Konstruktéři Holdenu ladí Chevrolet Malibu pro exportní trhy

Ústředí amerického koncernu General Motors pověřilo svoji australskou filiálku Holden úpravou nového sedanu Chevrolet Malibu pro světové trhy. Prvním skutečně „globálním“ Chevroletem se tak poněkud nezvykle nestane žádný „ekoprcek“, ale (na naše poměry) plnohodnotný sedan, který by se měl prodávat na „více než stovce světových trhů na šesti kontinentech“. Tým australských konstruktérů novinku ladí ve svém středisku Lang Lang Proving Ground ve státě Victoria a součástí vývoje jsou také zkoušky na běžných silnicích, z nichž pocházejí také přiložené snímky (všimněte si nápisu „řízení vlevo“, v Austrálii se jezdí na levé straně vozovky).

Modifikace nového Chevroletu Malibu pro plnění požadavků zákazníků z celého světa mají být ukončeny koncem příštího roku, takže bychom se s prvními vozy na našich silnicích měli potkat v modelovém roce 2013. Malibu se začne prodávat nejprve v Jižní Koreji, a to ještě letos, následovat má Čína a domácí, americký trh se dočká na začátku roku 2012.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Malibu během testování "světového provedení" na australských silnicích


 

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků