Konkurence pro Tatu Nano se blíží

Přehlédnout v médiích velkolepé představení extrémně levného auta od indické automobilky Tata bylo v uplynulých týdnech téměř nemožné. Vždyť nové auto za pořizovací cenu kolem 2 500 dolarů je Evropě neznámou. Do nového projektu se chystá i čínská společnost Wuling Motors, kterou částečně vlastní i koncern General Motors.

Tip: Představení superlevného vozu Tata Nano si můžete přečíst zde.

Nový extrémně levný vůz, který by měla společnost v spolupráci s GM vyrábět, je prozatím zahalen rouškou tajemství. Vycházet však bude pravděpodobně z modelu Spark, který se jen před pár týdny začal prodávat v Číně. Na co největší snížení výrobních nákladů se však samozřejmě bude muset někde ubrat. Obě společnosti však kladou velmi velký důraz na vývoj levných vozidel, která by oslovila masy lidí po celém světě. A tohle určitě nebude poslední pokus.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Chevrolet Spark pro čínský trh

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků