Konečná pro Lotus? Podle Autocaru je Group Lotus PLC v likvidaci

Konečná pro Lotus? Podle Autocaru je Group Lotus PLC v likvidaci

Vzpomínáte na autosalon v Paříži roku 2010? Lotus tehdy představil předprodukční provedení nové generace supersportu Esprit, přičemž mělo jít o první ze šesti novinek. Jenže brzy se ukázalo, že to nebude se slibovanou ofenzívou tak žhavé. Původní majitel Lotusu, malajský Proton, se stal majetkem koncernu DRB-Hicom. Na podzim loňského roku se pak objevily informace o tom, že Lotus prochází auditem hospodaření. Představitelé prohlašovali, že upevňují dlouhodobé plány, které jsou přísně tajné.

Lotus Esprit: naděje značky opožděna, nebo zrušena?

Lotus Esprit: naděje značky opožděna, nebo zrušena?

Dnes britský Autocar zveřejnil pro fanoušky Lotusu velmi špatnou zprávu. Podle HM Courts & Tribunals Service je společnost Group Lotus PLC, která zahrnuje divize Lotus Cars, Lotus Motorsport a Lotus Engineering, v likvidaci. Ironií osudu je fakt, že o uplynulém víkendu si připsal tým Lotus F1 vítězství na GP Austrálie. Šéf zmíněného týmu tvrdí, že se jich tyto problémy netýkají, samotný Lotus pak situaci nechce komentovat.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Zdroj: Autocar

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků