Kopřivnická Tatra výrazně zvýšila prodeje svých vozů

7 komentářů

Ráďa
16. listopadu • 16:50

AAA HaTaPkáři tu mudrují do Tatrovky:-D:-D:-D Pánové, pokud je Tatra úspěšná na východních trzích, tak to neznamená že je dobrá jen pro rusáky co se kvality týče. Je to o tom, že Tatra není konstruovaná na německé dálnice, ale na težké podmínky tj. např Rusko. Jinak Tatry jezdí v Číně, Brazílii i Austrálii. V těchto podmínách vydrží při srovnatelných nákladech daleko déle než nějaký stavební Acttros 6x6 / 8x8. Fakta jsou fakta.Pokud si kupujete teréní speciál jasně, že tolik nejde o design a vybavení kabiny. Třeba Hummer H1 je taky spartánský a hranatý. Proč? Protože je shit? Ne, protože je to speciál u kterého jde v první řadě o úplně jiné věci. Tak s Tatrou je to taky tak.Že je Tatra zastaralá se tvrdit nedá. Když v automobilce nebyly peníze, nebylo na výplaty, nebyly peníze pro dodavatele, nebyly součástky ze kterých se auta montovaly. Ale prachy do vývoje šly pořád i když ostatní šušili hubu. Tatra má kvalitní podvozek, rouru, unikátní systém king frame. Montuje motory od koho chcete, převodovky vč automatických jaké chcete. Klima a ABS už jsou letitým pojmem. Tak mi netvrďte že Tatra je zastaralá. Jasně, je to zejména stavební truck, tak ten se vybavuje jinak než nějaký pro MKD ve kterém tráví řidič někdy i celé týdny. To, aby někdo udělal zcela vlastníma silama motor EURO4 bez použití elektroniky mluví za vše. Tatra byla, je a bude ať si myslíte co chcete. PS: prototyp čistě silničního tahače s pohonem pouze ZN byl, jsou vyrobeny myslím 3 kousky a 2 normálně jezdí. Název si teď nevzpomenu, ale toma v compu toho mám plnou prdel. Tatra však do toho segmentu nešla, protože tam je spousta zavedených výrobců.

neznamy
16. listopadu • 17:18

"Ale prachy do vývoje šly pořád i když ostatní šušili hubu." :-D:-D:-D:-D To je hlod... :-D

De Tomaso Mangusta
16. listopadu • 23:13

Hlod asi jo, ale jinak je to asi pravda... těžko říct.Nákladní Tatrou jsem nejel nikdy a osobní jen jednou, a vzadu - nějakou tou novější - no, sakra lidi, jak to říct? To auto má zvuk a hlavně ten pocit... prostě ten pocit jakej máte když v tom jedete..... to je nepopsatelný..... boží. Nevim jak je to možný, ale ještě bych se nechal povozit B-]:-)B-] Připadal jsem si jak šéf zeměkoule a přilehlého vesmíru.

delph
16. listopadu • 11:53

na východních trzích a klidně prodává i víc než 2k vozů ročně. ze získaných peněz muže pak modernizovat a posunout své prodeje i na východ...(a nejlépe udělat nějaký sporťáky jak to dělávala, pro mě kdysi pro některé před nedávnem)

Haya
16. listopadu • 8:32

no nevím nevím, ono to chce hlavně peníze na nové investice do modernizace minimálně uložení kabiny a motoru, takže nárust vidím snad jen díky východním trhům....:-|

Michal Jonáš
16. listopadu • 9:42

Co já vim, tak Tatra dokázala jako jedinej výrobce na světě zkonstruovat novou evoluci svého motoru, který splňuje všechny normy včetně Euro 4 jen s mechanickým vstřikováním.
To myslím plně ukazuje potenciál Tatry (viz. jejich noviny na webu).
Navíc se Tatry již léta exportují i do severských zemí a na blízký východ. Ovšem trošku je znevýhodňuje, že mají nejlepší vozy do těžkého terénu a podmínek, větší byznys je v kamionové dopravě, kde Tatra na konkurenci nemá a skoro žádné tahače nedělá.

neuvedeno
16. listopadu • 12:40

No co vim zase ja, tak v konstrukci Tatry dela "tolik" lidi, ze byste je spocital na prstech jedne ruky, takze nejake inovace nelze ocekavat.

Doporučujeme

Články odjinud