodovka je skvělá a je naše. S tou korejskou odpadkovou krabicí táhněte do KLDR, tam potřebují motorizovat, máte to vedle soudruzi tak hybaj, nebo hovnaj? :-))))

Tekmot
13. května • 12:49

To Ralf. Škodovka není naše a už
vůbec není nejlepší.
Ve škodovkách jezdí soudruzi. Hyundai si kupují pravicově orientovaní, dokazují to průzkumy.

Adraj
10. května • 8:33

Kecy pomateného puberťáka co má tisíc nicků a jen trollí.

Thomas fuk
9. května • 12:37

Nemáš pravdu a jsi naprostý blázen. Je to přesně opačně. Jediné s čím lze souhlasit je to, že jsou lepší auta než škodovka a tím je Hjondé, který je úplně ze všech nejlepší. Důkazem toho je tenhle systém popsaný zde ve článku. Ten nemá žádná značka, natož nějaký podřadný klon od VW (škodovka).
Můžeš si tu psát sebevětší kraviny, ale prostě je to tak, že škodovka na Hjondé nemá.
Je to značka pro zaostalé nevědomé řidiče, kteří ještě nedospěli do poznání co je nejlepší a co ve světě frčí, co je in a co je prémiová kvalita. Rozhodně to není německá škodovka, ale korejský mega gigant Hyundai.

Ralf
9. května • 22:37

Hyundai vyrábí nejlacinější segment ... to ví i dement ve škole. Ale propaganda z KLDR pronikla už i sem ... v reálu by ti to trouba vlastníci Hyundai nic neřekl, lidi co mají Hyundai se povětšinou sami stydí čím jezdí, ale chápu kačky nejsou je třeba se bít v prsa a vytvářet dojem, že řídí pomalu Audi nebo BMW ačkoliv mají zmuchlané háčko na kapotě. Škodovka se té značce pocházející ze země kde se jí kočky a psy jen směje ... ale to se tak nějak ví. :-)))

Adraj
10. května • 8:32

Kecy pomateného puberťáka co má tisíc nicků a jen trollí. Hochu, Hyundai je dnes dál než nějaké BMW natož VW se svojí bezvýznamnou škodovkou, kterou se jen baví jak mu nestíhá.

Luděk
8. května • 12:24

A kde je v tomhle článku psáno o Toyotě? Článek je o systému Hyundai použitý i v Kie.

petr r. (petrumr)
9. května • 20:25

kdyby nebyl tenhle článek, tak by nebyla diskuze, kde vzpomenul toyotu, která má nejbohatší bezpečnostní výbavu v sérii..

Luděk
10. května • 10:16

Toyota je v bezpečnostních systémech a celkové bezpečnosti taky dobrá, ale Hyundai je nejlepší. Hyundai vítězí a je považován za nejbezpečnější automobilovou značku vůbec.
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/ktera-znacka-... ...
K tomuto odkazu. Divit se může jen blbec, který má předsudky o Hyundai nic neví. Hlavně neví, že je nejlepší.

Luděk
7. května • 21:46

Ne. Protože systém od Hyundaie je nejlepší ze všech. Tečka.

Hustodrak
8. května • 14:26

Jediný problém je, že abych mohl mít tenhle supr systém musím si koupit celý klumpr hnujdaj

Thomas fuk
8. května • 18:33

Slintal by si blahem.

eCVThater
7. května • 14:53

Hezké. To v takové Toyotě musíte vzít tu nejdražší a nejkýčovitější výbavu, jinak se hlídání mrtvého úhlu nedoberete. :-D

Ralf
9. května • 22:41

Jednou jsem se s Japonci bavil o Hyundaii ... pokyvovali hlavou a jen řekli, že se přeci nebudeme bavit o značce, která kopíruje celou koncepci Tyoyty. Bavme se o originálech, tedy o Toyotě. :-)

Adraj
10. května • 8:33

Kecy pomateného puberťáka co má tisíc nicků a jen trollí.

petr r. (petrumr)
7. května • 17:45

a k čemu je to hlídání dobré? Nestačí Toyota Safety Sense, LDA+SC a LTA a nemusíš čučet na nějakou kontrolku v zrcátku. Bezpečnostní výbavu toyota safety sense mají sériově všechny modely včetně nejnižší výbavy.

Hustodrak
8. května • 14:37

To je těžké, dobrý řidič nepotřebuje žádné systémy, ale dobrý řidič si nekoupí Toyotu ale poctivé auto. Proto to v tech asijských krapech musí být.

Thomas fuk
8. května • 18:37

Jmenuj, nemyslíš nedejbože škodovku nebo lidový vozejk, to bys nejen mě fakt smíchy rozsekal.

Ugh
10. května • 9:43

Nigdo tady nikoho sekat nebude

Luděk
7. května • 21:44

U tohoto systému Hyundaie se nemusí čučet na nějakou kontrolku v zrcátku jako u všech obyčejných systémů ostatních značek, ale, jak je popsáno ve zdejším článku, obraz z mrtvého úhlu je promítán na palubní desce (v kapličce), tedy v přímém zorném poli řidiče.

Charouz
7. května • 19:55

A samozřejmě, kdo se nedívá do zrcátek, tomu ani ten žlutý trojúhelník nepomůže. A pípání neusliší kvůli muzice z rádia.

petr r. (petrumr)
7. května • 20:25

který auto to má na stejný frekvenci jak ramer ?

Axel Toronto (xax41)
7. května • 15:47

Vzdyt v tom Sorentu to bude taky jenom v ramci nejakeho paketu, kterej bude vazan na nejakou vybavu/ paket.

Doporučujeme

Články odjinud