Možná by to chtělo návrat osobních vozidel Tatra, pokud by ovšem byl zájem o osobní speciály s centrální rourou, výkyvnými polonápravami, vzduchem chlazenými motory, bez zbytečných čipů, ... ;-)
Zájem by tu byl - udělal bych spíše offroad do 3.5t... něco jako čtyřkolovou a odlehčenou verzi Titusu... ale na běžnou jízdua uplne super by bylo retro auta ve stylu 603
tatra je paradna , ale ten titulok znie ako z komunizmu :-D
Pochvala pro české majitele, kteří po všech těch " experimentech " novodobých svazáků, zachránili značku TATRA.Není potřeba velkosériová výroba, když stačí téměř kusovka, podle přání zákazníků.Škoda, že se jim nepodařilo zachránit značku AVIE/nákladní auta, přišli k tomu pozdě, bohužel.
Renault Saviem že 60. let není možný modernizovat do nekonečna...jako ziguliky či Ladu Nivu.V konkurenci lehkých nákladních vozu na silnice by neobstáli.Šanci by mohla mít Pragovka - víceúčelové lehké nákladní auto by i ve spojeni s armádními zakázkami smysl dávalo. Otázka je, zda v Pragovce bylo nějaké použitelné duševní vlastnictví a patenty, které by byli co k čemu v dnešní době.
Museli by navrhnout malou lehkou Tatru, takový Unimog. Nevím jestli na to máme po konstrukční stránce, byla by to zase kusová výroba a těžko odhadovat poptávku. Ale také bych to rád viděl 😀.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.