Jaké revoluční? Já dneska asi vymyslím revoluční kolo. Dyť (nejen) Volvo tohle má x let. Korejci umí jen kopírovat, sami nevymysleli vůbec nic. Je to banda prašiváků.
Většině elektromobilů stačí převodovka, co umí dopředu a dozadu (plus neutrál a parkování). Vzhledem k tomu, že za pár let se nic jiného prodávat nebude si myslím, že je takovýto vývoj slepá větev.
Že je Hyundai poslední je jasné.S tím malým ziskem(hlavně u nás) z prodeje aut nemůžou mít prachy na vývoj.JirkaX 23.40 doobře
Ano, to může fungovat ve volné krajině. Jakmile se ale auto dostane do provozu, nedokáže predikovat chování jiného řidiče, jako dokážu já: podle vzhledu (blondýna, machr), klobouku, značky (BWM, Audi, Škoda 120..), podle míry nasupenosti, věku, vetchozrakosti (síla brýlí), atd. To se auta jen tak nenaučí. Zatím si v hustším provozu vždy beru řízení do rukou já a vypínám asistenty, protože jsou stále velmi hloupí. Není nic horšího, smíchají-li se v provozu lidé s roboty.
Závist je prostě závist.;-)
Tak si skoč k psychiatrovi, třeba ti s tím mindrákem helfne.
Jak vidím ty už tam chodíš dost často.B-]
BMW používá obdobu už řádku let.
... stejně tak Audi a zřejmě i MB a spousta dalších. Prostě největší soused z Nošovic opět rozjel svůj geni(t)ální marketing. :-P
Prostě klasická velkohubá reklama Hyundai, poslední a přesto budou řvát na celé kolo, že jsou první. Na debily to evidentně zabírá a u normálních lidí už dávno ztratili kredit, takže je to celkem jedno.
To zase budou zvratky od koncernových opičáků. To měli přece vymyslet oni a ne ti druzí.
Ti tak něco vymyslí, ti teda jo. :-D:-D:-D
Koncernoví opičáci jsou zoufalci 100 let za opicema!
Zjova... nacpeme auto senzorama, spojime ho s druzicema, cely to prikryje nadupanej komp a vysledkem je... dostat se na uroven normalniho ridice. Dobra prace. Pritom by stacilo jedine. Nebrat ridicak jako lidske pravo.
BMW predstavilo “satelitem rizenou” prevodovku v roce 2011, takze nevim co je na tom prevratneho :) soucasne prevodovky BMW zohlednuji i semafory a pripadne vyradi a nechaji auto doplachtit.
I kamióny řadí podle gps.Hyundai jako vždy jen kopíruje už vymyšlené.
Další z důkazů technologické špičky v oboru. Blbečci trubte. Nicméně, nejsem si zcela jist, zda bych v mém vozidle podobnou převodovku chtěl. Vlastně zcela určitě ne !! Chci si určovat sám, kdy řadit. Pokud se ovšem podívám na dnešní 18, podobná věc je pro ně absolutně ta pravá. Vůbec jim nejde o požitek z jízdy, slyšet mechanické cvakání apod. věci. Je to pro ně wopruz, hlavně aby už tam byli.
A proto nejvíce aut s automatickou převodovkou kupují starší generace... ale hodíme to na mládež.
To se pletes.
Nejlepší převodovka je žádná převodovka!
Ano, existují stroje, kde je motor přímo spojen s poháněnou hřídelí. Ale u auta si to nedovedu představit.
Například elektromobil?
Jen pekne vsiiichni vyrobci zdokonalujte automaty. At je to konecne tak dobre, ze z toho budou vsichni, tedy i tradicni kvedlaci na vetvi a prestanou delat ofrky:-D
Stále to nechápeš, je dost lidí, kteří chtějí manuál ne proto že by byl lepší, ale jde jim o to aby auto řídili a ne se jen přepravovali
Co je špatnýho na tom si řadit padly pod volantem? Elektronický mezi plyn je taky daleko před nohou na plynu...Chápu ale, že při průměrným věku auto 16 let se těžko dá sehnat takhle starší kvalitní automat.U nových auto není pro manuál důvod.
A jaký automat, je jich několik a každý se chová jinak a žádný reálně dosažitelný v nových autech se nechová k mé spokojenosti ve všech režimech.
Automat má své plusy a minusy.Manuál má své plusy a minusy.Volba je na každém z nás podle toho, kterým vlastnostem dává větší váhu a kterým menší váhu. Vzhledem k nižším celkovým nákladům (pořizovací cena, servisní náročnost, spotřeba), zážitku z ovládání auta a vzhledem ke skoro nulovému podílu jízd ve městě volím vždy manuál.
Chapu, ale to rika obyvatel planety Zeme, ktery je poplatny sve dobe...Obe ruce pro volant v aute bez spojkoveho pedalu je taky velka bezpecnostni vyhoda. Porad mam o ruku a nohu vic. Vis co? Kdybychom se narodili do sveta temer jasnovidnych automatu a ja ti dal k rizeni auto s manualem tak mi opacis: Co to je tohle za otravnou predpotopni hruzu? Proc si (ten motor) neradi sam? Ja chci jezdit a ne radit! :-D
Neznám nikoho, kdo by jezdil dlouhodobě s oběma rukama na volantu, to je sice nádherná teorie, ale zvlášť pro profi řidiče totální nesmysl.Zase to nechápeš, já ti neberu smysl automatu, nebo že je to pro většinu lidí lepší, pohodlnější, vhodnější a pro některé opravdu asi i bezpečnější atd. Jen tvrdím, že je stále dost lidí, co v tuto dobu (néé za 100 let) prostě radši manuál. Stejně jako ne každej bude fotit mobilem, ale jsou lidi co je baví fotit na klasickou zrcadlovku a to ještě černobíle, někdo nechce elektrokolo ale záměrně si vybere kolo bez motoru (a nemusí to bejt o ceně), někdo poslouchá hudbu z gramodesek i když je to jasně překonaná varianta. Ty třeba chceš jezdit a ne řadit, ale stále je dost lidí, co si užívají poslední záchvěvy, kdy ještě mají na výběr.
To mají ale dost blbé. Posilovač řízení, posilovač brzd, elektronický pedál plynu.
To co jsi vyjmenoval není pro řidiče problém, pokud je to udělané dobře a pokud se dají vypnout automatizované systémy.
Elektronické vstřikování, elektronické zapalování. Přitom každý správný řidič si bohatost směsi a předstih nastavuje nejraději sám ručně.
Ale no tak, to byla hodně laciná ironie.Je jasné, že předstih zážehu, hodnotu lambda, výkon kompresoru klimatizace, činnost ESP nebo aktivaci airbagů každý rád přenechá řidicím jednotkám.Ale řazení je něco jiného.
A co chceš na řazení při dnešní hustotě provozu vymýšlet? Pochopil bych zvlněnou klikatou prázdnou okresku, s pořádnou převodovkou a tuhou spojkou. Takové auto skoro nikdo nemá a taková situace téměř nenastane. Ve větsině případů se jedná o neschopnost přijímat nové věci. Lidem s takovým názorem dělá problém i nová mikrovlnka s jinak poskládanými tlačítky. Nejvíce lidí bere manuál kvůli pořizovací ceně a strachu z drahých oprav automatu. Což je racionální důvod, ten beru.
Hustota provozu je jedna věc. Chápu, že poskakovat hodinu v pražské zácpě není žádný med. Ale ČR není jednom Praha a velká města. Druhá věc jsou celkové náklady manuál vs. automat, to je jasné.Ale třetí věc je samotné automatické fungování některých věcí. Mám dvouzónovou automatickou klimu a většinu věcí nechám na automatice. Ale rychlost ventilátoru si skoro vždy nastavuju manuálně, protože mi nevyhovuje, že automatika preferuje rychlost dosažení teploty před hlukem. No a s automatickou převodovkou by to bylo stejné, v určitých situacích by mi nevyhovovalo, jaký rychlostní stupeň preferuje. Naprostá většina automatických převodovek upřednosťnuje své vlastní algoritmy před pokyny řidiče v "manuálním režimu". Budu si na 100% jist, že chci mi zařazenou dvojku a chci ji dotočit do omezovače otáček, nebo si budu na 100% jist, že kilometrové klesání jde jet na čtyřku bez toho, abych musel šlápnout na brzdu ... ale automat upřednostní algoritmus a zařadí něco jiného, to by mi prostě vadilo.
Automat uz z principu je horsi nez manual, uz z principu. Reaguje totiz na situaci, ktera uz vznikla (otacky, zatizeni...). Jeho spojeni s navigaci je pokusem tohle odstranit, ale vsechny veci se v mape podchytit nedaji, ze. Dalsi veci je, ze razeni probiha tak, jak chce vyrobce. Kdyz je vyrobce predpisy tlacen na emise a tim na spotrebu, proste naladi prevodovku tak, aby se motor moc nevytacel. Ze to kolikrat spotrebu prilis nesnizi a podepise se to na motoru? No a? Dulezite, ze jemu to proslo certifikacnim procesem.Nezpochybnuju, ze je to pohodlnejsi. Lidi, co maji problem s novou mikrovlnkou, nikdy nepochopili principy razeni a podobne si ten automat koupi a jsou spokojenejsi. Proc ale k tomu samemu nutit i ostatni?A nez se nekdo ozve. Ano, zkousel jsem, dokonce auto identicke s mym. A ano, bylo to utrpeni.
Automatu už dneska nejde jen dravá jízda po okreskách. Všechno ostatní umí stejně dobře a občas líp, jak řidič. Já teď jezdím 3 měsíce s Mondeem PowerShift před tím 4 roky s Passat DSG. U obou jsem překvapený, jak perfektně se s nimi jezdí v 95% případů a v těch 5% kdy spěchám po okresce použiju pádla. Ale i PS a DSG má mezi sebou rozdíly. Passat se snažil všemožně pomáhat, ale výsledkem bylo cukání a méně komfortní jízda. Např. při zpomalování Passat sází nižší rychlostní stupně docela brzo, aby pomáhal brzdit motorem, výsledkem je ale vždy nekomfotní brždění s neustálou změnou brzdného účinku. Nevím jak to mají naprogamovaný, ale Mondeo při běžné akceleraci úplně eliminuje změnu výkonu motoru po přeřazení. Zrychluje jak elektromobil. v Passatu je po přeřazení znát ztráta výkonu motoru v nižších otáčkách.
Někdy to dej video na net, ať se pobavíme jak si to u současnýho auta šteluješ.:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.