Kopřivnické Tatře se v roce 2021 dařilo. Neomezila výrobu a náklaďáků prodala nad plán

6 komentářů (6 nových)

idealista
10. ledna 2022 • 20:43

Možná by to chtělo návrat osobních vozidel Tatra, pokud by ovšem byl zájem o osobní speciály s centrální rourou, výkyvnými polonápravami, vzduchem chlazenými motory, bez zbytečných čipů, ... ;-)

Adam
13. ledna 2022 • 10:04

Zájem by tu byl - udělal bych spíše offroad do 3.5t... něco jako čtyřkolovou a odlehčenou verzi Titusu... ale na běžnou jízdua uplne super by bylo retro auta ve stylu 603

OnlyTruth
8. ledna 2022 • 18:24

tatra je paradna , ale ten titulok znie ako z komunizmu :-D

smějící se bestie 2
8. ledna 2022 • 14:32

Pochvala pro české majitele, kteří po všech těch " experimentech " novodobých svazáků, zachránili značku TATRA.
Není potřeba velkosériová výroba, když stačí téměř kusovka, podle přání zákazníků.
Škoda, že se jim nepodařilo zachránit značku AVIE/nákladní auta, přišli k tomu pozdě, bohužel.

David
9. ledna 2022 • 23:02

Renault Saviem že 60. let není možný modernizovat do nekonečna...jako ziguliky či Ladu Nivu.V konkurenci lehkých nákladních vozu na silnice by neobstáli.Šanci by mohla mít Pragovka - víceúčelové lehké nákladní auto by i ve spojeni s armádními zakázkami smysl dávalo. Otázka je, zda v Pragovce bylo nějaké použitelné duševní vlastnictví a patenty, které by byli co k čemu v dnešní době.

Radon
11. ledna 2022 • 23:02

Museli by navrhnout malou lehkou Tatru, takový Unimog. Nevím jestli na to máme po konstrukční stránce, byla by to zase kusová výroba a těžko odhadovat poptávku. Ale také bych to rád viděl 😀.

Doporučujeme

Články odjinud