Kopřivnická Tatra nasadí modernější technologie

Noví majitelé kopřivnické Tatry mají s touto automobilkou velké plány. Během následujících 18 měsíců chtějí investovat přes 600 mil. korun do nových technologií. Navíc po nedávném náboru asi pěti set zaměstnanců chce rozšířit jejich počty o další dvě stovky.

Automobilce se navíc daří i prodejně. Loňských 1600 prodaných vozů chce letos navýšit až na 2500 a dle prozatímních prodejů to není nesplnitelný cíl.

Automobilka chce v budoucnosti nabídnou zákazníkům nejen velmi kvalitní a odolné vozy, ale také vozy s modernějšími technologiemi. Vedení má v plánu nabídnout dražší vozy, než ty současné. Nové modely by měly ve výrobě postupně nahradit těžké a relativně levné modely ze současného portfolia značky.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků