Důvěřuj, ale prověřuj. Tímto heslem se řídil také majitel elektrického Mercedesu-Benz EQA. Při kontrole faktury za běžnou prohlídku zjistil, že mu byla neprávem naúčtována položka za nemalé peníze.
Jednou z předních výhod elektromobilů, která nám má kompenzovat vyšší cenu, jsou nižší servisní náklady. Pochopitelně, protože elektrický pohon má ve srovnání se spalovacím motorem měně pohyblivých částí a minimum provozních kapalin. O to větší překvapení zažil majitel Mercedesu-Benz EQA 250, když odjížděl od prodejce 3 Point Motors v australském Melbourne, jemuž svěřil vůz na pravidelnou prohlídku.
Při kontrole faktury za provedenou prohlídku „B-Service“ v hodnotě přibližně 10.000 korun si všiml položky, kterou prodejce rozhodně u elektromobilu provést nemohl. Vedle běžných úkonů souvisejících s kontrolou vozu se na seznamu prací objevila i výměna motorového oleje a filtrů za téměř 6.500 korun. Neobvyklé zjištění sdílel majitel s účtem Matty_Johns2 prostřednictvím videa na sítí TikTok.
Při následné konfrontaci prodejce sdělil, že servisní technik udělal chybu při tvorbě faktury, do níž přidal položku s nesprávným kódovým označením. Mluvčí také sdělil, že tato skutečnost neměla vliv na výslednou kalkulaci servisní prohlídky. Po domluvě s majitelem byla vyhotovena nová faktura a vše se nakonec vyřešilo.