Konečně letní kára: obojživelná čtyřkolka

První obojživelná čtyřkolka Gibbs Quadskimá pod kapotou benzínový agregát o výkonu 103 kW a cítí se dobře na šotolině i na jezeře.

Chcete si zařádit na písečné pláži se čtyřkolkou, poté skočit na vodní skútr a vyrazit vstříc mořským vlnám? Pokud jste odpověděli ano, pak zbystřete. Anglická společnost Gibbs Technologies vymyslela vozítko, které přesně využijete na zmiňované činnosti.

Pracovní název nese Quadski a jde o čtyřkolku, které je přizpůsobena i jízdě po vodní hladině. Z pevného podkladu pomalu sjedete do vody, zmáčknete tlačítko na palubní desce a během pěti sekund se čtyřkolka přetransformuje na vodní skútr. Kola se vytočí o 90 stupňů a zasunou se do blatníků.

Pohonnou jednotku tvoří benzínový agregát o výkonu 103 kW (140 k) a umožňuje řidičovi se na Quadski prohánět rychlostí až 80 km/h po písečných dunách i po mořských vlnách. Obojživelná čtyřkolka by se měla objevit na trhu do tří let.

Tip: Video (23,9 MB, WMV) si můžete stáhnout z oficiálních stránek společnosti Gibbs Technologies.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Gibbs Quadski
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků