Konečně elektromobil pro všechny? Opel Rocks-e vyjde jenom na 204.000 Kč!

28 komentářů

Ted
2. ledna • 7:34

Cele auto dava smysl. Ovsem pouze tehdy, pokud by bylo pouzitelne od 15, nebo alespon od 16 let. Ackoli EU narizuje kazdou volovinu, u nas ho muzete ridit nejdriv od 17, mozna az od 18….
O 25 kg prekracuje hmotnostni limit…
Opet jsme v EU obcany druhe kategorie ale nikoho to nezajima. A tak 15 letymy muzeme dal nakupovat aixamy za pul mega, misto citroenu/ opelu za 200.
Btw kdyz jsem vznesl oficialni dotaz na dovozce od kolika let je mozne tento vuz ridit v CR, ofpovedi mi bylo, ze ho nedovezou a tudiz mi to nereknou!? Skvela reprezentace znacky!

roob
31. prosince • 13:21

:-D 10x zvacsit bateriu, ponechat cenu a bude to OK. 75km pri 100% je pri nabijani 20-80% dojazd 45km, to mi neda ani na zahradu a spet. V ziadnom pripade.

milan
16. prosince • 0:14

Okná ako na tanku pôsobia mimoriadne sexi.

Slávek
9. prosince • 11:20

Tak tohle by museli mít povinně všichni ti géniové z EU. Jiné auto bych jim ani nikomu z jejich rodiny nedovolil.

Kotik
30. listopadu • 21:49

Upřímně bych auto s max. rychlostí 45 km/h vůbec nepustil do provozu. Umím si za ním představit ty fronty na plné čáře atp. A nikdo mu nemůže zakázat jet mimo obce a tam už ten rozdíl v rychlostech bude nebezpečný.... Ve vyhlášce je přímo psáno že řidič nesmí omezovat plynulost silničního provozu zejména bezdůvodně pomalou jízdou..

MichaelsCZ
4. ledna • 11:27

"bezdůvodně pomalou jízdou.." - ono to ale důvod má a to, že to víc nejede.....

Viper
4. listopadu • 8:12

Jenže tohle není čínské vozítko, tohle je Citroen AMI, jen přeznačený na Opel. Přesně tak si představuji elektromobil... Pro pohyb po městě do 100km denně.

Marek71
4. listopadu • 12:08

Řekl bych, že spíš tak do 50 km. ten dojezd bude hodně optimistický těch 75. A za 200 tisíc? Hm...

Kevil
4. listopadu • 8:28

Pro pohyb po městě používám MHD, nebo chůzi ;-).

LV
3. listopadu • 15:18

Zdejší diskutující by mě možná, kdyby mě potkali, někam nakopali. Viděl jsem jako čistý automobilový amatér, např. jedoucí pokusnou škodovku, původně stovku, poháněnou na dvoře mezi slepicemi parním motorem - 7hp,s palivem PB z lahve, bicykl poháněný stačeným vzduchem i pérový stroj, jehož hustota energie, díky speciální oceli v peru, byla cca 50 Wh/kg, tedy vyšší než u olověného akumulátoru. Také jsem se několikrát jel elektrickým Favoritem EltraPicp-up, který jezdil docela dobře z Proseku do Holešovic, zpátky do kopce již docela špatně.
Když se dívám na ony utržené dvojmístné elektrosajdkáry: Jak by se jízdně chovalo modulové vozítko sestávající s trakčního vozidla, jak jest přívětivě v barvách již zde i v odkazech zobrazováno, a k tomu připojené tažené vozidlo, taktéž dvojmístné, třeba pro možný odvoz tchyně nebo nákupu u Lidla?
Děkuji za schovívavou pozornost.

Miloš
3. listopadu • 10:42

Takže rozdíl mezi nucenou elektromobilitou, neopustitelnými asistenty a pocit,že jsem si koupil bůhví co z dnešní 3válcové produkce,je rozdíl minimálně 700 tisíc dost lákavé.Jasně že se na to balit bloncky nedaj,ale těch 700 pak jako když najdete.
Škodovka šla tou nejhorší cestou.Dala ten nejdražší pohon,do toho nejdražšího auta.Čína umí oslovit masy,proto je tam,kde je.Ikdyž bohužel....

Kevil
3. listopadu • 10:42

Hitler prohlašoval: "Svěřte mi Německo na 10 let a nepoznáte ho", měl pravdu B-].Stejně k tomu přistupují ekoteroristi v Bruselu (Piráti, STAN, Zelení a další)...

Polo
3. listopadu • 10:09

To je tak pro nějaký bukvice. Fuj.

JK
3. listopadu • 10:03

Koloběžka na čtyřech za dvěstě s držákem na kafe? Pro berlínskýho e-komouše mokrej sen, pro ostatní... ale co já vím, co si myslí ostatní. :-D

Petr
3. listopadu • 9:52

To už si radši koupím jetý Leaf s větším dojezdem a menší cenou..

Odpověď
3. listopadu • 10:15

Zůstaň z Hyundai, pracuješ ve skladu náhradních dílů na tyto čínské pseudovozidka, tak buď rád, že jsi rád.

youda
3. listopadu • 8:17

Takové elektrovehikly tu prodává hromada firem, tyhle čínské samohyby u nás stojí většinou do 120000 Kč a je jich slušný výběr. Mají i dražší a větší verze ale základ do města co jde řídit od 15 let mají kolem sto litrů. Třeba https://www.elblesk.cz/produkty/... apod.

jozka
3. listopadu • 8:17

Pro vsechny ne. Me si skrtnete. Nevim, proc bych k normalnimu autu musel vyhazovat dalsich dveste koliku za tuhle utrzenou sajdkaru.

Jan Taraba
3. listopadu • 9:30

Taky si myslím, že těch 200+ je lépe připlatit ke Kokodáku a koupit místo něj Eňak , než je vyhodit za tohle tragikomické zjevení.

jozka
3. listopadu • 13:28

Sice mi unika, proc bnych si mel priplacet za neco horsiho, ale to uz necham na vas :-D

Kankunen
3. listopadu • 7:46

To je mrzák, zlaté TPCA.

Viper
4. listopadu • 8:13

Tohle je přeznačený Citroen AMI...

Rejpal
4. listopadu • 10:05

Moc nechápu, proč i toto vozidlo se začíná dodávat pod jinou značkou než Citroen Ami, zvlášť pokud není v prodeji jinde než ve Francii a ve velkoobchodním prodeji.
Kromě znaku na něm nelze najít žádnou jinou oplovitost neb peugeotovitost a je to dost škoda.

Odpověď
3. listopadu • 10:14

Ty máš ale odvahu psát o mrzácích. Dle tvých příspěvků - po dlouhou dobu - jsi sám tupá tužka.

Tak asi tak
3. listopadu • 10:36

Dobře děláš. Díky tobě a Kosovu si drží prémiové vozy na ceně.

Tak asi tak
3. listopadu • 10:36

Špatná diskuze, chybka :-D

Kankunen
3. listopadu • 10:29

A to nemluvím o tom žebrota designu.

Jan Taraba
3. listopadu • 9:32

To je rozcvička na blížící se sociální nucenou normalizaci a generální limit 30km/h. Komunismus to stále nevzdal, jen mění taktiku.

Doporučujeme

Články odjinud