Korejci mají možná nejlepší systém sledování mrtvého úhlu. Takto funguje v Kie Sorento

eCVThater  |  07. 05. 2020 14:53

Hezké. To v takové Toyotě musíte vzít tu nejdražší a nejkýčovitější výbavu, jinak se hlídání mrtvého úhlu nedoberete.

Odpovědět  |   | 

Vzdyt v tom Sorentu to bude taky jenom v ramci nejakeho paketu, kterej bude vazan na nejakou vybavu/ paket.

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 

a k čemu je to hlídání dobré? Nestačí Toyota Safety Sense, LDA+SC a LTA a nemusíš čučet na nějakou kontrolku v zrcátku. Bezpečnostní výbavu toyota safety sense mají sériově všechny modely včetně nejnižší výbavy.

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  07. 05. 2020 19:55

A samozřejmě, kdo se nedívá do zrcátek, tomu ani ten žlutý trojúhelník nepomůže. A pípání neusliší kvůli muzice z rádia.

Odpovědět  |   | 

který auto to má na stejný frekvenci jak ramer ?

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  07. 05. 2020 21:44

U tohoto systému Hyundaie se nemusí čučet na nějakou kontrolku v zrcátku jako u všech obyčejných systémů ostatních značek, ale, jak je popsáno ve zdejším článku, obraz z mrtvého úhlu je promítán na palubní desce (v kapličce), tedy v přímém zorném poli řidiče.

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  08. 05. 2020 14:37

To je těžké, dobrý řidič nepotřebuje žádné systémy, ale dobrý řidič si nekoupí Toyotu ale poctivé auto. Proto to v tech asijských krapech musí být.

Odpovědět  |   | 
Thomas fuk  |  08. 05. 2020 18:37

Jmenuj, nemyslíš nedejbože škodovku nebo lidový vozejk, to bys nejen mě fakt smíchy rozsekal.

Odpovědět  |   | 
Ugh  |  10. 05. 2020 09:43

Nigdo tady nikoho sekat nebude

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  09. 05. 2020 22:41

Jednou jsem se s Japonci bavil o Hyundaii ... pokyvovali hlavou a jen řekli, že se přeci nebudeme bavit o značce, která kopíruje celou koncepci Tyoyty. Bavme se o originálech, tedy o Toyotě.

Odpovědět  |   | 
Adraj  |  10. 05. 2020 08:33

Kecy pomateného puberťáka co má tisíc nicků a jen trollí.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  07. 05. 2020 21:28

Článek měl být označen jako pr výrobce.

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  07. 05. 2020 21:46

Ne. Protože systém od Hyundaie je nejlepší ze všech. Tečka.

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  08. 05. 2020 14:26

Jediný problém je, že abych mohl mít tenhle supr systém musím si koupit celý klumpr hnujdaj

Odpovědět  |   | 
Thomas fuk  |  08. 05. 2020 18:33

Slintal by si blahem.

Odpovědět  |   | 

proč, abychom se nedozvěděli nic? Kdyby nebylo tohoto článku, tak se nedozvědí škodovkáři, že toyota má bezpečnostní výbavu na všech autech v hodnotě na škodovácký peníz asi za 200tkč.

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  08. 05. 2020 12:24

A kde je v tomhle článku psáno o Toyotě? Článek je o systému Hyundai použitý i v Kie.

Odpovědět  |   | 

kdyby nebyl tenhle článek, tak by nebyla diskuze, kde vzpomenul toyotu, která má nejbohatší bezpečnostní výbavu v sérii..

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  10. 05. 2020 10:16

Toyota je v bezpečnostních systémech a celkové bezpečnosti taky dobrá, ale Hyundai je nejlepší. Hyundai vítězí a je považován za nejbezpečnější automobilovou značku vůbec.
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/ktera-znacka-... ...
K tomuto odkazu. Divit se může jen blbec, který má předsudky o Hyundai nic neví. Hlavně neví, že je nejlepší.

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  08. 05. 2020 14:29

Skodovkari jsou výborní řidiči a tyhle systémy nepotřebují, ale pro důchodce do Kauflandu nebo nějaké polodebilni řidiče kundaji se to hodi

Odpovědět  |   | 
Thomas fuk  |  08. 05. 2020 18:30

Dle tvého dementního vyjádření jsi stopro škodovkář, to nezapřeš, protože přesně takhle idiotsky se v souvislosti s hyundaiem projevují. Jinak jsou to právě oni, kteří potřebují tyhle systémy, protože jsou nejhoršími a bezohlednými řidiči. Hlavně octávkáři, kteří nesnesou, když je někdo předjede i do kopce. To by si potom z kopce urvali klikovku jen proto, aby ukázali, jak jim to ''jede''... Oni si totiž při své slaboduchosti ani nedovedou uvědomit, že jsou tu jiná a výrazně lepší auta, tzv. sleepeři.

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  09. 05. 2020 10:14

Samozřejmě jsou lepší auta než škodovka, namátkou bentley a lamborghini, možná bmw nebo mergl. Ale rozhodně nic z Asie. Škoda je prostě výborná značka, česká, a za premiovou kvalitu nechce ani moc peněz. Korejci vyrábějí laciné auta pro nenáročné řidiče, proto je raději rychle predjedu, protože humdai na cestě je vždy potenciální problém a nikdy nevíš jestli se třeba nerozhodně vystoupit za jízdy nebo tak neco

Odpovědět  |   | 
Thomas fuk  |  09. 05. 2020 12:37

Nemáš pravdu a jsi naprostý blázen. Je to přesně opačně. Jediné s čím lze souhlasit je to, že jsou lepší auta než škodovka a tím je Hjondé, který je úplně ze všech nejlepší. Důkazem toho je tenhle systém popsaný zde ve článku. Ten nemá žádná značka, natož nějaký podřadný klon od VW (škodovka).
Můžeš si tu psát sebevětší kraviny, ale prostě je to tak, že škodovka na Hjondé nemá.
Je to značka pro zaostalé nevědomé řidiče, kteří ještě nedospěli do poznání co je nejlepší a co ve světě frčí, co je in a co je prémiová kvalita. Rozhodně to není německá škodovka, ale korejský mega gigant Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  09. 05. 2020 22:37

Hyundai vyrábí nejlacinější segment ... to ví i dement ve škole. Ale propaganda z KLDR pronikla už i sem ... v reálu by ti to trouba vlastníci Hyundai nic neřekl, lidi co mají Hyundai se povětšinou sami stydí čím jezdí, ale chápu kačky nejsou je třeba se bít v prsa a vytvářet dojem, že řídí pomalu Audi nebo BMW ačkoliv mají zmuchlané háčko na kapotě. Škodovka se té značce pocházející ze země kde se jí kočky a psy jen směje ... ale to se tak nějak ví. )

Odpovědět  |   | 
Adraj  |  10. 05. 2020 08:32

Kecy pomateného puberťáka co má tisíc nicků a jen trollí. Hochu, Hyundai je dnes dál než nějaké BMW natož VW se svojí bezvýznamnou škodovkou, kterou se jen baví jak mu nestíhá.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  09. 05. 2020 22:39

Škodovka je skvělá a je naše. S tou korejskou odpadkovou krabicí táhněte do KLDR, tam potřebují motorizovat, máte to vedle soudruzi tak hybaj, nebo hovnaj? ))

Odpovědět  |   | 
Adraj  |  10. 05. 2020 08:33

Kecy pomateného puberťáka co má tisíc nicků a jen trollí.

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  13. 05. 2020 12:49

To Ralf. Škodovka není naše a už
vůbec není nejlepší.
Ve škodovkách jezdí soudruzi. Hyundai si kupují pravicově orientovaní, dokazují to průzkumy.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  08. 05. 2020 19:44

Škodovkáři jsou nejhorší řidiči, a protože jim to jejich milovaná automobilka není schopná vymyslet, natož vyrobit, tak se zmůžou jen na přiblblé napadání těch nejlepších.
Jó, frustrace dělá své... pak se nelze divit jejich zdejším výblitkům.

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  08. 05. 2020 14:40

Není to nutné, je to poznat i bez upozornění

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  09. 05. 2020 22:33

KIA něco vyvinula ...? To je snad poprvé ... bravo.

Odpovědět  |   | 
Adraj  |  10. 05. 2020 08:13

KIA je Hyundai. A právě Hyundai tenhle systém, jako vše ostatní, vyvinul a vyrobil. KIA ho od něj dostala v rámci koncernu.

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  10. 05. 2020 10:22


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A